Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Aldi slutter.
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
Sider: 1, 2
HundeBabe
Heii Folk!
Ja, før ville jeg ha syns at det hadde vært vanskelig å slutte, men Nemy og Plask har gjort dette lett for meg. =]
Når jeg logget på Aldi i dag, trodde jeg at alt var som normalt. Helt til øynene mine falt på ryggsekken min. Den var tom. 11 ledige, tomme plasser. Ingen alpe, ingen gjøgler bæsj, ingen billett, ingenting. Joda, det var en person tankene mine datt på med en eneste gang..

Så jeg slutter. Forumbrukeren min er hacket også(HundeBabe1). Altså.. Det er ikke jeg som har skrevet det i signaturen. Jeg er faktisk veldig glad i moderatorene. Dere gjør en super jobb med parken.

Siden jeg ikke har noen ting å gi vekk, vil jeg bare si en siste hilsen til de fleste av mine venner..:

SnoW: Du har alltid vært der for meg, helt siden vi møttes når vi var sporhunder. Vi har alltid hatt det gøy sammen, og jeg kommer aldri til å glemme deg, BanneBaben min..wink.gif

Boomi: Du er utrolig morsom å snakke med, du vet det? d: Må innrømme at jeg drar på smilebåndet iblandt.. =P Du blir nok moderator en gang, da. =]

Dior: Diåårh!biggrin.gif Nå som vi begynte å bli så gode venner, Puzen..sad.gif Morsomt å bli kjent med deg, du er så unik og fantastisk! Be proud.. =P

Syd: Du har liksom alltid vært forbildet mitt, puzen. Du er så fantastisk, så perfekt, så.. Syd.. =P Du er snart ninja, du får kose deg med rangen.. =')

Grønnelars: Du er perfekt, vennen. Du betyr så mye for meg. Elsker den grønne fargen din.. <3 Glad i deg..<3

Hagensert: Selvom vi har kranglet mye, så betyr du mye for meg, du også. Du er så morsom å snakke med.. Er så sykt glad i deg. ='D<3

Pinkvanda Star: Ja, jeg vet at vi har kranglet masse. Hatet hverandre. Skulle ønsket at den andre kunne brenne på bålet osv. Men du er en god jente. Og jeg er glad i deg uansett hva andre sier. =)

Bonso! Døde..: Saameen...<3 Kkkgid.. Du er liksom.. UNIK! =D Er så sinnsykt glad i deg.. Ha det fint, Pæz..=P

Ivory: Du er så god og snill. Du sier så mye fint om andre. Du er helt spesiell. Du er en engel i mine øyne, det må du vite. Du har alltid vært forbildet mitt, og jeg er kjempeglad i deg.

Fjomp: Uansett om du har sluttet eller ikke.. Glad i deg, vennen. Håper du ser dette.. =']

D.R.dog!: Husker når vi møttes når jeg var sledehund. Du er et fantastisk menneske. Jeg er glad i deg ennå. =)

Cok_ka: Du får ha det fint. Du får finne nye Lano-modeller.. ='| Glad i deg, Blåndiih. Snakkes via Txt-meldinger da.. Men det er jo ikke det samme.. ='( Uansett, glad i deg.

Mp: Superglad i deg også. Du er så spesiell, Puzen..<3 Pene MpPuzen.. *ler* Rock on.. =P

Chandani: Du er en supermod. Ikke rart at du ikke får dritt slengt i trynet.. Du er fantastisk. Du er liksom. En levende engel. =P Glad i deg.. ;D

*Tassi*: Du er spesiell og unik. Du er så positiv og snill.. Godjenta mi..<3

Snoopy_Cool: Ælsker dæj, du er så uniik og fantastisk! Du betyr mye for alle, inkludert meg, Sweety..<3

Alle dere andre vennene mine: Det tar så lang tid å skrive opp alle, og det er helt sikkert at det er noen jeg har glemt. Men dere betyr så mye for meg, dere også..<3
hallo_94_h
Har sagt hade før men gjør det igjen :
hadet..
du har betydd mye for meg
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av hallo_94_h
Har sagt hade før men gjør det igjen :
hadet..
du har betydd mye for meg

Glemte å skrive deg på, men du betyr så kjempemye for meg også. Du er et godt menneske, Halloi.smile.gif<3
super__dog
Sitat
Opprinnelig skrevet av HundeBabe

Bonso!!: Du har lært meg så mye, altså. Du er liksom alltid der for å lære meg noe, og jeg er så glad for at jeg kjenner deg. Kommer alltid til å huske deg, og vi ses nok i UH en gang i fremtiden, vettu.wink.gif
3

Hyggelig at du skrev så fine ord om meg:)

Men tenk deg nå godt om..

Hvis du enda skal slutte så hold kontakten pr. msn da:)
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av super__dog
Hyggelig at du skrev så fine ord om meg:)

Men tenk deg nå godt om..

Hvis du enda skal slutte så hold kontakten pr. msn da:)

Jada, jeg kommer til å være på MSN iblandt. =) Og jeg håper at jeg får lov til å melde meg inn i UH som en julegave..smile.gif
super__dog
Sitat
Jada, jeg kommer til å være på MSN iblandt. =) Og jeg håper at jeg får lov til å melde meg inn i UH som en julegave..: )

Hmm..Med glede:)

Self skal du få lov til det når du ønsker det:)

Du er også velkommen tilbake.smile.gif
Chandani
Først av alt: Takk for pene ord om meg smile.gif

Så må jeg si at det er trist du slutter.. Vi har riktig nok ikke snakket noe særlig i det siste, men likevel er du en utrolig grei person som jeg absolutt vil savne..
Du er selvfølgelig velkommen tilbake, hvis du en dag skulle ombestemme deg..
HundeBabe
Sitat
Hmm..Med glede:)

Self skal du få lov til det når du ønsker det: )

Du er også velkommen tilbake.smile.gif

Takk..smile.gif

Vi kan jo snakkes med Txt-meldinger, da. =P

Men jeg har bestemt meg, jeg kommer ikke til å spille Hundeparken mer. Gleden synker liksom når jeg mister de bra tingene mine. Vet at jeg kanskje virker litt for mye opptatt med tingene, men de er jo et pluss.
helgis
Naaai:`( AlpeAldi. Du betyr mye for meg og.
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av Chandani
Først av alt: Takk for pene ord om meg smile.gif

Så må jeg si at det er trist du slutter.. Vi har riktig nok ikke snakket noe særlig i det siste, men likevel er du en utrolig grei person som jeg absolutt vil savne..
Du er selvfølgelig velkommen tilbake, hvis du en dag skulle ombestemme deg..

Dåwn.. Takk, Chandani. :')
Kan hende at jeg kommer innom en gang iblandt, men jeg slutter..
super__dog
Ja self kommer vi til å snakkes.
Men veldig synd du slutter.
Du har vært veldig hyggelig mot meg, og vi har snakket litt id et iste. Det har jeg satt veldig pris påsmile.gif
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av helgis
Naaai:`( AlpeAldi. Du betyr mye for meg og.

Du er spesiell. Ikke kall meg AlpeAldi, du minner meg bare om at alpen, den tingen som faktisk betydde mye for meg, er borte..sad.gif Men glad i deg.<3
HundeBabe
Sitat
Ja self kommer vi til å snakkes.
Men veldig synd du slutter.
Du har vært veldig hyggelig mot meg, og vi har snakket litt id et iste. Det har jeg satt veldig pris påsmile.gif

Du er en veldig hyggelig person, Super.
Kommer til å savne deg.

Du blir nok den første som får vite det om foreldrene mine godkjenner at jeg melder meg inn i UH.smile.gif
hallo_94_h
Sitat
Glemte å skrive deg på, men du betyr så kjempemye for meg også. Du er et godt menneske, Halloi.smile.gif<3

du og min kjære aldi:)
super__dog
Sitat
Du er en veldig hyggelig person, Super.
Kommer til å savne deg.

Du blir nok den første som får vite det om foreldrene mine godkjenner at jeg melder meg inn i UH.smile.gif

Hmm..Ja vi kommer nok til å savne deg også.

Så hyggelig, stå på hehe.
hl89
Får vel takke for fine ord jeg også, og samtidig si det var utrolig synd =/ Vi kommer til å savne deg, men du kommer sikkert innom iblant..? Om ikke snakkes vi vel ihvertfall på msn, også håper jeg du får et hyperdupert liv uten hundeparken ^^ wink.gif
mesterkaio
Aldi!?! sad.gif (gåre) HVORFOR!?! du har jo stadi venner like gyldit om dine ting elr noe <3<3 Men vi kan snakkes på msn<3 ses da men du ALTID velkommen tilbake ;'( *savner deg allerede :'(* Håper VIRKLI du kommer tilbake. Kanskje kan eg gi nogle gjøgler-ting og annet... men sorry:( det ikke helt så bra som dine andre ting
jonaz90
Neia:( Kjente deg ikke godt, men du virket veldig grei mot andre og sånt:( Men hvis du slutter fordi forum brukeren din er hacket o fordi du mistet tingene dine, så syns jeg det er en litt dårlig grunn:( Men velkommen tilbake når den tid kommer.
_Viltra_93
Fryktelig synn at du ble hacket og at du slutter sad.gif
Men du er velkommen til bake vis du vil starte igjen biggrin.gif
Gla i dæ! Vi var ikke så god skjent, men det skjennes som vi har vært venner en hel evig het..

Hade bra smile.gif
Håper du kunne komme tilbake

*ClamZy* Viltra
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av mesterkaio
Aldi!?! sad.gif (gåre) HVORFOR!?! du har jo stadi venner like gyldit om dine ting elr noe <3<3 Men vi kan snakkes på msn<3 ses da men du ALTID velkommen tilbake ;'( *savner deg allerede :'(* Håper VIRKLI du kommer tilbake. Kanskje kan eg gi nogle gjøgler-ting og annet... men sorry:( det ikke helt så bra som dine andre ting

Break, såså, du har da meg på msn? Du betyr masse for meg. KJEMPEglad i deg..tongue.gif *SmileLitt* Jeg kommer nok innom en gang iblandt.

Dere er verdens beste venner, altså. Blir veldig rørt, her.. :'P
lena_her
Så synd!!! *velkommen tilbake* :'( *klemmedegflat*
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av jonaz90
Neia:( Kjente deg ikke godt, men du virket veldig grei mot andre og sånt:( Men hvis du slutter fordi forum brukeren din er hacket o fordi du mistet tingene dine, så syns jeg det er en litt dårlig grunn:( Men velkommen tilbake når den tid kommer.

Takk for fine ord. Jeg vet at det er en dårlig grunn. Men det var det at 2 personer jeg likte godt hacket meg. De tok alt, og BP så Plask med alpe. (Plask er faktisk gjenfødt som Hazel Eyes.. Tenk på det, du..)

Viltra: Vi ble jo fort kjent, da. Du er et herlig menneske. =)
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av lena_her
Så synd!!! *velkommen tilbake* :'( *klemmedegflat*

*KlemmeDegFlatTilbake* :')
HundeBabe
Husket nettop fra når jeg var sledehund.

En romhund: Arrgh, nå slutter jeg.
Jeg: Ikke slutt, da. Parken er jo verdens beste!! =D
Romhunden: Nei.. Jeg slutter.
Jeg: Jeg skal aldri slutte. =)

*Snufse*
Sånn blir det bare.
katiiiiii
ikke for å virke ufølsom men kan jeg please få hunden din mista min hund som hvar rom og nesten gjøgler den er hacka + forum brukern min:( jaja du er velkommen tilbake når som helst da:(
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av katiiiiii
ikke for å virke ufølsom men kan jeg please få hunden din mista min hund som hvar rom og nesten gjøgler den er hacka + forum brukern min:( jaja du er velkommen tilbake når som helst da:(

Nei, sorry.. =(
Jeg vil at Aldi skal bare leve sitt eget liv uten meg. Og det kan jo hackerene sørge for? smile.gif

Jada, Plask. Bare ta Aldi tilbake. Men du kunne spurt meg. Du hadde fått lov.
katiiiiii
Sitat
Nei, sorry.. =(
Jeg vil at Aldi skal bare leve sitt eget liv uten meg. Og det kan jo hackerene sørge for? smile.gif

Jada, Plask. Bare ta Aldi tilbake. Men du kunne spurt meg. Du hadde fått lov.
ok:( har du andre hunder?sad.gif
hallo_94_h
det kommer til å bli et stort hull i hp etter du drar
lyjkke til i det vrikelige livet ditt smile.gif
måtte aldi våke over deg smile.gif
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av katiiiiii
ok:( har du andre hunder?sad.gif

Mhm, men du får ikke dem heller. *Smile litt*

Halloi: Så hyggelig sagt! :') <3
katiiiiii
ok da=( buhu får vell å slutte=(
lappa
Sitat
Heii Folk!
Ja, før ville jeg ha syns at det hadde vært vanskelig å slutte, men Nemy og Plask har gjort dette lett for meg. =]
Når jeg logget på Aldi i dag, trodde jeg at alt var som normalt. Helt til øynene mine falt på ryggsekken min. Den var tom. 11 ledige, tomme plasser. Ingen alpe, ingen gjøgler bæsj, ingen billett, ingenting. Joda, det var en person tankene mine datt på med en eneste gang..

Så jeg slutter. Forumbrukeren min er hacket også(HundeBabe1). Altså.. Det er ikke jeg som har skrevet det i signaturen. Jeg er faktisk veldig glad i moderatorene. Dere gjør en super jobb med parken.

Siden jeg ikke har noen ting å gi vekk, vil jeg bare si en siste hilsen til de fleste av mine venner..:

SnoW: Du har alltid vært der for meg, helt siden vi møttes når vi var sporhunder. Vi har alltid hatt det gøy sammen, og jeg kommer aldri til å glemme deg, BanneBaben min..wink.gif

Boomi: Du er utrolig morsom å snakke med, du vet det? d: Må innrømme at jeg drar på smilebåndet iblandt.. =P Du blir nok moderator en gang, da. =]

Dior: Diåårh!biggrin.gif Nå som vi begynte å bli så gode venner, Puzen..sad.gif Morsomt å bli kjent med deg, du er så unik og fantastisk! Be proud.. =P

Syd: Du har liksom alltid vært forbildet mitt, puzen. Du er så fantastisk, så perfekt, så.. Syd.. =P Du er snart ninja, du får kose deg med rangen.. =')

Grønnelars: Du er perfekt, vennen. Du betyr så mye for meg. Elsker den grønne fargen din.. <3 Glad i deg..<3

Hagensert: Selvom vi har kranglet mye, så betyr du mye for meg, du også. Du er så morsom å snakke med.. Er så sykt glad i deg. ='D<3

Pinkvanda Star: Ja, jeg vet at vi har kranglet masse. Hatet hverandre. Skulle ønsket at den andre kunne brenne på bålet osv. Men du er en god jente. Og jeg er glad i deg uansett hva andre sier. =)

Bonso! Døde..: Saameen...<3 Kkkgid.. Du er liksom.. UNIK! =D Er så sinnsykt glad i deg.. Ha det fint, Pæz..=P

Ivory: Du er så god og snill. Du sier så mye fint om andre. Du er helt spesiell. Du er en engel i mine øyne, det må du vite. Du har alltid vært forbildet mitt, og jeg er kjempeglad i deg.

Fjomp: Uansett om du har sluttet eller ikke.. Glad i deg, vennen. Håper du ser dette.. =']

D.R.dog!: Husker når vi møttes når jeg var sledehund. Du er et fantastisk menneske. Jeg er glad i deg ennå. =)

Cok_ka: Du får ha det fint. Du får finne nye Lano-modeller.. ='| Glad i deg, Blåndiih. Snakkes via Txt-meldinger da.. Men det er jo ikke det samme.. ='( Uansett, glad i deg.

Mp: Superglad i deg også. Du er så spesiell, Puzen..<3 Pene MpPuzen.. *ler* Rock on.. =P

Chandani: Du er en supermod. Ikke rart at du ikke får dritt slengt i trynet.. Du er fantastisk. Du er liksom. En levende engel. =P Glad i deg.. ;D

*Tassi*: Du er spesiell og unik. Du er så positiv og snill.. Godjenta mi..<3

Snoopy_Cool: Ælsker dæj, du er så uniik og fantastisk! Du betyr mye for alle, inkludert meg, Sweety..<3

Alle dere andre vennene mine: Det tar så lang tid å skrive opp alle, og det er helt sikkert at det er noen jeg har glemt. Men dere betyr så mye for meg, dere også..<3

neeei aldi ikke slutt huff ikke deg også!!kan jeg passe aldi da vil ikke at hun skal dø!!!
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av lappa
neeei aldi ikke slutt huff ikke deg også!!kan jeg passe aldi da vil ikke at hun skal dø!!!

Hvis Aldi dør, så dør hun.
hallo_94_h
skriv et siste heders innlegg på hp msn versjon 0.5 plis:)
lucaz
=O *hyle* Aldi jenta mi=O Kommer til å savna deg såååååååååå mye:(

Du er en av mine beste venner i hele parken=/ Hååper du kommer tilbake en gang..og du...Vi skal snakkes på msn=D

Glaad i deg<3<3<3

Du har vært en super venn og kjæreste..Og jeg er glad vi ikke slo opp av bitre grunner:)

ILU<3
axe_de_axe
ingen ord om meg, jaja jeg kommer i hvertfald til at savne deg veldig mye vennen. du er velkommen tilbake
brokkolih
Aldi... :'( Vet jeg ikke kjente deg så godt, men vi var jo venner, og det er kjempe synd det med tingene dine og Plask som hacka deg sad.gif håper du får det bra uten hp da....smile.gif håper du kommer tilbake en gang =D
jonaz90
Sitat
Takk for fine ord. Jeg vet at det er en dårlig grunn. Men det var det at 2 personer jeg likte godt hacket meg. De tok alt, og BP så Plask med alpe. (Plask er faktisk gjenfødt som Hazel Eyes.. Tenk på det, du..)

Viltra: Vi ble jo fort kjent, da. Du er et herlig menneske. =)

Jeg mistet skæg og briller, rosa gladi, mint parykk, gjøglervalp, billett, hvit gladi, skjold, axe og grønn hundemaske! En fyr som hacket meg:( Men jeg er her fortsatt. Fordi noen av vennene mine minnet meg på at: Det er ikke tingene som er viktigst! Så ikke slutt for at du mistet noen ting! Dem samler du sikkert fort opp igjen;)
Boxdog
Synd at slikt skulle skje, men om noen skal bruke hackeprogram til å gå inn på ukjente ungdommers mailer for å ta ting på et spill, må jeg si de er utrolig barnslige.

Du har da fortsatt venner og kjente på msn, og de kommer nok til å fortsette å prate med deg (:

Parken er god og fin, men vennene dine kan du fortsatt hilse på om du har Aldi, eller en annen hund!
Jeg vet de kommer til å godta deg og være like glade i deg, med eller uten ting! =]

Takk for fine ord, og jeg ønsker deg en fin, nei, et fantastisk liv utenfor parken.
Selv om det ikke går midt på flekken, håper jeg du klarer å ha humøret oppover alikevel (:
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av Boxdog
Synd at slikt skulle skje, men om noen skal bruke hackeprogram til å gå inn på ukjente ungdommers mailer for å ta ting på et spill, må jeg si de er utrolig barnslige.

Du har da fortsatt venner og kjente på msn, og de kommer nok til å fortsette å prate med deg (:

Takk for fine ord, og jeg ønsker deg en fin, nei, et fantastisk liv utenfor parken.
Selv om det ikke går midt på flekken, håper jeg du klarer å ha humøret oppver alikevel (:

*Rørt*
MakrellBoksen min.. Jeg klarte jo å holde humøret oppe, men siden jeg er syk i tillegg, så følte jeg meg litt skuffet.
Men du er en fantastisk venn, og vi snakkes jo på MSN. =]

Det gode med MSN er at man kan blokke de man misliker.. d:

Men takk for fine ord, du også. (:
HundeBabe
Sitat
Jeg mistet skæg og briller, rosa gladi, mint parykk, gjøglervalp, billett, hvit gladi, skjold, axe og grønn hundemaske! En fyr som hacket meg:( Men jeg er her fortsatt. Fordi noen av vennene mine minnet meg på at: Det er ikke tingene som er viktigst! Så ikke slutt for at du mistet noen ting! Dem samler du sikkert fort opp igjen;)

Godt sagt. Men jeg er så usikker. Uansett hva som skjer, om dette utvikler seg bare til en pause, det vet jeg ikke. Hvis savnet blir for stort, kommer jeg jo tilbake en gang. Men foreløpig er det bare en lang pause, kanskje avsluttelse på dette fantastiske eventyret.. =P
jonaz90
Savnet er for stort allerede! Kom deg inn i parken igjen, å samle opp nye ting!!tongue.gif
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av brokkolih
Aldi... :'( Vet jeg ikke kjente deg så godt, men vi var jo venner, og det er kjempe synd det med tingene dine og Plask som hacka deg sad.gif håper du får det bra uten hp da....smile.gif håper du kommer tilbake en gang =D

Du er fantastisk.. =]
Kommer til å savne deg, Rosah.

Facka: Jeg har glemt mange, men kommer til å huske deg hele tiden. Lover. =)

Grønne: Du er en engel, Puzen.<3
HundeBabe
Sitat
Savnet er for stort allerede! Kom deg inn i parken igjen, å samle opp nye ting!!tongue.gif

Er nok ikke så lett. Det er jo ikke bare-bare. Folk kan jo bare hacke meg når jeg har fått samlet opp bra ting igjen. "/ Men takk for at du er så positiv =P
BluePoppy
Uff.. Hvorfor Plask og Nemy måtte gjøre det der skjønner jeg ikke. Jeg så Plask med Alpe idag og lurte på hvor hun hadde den fra...

Selvom jeg ikke kjenner deg er du på en måte en del av Hundeparken. Den skjønneste lilla fargen din, med alpen på hodet. Jeg kommer ikke til å glemme deg. Det var utrolig dårlig gjordt av Nemy og Plask, og så slutter du. Det er trist. Trist å miste en del av Hundeparken.

Du er uansett velkommen tilbake når som helst, da tar vi hjertelig imot deg!
Rose!*!
Jeg kjente deg ikke men du virket grei plis ikke slutt da!!Det blir jo domt alle slutter nå for tiden!Er det noen som har gjort noe i så fall welcome back!Hundeparkens liv savner deg allerede tenk hvor knust de fleste bliiir:(Men men ditt valg vi tar deg igjen med åpne armer:)
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av BluePoppy
Uff.. Hvorfor Plask og Nemy måtte gjøre det der skjønner jeg ikke. Jeg så Plask med Alpe idag og lurte på hvor hun hadde den fra...

Selvom jeg ikke kjenner deg er du på en måte en del av Hundeparken. Den skjønneste lilla fargen din, med alpen på hodet. Jeg kommer ikke til å glemme deg. Det var utrolig dårlig gjordt av Nemy og Plask, og så slutter du. Det er trist. Trist å miste en del av Hundeparken.

Du er uansett velkommen tilbake når som helst, da tar vi hjertelig imot deg!

Så du har bevis? Liksom. Du er vitne? Det er godt å vite, nå føler jeg meg mer trygg på at det faktisk er Plask (Og/Eller Nemy). (:

Men takk for fine ord, ble veldig rørt. :')

"En del av Hundeparken.." Det er det fineste jeg har fått høre hele Hp-livet mitt.. =')<3
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av Rose!*!
Jeg kjente deg ikke men du virket grei plis ikke slutt da!!Det blir jo domt alle slutter nå for tiden!Er det noen som har gjort noe i så fall welcome back!Hundeparkens liv savner deg allerede tenk hvor knust de fleste bliiir:(Men men ditt valg vi tar deg igjen med åpne armer:)

Takk for fine ord..smile.gif Veldig hyggelig å lese, men jeg har bestemt meg.
abmchek
Hei!
Jeg vil I-K-K-E at du skal slutte!!!:'(Du er snill selv om jeg ikke kjenner deg føler jeg det på meg!!!Men vis du vill kan du få ALLE tingene mine viss du vill!!!!PLIIIZ IKKE SLUTT!:'(sad.gif
lucaz
Sitat
Du er fantastisk.. =]
Kommer til å savne deg, Rosah.

Facka: Jeg har glemt mange, men kommer til å huske deg hele tiden. Lover. =)

Grønne: Du er en engel, Puzen.<3

So are you munckhen<3<3
HundeBabe
Sitat
Opprinnelig skrevet av abmchek
Hei!
Jeg vil I-K-K-E at du skal slutte!!!:'(Du er snill selv om jeg ikke kjenner deg føler jeg det på meg!!!Men vis du vill kan du få ALLE tingene mine viss du vill!!!!PLIIIZ IKKE SLUTT!:'(sad.gif

Jeg trenger ikke ting. (:
Jeg ble bare utrolig skuffet over at Plask(Som jeg stolte 100% på) skulle gjøre noe sånt. Selvom jeg hatet Pvs når vi var uvenner, hacket jeg henne ikke, liksom. Jeg stjal liksom ikke alpen hennes fordi vi var uvenner. Jeg stjeler ikke, og det trodde jeg ikke Plask gjorde heller.

Og jeg vet at Plask har siklet etter den alpen lenge, nå. Så, det forundrer meg ikke om jeg har rett.

Som sagt, jeg vil ikke ha ting.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.