Ja, før ville jeg ha syns at det hadde vært vanskelig å slutte, men Nemy og Plask har gjort dette lett for meg. =]
Når jeg logget på Aldi i dag, trodde jeg at alt var som normalt. Helt til øynene mine falt på ryggsekken min. Den var tom. 11 ledige, tomme plasser. Ingen alpe, ingen gjøgler bæsj, ingen billett, ingenting. Joda, det var en person tankene mine datt på med en eneste gang..
Så jeg slutter. Forumbrukeren min er hacket også(HundeBabe1). Altså.. Det er ikke jeg som har skrevet det i signaturen. Jeg er faktisk veldig glad i moderatorene. Dere gjør en super jobb med parken.
Siden jeg ikke har noen ting å gi vekk, vil jeg bare si en siste hilsen til de fleste av mine venner..:
SnoW: Du har alltid vært der for meg, helt siden vi møttes når vi var sporhunder. Vi har alltid hatt det gøy sammen, og jeg kommer aldri til å glemme deg, BanneBaben min..
Boomi: Du er utrolig morsom å snakke med, du vet det? d: Må innrømme at jeg drar på smilebåndet iblandt.. =P Du blir nok moderator en gang, da. =]
Dior: Diåårh!
Syd: Du har liksom alltid vært forbildet mitt, puzen. Du er så fantastisk, så perfekt, så.. Syd.. =P Du er snart ninja, du får kose deg med rangen.. =')
Grønnelars: Du er perfekt, vennen. Du betyr så mye for meg. Elsker den grønne fargen din.. <3 Glad i deg..<3
Hagensert: Selvom vi har kranglet mye, så betyr du mye for meg, du også. Du er så morsom å snakke med.. Er så sykt glad i deg. ='D<3
Pinkvanda Star: Ja, jeg vet at vi har kranglet masse. Hatet hverandre. Skulle ønsket at den andre kunne brenne på bålet osv. Men du er en god jente. Og jeg er glad i deg uansett hva andre sier. =)
Bonso! Døde..: Saameen...<3 Kkkgid.. Du er liksom.. UNIK! =D Er så sinnsykt glad i deg.. Ha det fint, Pæz..=P
Ivory: Du er så god og snill. Du sier så mye fint om andre. Du er helt spesiell. Du er en engel i mine øyne, det må du vite. Du har alltid vært forbildet mitt, og jeg er kjempeglad i deg.
Fjomp: Uansett om du har sluttet eller ikke.. Glad i deg, vennen. Håper du ser dette.. =']
D.R.dog!: Husker når vi møttes når jeg var sledehund. Du er et fantastisk menneske. Jeg er glad i deg ennå. =)
Cok_ka: Du får ha det fint. Du får finne nye Lano-modeller.. ='| Glad i deg, Blåndiih. Snakkes via Txt-meldinger da.. Men det er jo ikke det samme.. ='( Uansett, glad i deg.
Mp: Superglad i deg også. Du er så spesiell, Puzen..<3 Pene MpPuzen.. *ler* Rock on.. =P
Chandani: Du er en supermod. Ikke rart at du ikke får dritt slengt i trynet.. Du er fantastisk. Du er liksom. En levende engel. =P Glad i deg.. ;D
*Tassi*: Du er spesiell og unik. Du er så positiv og snill.. Godjenta mi..<3
Snoopy_Cool: Ælsker dæj, du er så uniik og fantastisk! Du betyr mye for alle, inkludert meg, Sweety..<3
Alle dere andre vennene mine: Det tar så lang tid å skrive opp alle, og det er helt sikkert at det er noen jeg har glemt. Men dere betyr så mye for meg, dere også..<3