Dette må da ha vært tidenes beste norske undergrunnsband???
BigHansa
02.07.02 - 12:08
Uten tvil!! Husker konserten deres sammen med VTD under studentuken i molde i fjor. Du verden for et rush. Versjonen deres av "dar kjem dampen" er rett og slett genial!!
Hørt rykter om at gitaristen og den ene vokalisten deres er i gang med noe nytt. Kan bli spennende.
BigHansa
Det tror jeg faktisk stemmer!
Mener å ha hørt at de holder på med et prosjekt kalt "De Nakne Menn" Gleder meg til å høre mer fra disse geniale party-tharsherne!!!!!!!
VTD var forøvrig dessverre en engangsforeteelse i følge trommisen deres, Proktolog. Det er meget synd... Helt vannvittig heftig kombinasjon av grindcore og svartmetall!!!
Chthon
Sailor Man
13.07.02 - 15:58
dere har helt rett!!
fcp er det absolutt største som har hendt metal musikken siden manowar!!!
vi får bare krysse fingrene og håpe det blir en reunion på bolgstock.
vidar theisens sønner imponerer også stort med sin melodiøse svart metall. spesielt vil jeg trekke fram sangen "storm ved stadt"
Jeg var så heldig (uheldig) å komme over mp3'er av dette FKP bandet. Herregud. at det går å lage noe så dårlig! Må være en gjeng med surkål-huer som har snekra sammen dette!....... men vent..... jeg kjenner jo disse gutta! Helvete heller, jeg spilte jo faktisk i band med noen av de!! E-Bola..... DET var band det!!
PS. Det hjelper lite hvis du lukter vondt, hvis du ikke har metal-sjelen!!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.