Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Jensegutt
Debattforum > Aktualitet > NRK Nyheter > Valgdebatt
EiBee
Nå er jeg spent! Dersom Sv, Sp og Ap ikke blir enige, tar Jensegutt ansvar og sitter i en ren arbeiderpartiregjernig da? De er jo tross alt det største partiet...
super__dog
Sitat
Opprinnelig skrevet av EiBee
Nå er jeg spent! Dersom Sv, Sp og Ap ikke blir enige, tar Jensegutt ansvar og sitter i en ren arbeiderpartiregjernig da? De er jo tross alt det største partiet...

Nei tror ikke det.
Blir de ikke enige tror jeg kanskje de trekker seg alle sammen.

Håper d eikke blir enige, kanskje Erna kommer til da:p
ingrid89
Sitat
Opprinnelig skrevet av EiBee

Han var jo veldig klar på at det skulle være et samarbeid mellom de tre partiene, så jeg personlig tror ikke det.
Pangaea
De gikk til valg for en rødgrønn flertallsregjering. Det har de fått til. Om de ikke skulle samarbeide nå, ville det få dramatiske konsekvenser for spesielt Jens Stoltenberg til neste valg. Ser det som totalt uaktuelt med noe annet enn en rødgrønn regjering de neste fire årene.

Er derimot redd at SP og SV må svelge en hær med kameler når AP ble så store, men får trøste oss med at det likevel er bedre enn alternativet.

Om de ikke innfrir hoveddelen av løftene sine, blir det plankekjøring for Høyre i neste valgkamp, og vi må regne med et tettere samarbeid mellom H og FRP, om ikke SP blir overkjørt nå og trekker seg til neste valg.

Blir spennende å se hva som skjer.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.