OralBabe
09.06.02 - 17:30
Hey!
så kult at Stoltenberg fikk 4 priser!
han er så sinnsykt kul!
noen som så på?
jeg så ikke men hørte, stoltenberg er da bra han:)
OralBabe
11.06.02 - 16:29
hey!
det var døds kult... trodde jeg skulle le meg i hjel når han var de personene på scenen
hehe!
Jeg så på, **** ta Eckbo ass! jeg digger Espen, han er dødskul, men ikke i nærheten av Robert..... GRaTTIS til Robert da Leyla, hvem fortjente de prisene mer enn Robert? INGEN! yay! Han er best!
Spretten
09.07.02 - 12:54
hehe, jeg tok opp hele Gullruten på video...kjempekult at Jon Almaas vant! Tjohei!Morsomt når Robert var Narvestad og Linda haha ;)
heheheehe, så dere den der sangen de mannfolka laga, der de sang om kanalene?? hehe
Jeg synes hele Gullruten var kjempekult, å de andre kanalene er bare missunnelige fordi NRK tok så mange priser...hah! Det er rettferdig syns jeg! NRK har mange gode programmer!
De sender ikke dritt som Holms eller noe sånt.. NRK sender mye kult!
In your face TV2!!
(ser bort ifra at tv2 sendte serien The Julekalender, for den er bra, og jeg elsker Travellin Strawberries!! Har den på video ;) )
Og In you face TVnorge som bare sender en masse serier som gikk i USA for mange år sia!
Ariel Sharon tilbød denne uken....sa du det? Ja du sa jo i og for seg det...nei du sa ikke det.. -Jon Almaas.
OralBabe
16.07.02 - 12:44
hey!
du tok du opp Gullruten?
vil se den en gang til =)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.