hellemarn
18.10.05 - 20:43
Hei!
Jeg lurer litt på en ting.. Åssen får jeg farge på skrifta her på forumet? Jeg har sett mange som har det, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det? Også lurer jeg litt på smileyer.. hvordan får dere sånne spørre smileyer og sånt inn her i teksten?? jeg vet jo hvordan man får

,

og de der, men ikke foreksempel den med sånne tre spørsmålstegn over hodet..
Plis hjelp meg
kinehund
18.10.05 - 20:47
kinehund
18.10.05 - 20:48
sku bare teste no:D
Kode
*Ritta*Donnie*
18.10.05 - 20:52
Instillinger---> Endre Instillinger---> Andre innstillinger --->Bruke vBCode hurtiglenker for beskjeder? ---> Ja
Så kan du prøve å skrive ett innlegg. Da vil det komme opp mange nye ting du kan gjøre med teksten din.
Testing kan gjøres i den lange debatten
hellemarn
18.10.05 - 20:53
Litt komplisert?
Sitat
Opprinnelig skrevet av hellemarn
Hei!
Jeg lurer litt på en ting.. Åssen får jeg farge på skrifta her på forumet? Jeg har sett mange som har det, men finner ikke ut hvordan jeg gjør det? Også lurer jeg litt på smileyer.. hvordan får dere sånne spørre smileyer og sånt inn her i teksten?? jeg vet jo hvordan man får
,
og de der, men ikke foreksempel den med sånne tre spørsmålstegn over hodet..
Plis hjelp meg Gå inn på www.hundeparken.net så får du svar på fargeproblemet ditt. Hva det angår med smilefjesene:
: )
: (
: o
: D
; )
: p
: kul :
: himle :
: sur :
: eek :
: forvirret :
Hvis du tar disse kodene, bare uten mellomrom, får du alle smilysene vi har her på forumet!
hellemarn
18.10.05 - 20:55
Takk takk
hellemarn
18.10.05 - 21:00
Hvor finner man den innstillinger knappen da??
*teste noen smiley*
:himle:
:eek:
:forvirret:
magic111
18.10.05 - 21:03
Den første knappen til venstre.
Sitat
Opprinnelig skrevet av hellemarn
Hvor finner man den innstillinger knappen da??
*teste noen smiley*
Om du ser helt øverst på denne siden ser du en rekke gule knapper, og der er det faktisk en som heter "innstillinger";)
lilolene
18.10.05 - 21:05
[C o l o r=Rosa]hei:D
lilolene
18.10.05 - 21:07
Tulla;)
lilolene
18.10.05 - 21:11
Jeg testa di!!
hellemarn
18.10.05 - 21:25
Den første knappen til venstre?
Når jeg er inne på der jeg skal skrive eller...?? Det er i hvert fall ingen knapp til venstre her :forvirret:
hellemarn
18.10.05 - 21:35
nå fikk jeg det til tror jeg
:D:D
kinehund
18.10.05 - 21:37
en ting jeg lurer på er hvor eller kan man skrive inn sånn html koder på farger fordi jeg har sett at chan har hatt lyse rosa på skrifta å det står ikke deer:s
hellemarn
18.10.05 - 22:03
vet nå ikke jeg.. :forvirret
Sitat
Opprinnelig skrevet av kinehund
en ting jeg lurer på er hvor eller kan man skrive inn sånn html koder på farger fordi jeg har sett at chan har hatt lyse rosa på skrifta å det står ikke deer:s
Når du skriver innlegg med farge, så ser du at foran teksten står det [COLOR =f.eks red] Om du endrer navnet på fargen, kan du få forskjellige nye farger.
kinehund
19.10.05 - 07:46
Sitat
Opprinnelig skrevet av hl89
Når du skriver innlegg med farge, så ser du at foran teksten står det [COLOR =f.eks red] Om du endrer navnet på fargen, kan du få forskjellige nye farger.
takk sånn?
hehe dette er bare en test
kult:D vidste ikke selv hvordan man fik farge på teksten.. så takk for det:D
Takk dere hjalp meg å
Dette er såå kult må bare skrive
Eplemosen
19.10.05 - 11:00
Sitat
Opprinnelig skrevet av kinehund
Hvis du klikker for å sitere innlegget hennes kan du se hvilken kode hun bruker for å få den fargen.
*teste* Er det denne fargen hun bruker? Denne er da litt lyserød...
Sitat
Opprinnelig skrevet av Eplemosen
Hvis du klikker for å sitere innlegget hennes kan du se hvilken kode hun bruker for å få den fargen.
kult
måtte bare prøve:D
BluePoppy
19.10.05 - 11:05
Du kan "lage" farger selv, ved å skrive f.eks forumbrukeren din i stedet for f.eks [color=red]. Så kan du skrive f.eks [color=tuva003]. Sånn kan du teste forskjellige farger.
Men testing av farger kan vi gjøre på den lange debatten, som de andre har sagt:)
Eplemosen
19.10.05 - 11:08
Sitat
Opprinnelig skrevet av BluePoppy
Du kan "lage" farger selv, ved å skrive f.eks forumbrukeren din i stedet for f.eks [color=red]. Så kan du skrive f.eks [color=tuva003]. Sånn kan du teste forskjellige farger.
Men testing av farger kan vi gjøre på den lange debatten, som de andre har sagt:)
Den forsto jeg godt... *sarkastisk*
aA bB cC 1 2 3 4 5
Syns at flere skal gjøre som Donnie sa, jeg.
Sitat
Opprinnelig skrevet av *Ritta*Donnie*
Testing kan gjøres i den lange debatten
Fantonald
19.10.05 - 12:50
Sitat
Opprinnelig skrevet av BOnso!
Syns at flere skal gjøre som Donnie sa, jeg.
så sant, så sant!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.