alle hater meg,sier ikke hade,sier ikke hei, sorry for at jg er født,så kan dere ta tingene mine,dere griske duster! for dt er jo dt dere er...............
Lurer litt på dine definisjoner av "alle" og "dere". Trist at du skal slutte, men tviler på at "alle" hater deg.
*Ritta*Donnie*
08.05.05 - 21:11
Sitat
Opprinnelig skrevet av kløver
alle hater meg,sier ikke hade,sier ikke hei, sorry for at jg er født,så kan dere ta tingene mine,dere griske duster! for dt er jo dt dere er
Alle hater ikke deg! Jeg gjør isåfall ikke det! Sier alltid hei til deg jeg!
junior-best
08.05.05 - 21:11
ikke slutt
HundeBabe
08.05.05 - 21:12
Nei, delta! Ikke slutt! De fleste liker deg veldig godt!
Du er jo snill som den tammeste og trofasteste hund!
Ikke slutt!
IKKE SLUTT!!!
DET ER MANGE SOM ER GLADE I DEG!!!!
SOM MEG F.EKS...!!!!
KOM IGJEN'A.. SLUTTER DU KOMMER HP TIL Å GÅ KAPUTT!!!!!!
PLIIIZ..????
Delta, ikke slutt. Du har satt opp et lignende emne før, og jeg syns det er veldig dumt av deg. Selvom vi ikke sier hei til deg, betyr ikke det at vi hater deg. Det kan være at vi ikke ser deg, og flere grunner til. Jeg har blitt litt kjent med deg, i bursdagen din og litt via CrazyNightClub og noen treff. Du virker som en veldig koselig, og hyggelig person, og jeg ser ingen grunn til at noen skulle klare å hate deg. Å hate er et strekt ord, og det skal ikke sies om noen (unntatt visse unntak som Osama bin Laden osv.).
Så jeg ber deg, vær så snill, ikke slutt! Jeg håper du innser at det ikke løser noen ting å slutte, hvis det er noe som plager deg, skrik det ut. Ikke slutt.
M.V.H. Dina Rose.
super__dog
08.05.05 - 21:35
Hmm...Griske duster ja.
Ditt valg...Og ha ellers en fortreffelig aften.
gta4fan84
09.05.05 - 06:49
don't quit man!!!!!!

:'(
jaja..
Ditt valg og slutte.. Det va hyggelig og bli kjent med deg..
Håper du komme tilbake..
Alle hater deg ikke og du har jo cnc og de som er medlem der liker dg jo!
Men pliz ikke slutt,jg holdt på å gjøre d selv og jg er glad for at jg ikke gjorde d!
Sitat
Opprinnelig skrevet av gta4fan84
don't quit man!!!!!!
:'(
oxo tror alle jeg er en gutt!:sur:
HR.MYSTIK
09.05.05 - 14:22
Liker ikke du skriver sådan på forum!!!!(altså griske duster) :sur:
og hvorfor slutte skal ALLE hen og sigde hej (hva du nu heter) skulle alle det va? vil gerne have svar på det...
HundeBabe
09.05.05 - 14:36
Sitat
oxo tror alle jeg er en gutt!:sur:
Jeg tror ikke det:)
Sitat
Opprinnelig skrevet av HR.MYSTIK
Liker ikke du skriver sådan på forum!!!!(altså griske duster) :sur:
og hvorfor slutte skal ALLE hen og sigde hej (hva du nu heter) skulle alle det va? vil gerne have svar på det...
de jeg kjenner? broren min,niesa mi?

[PHP]Meg ikke slutte alikevel?[/PHP]
Sitat
Opprinnelig skrevet av HundeBabe
[B]Jeg tror ikke det:) [/B]
Samme her,delta er på en måte både jente og gutte navn,så da kan du egentlig bestemme selv;) Det er mange hunder som har jentenavn på hunden sin og sier det er en gutt og omvendt...
HundeBabe
10.05.05 - 17:17
Sitat
Opprinnelig skrevet av akluzi
Samme her,delta er på en måte både jente og gutte navn,så da kan du egentlig bestemme selv;) Det er mange hunder som har jentenavn på hunden sin og sier det er en gutt og omvendt...
De fleste i parken som ikke kjenner meg så godt, tror at Plask er gutt, men da sender jeg opp noen smilefjes, og forklarer at jeg er en 'guttejentete' jente!
Sitat
Opprinnelig skrevet av HundeBabe
De fleste i parken som ikke kjenner meg så godt, tror at Plask er gutt, men da sender jeg opp noen smilefjes, og forklarer at jeg er en 'guttejentete' jente!
Så "fun" ! neida:p
*-.Ariel.-*
10.05.05 - 17:52
nnÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅOooooooo!!! ikke en til!! snart må de åpne katte-funksjonen fordi det ikke er flere hunder igjen i parken..

(hvis den ikke allerede er åpnet..) vil vi ha en kattepark? nei. da hjelper det ikke å slutte!!
3_Nomad_3
10.05.05 - 17:55
altså jeg har ikk noget imod dig... men jeg kender dig heller ikk så godt... har set dig nogen gange men du virker flink nok...
HundeBabe
10.05.05 - 18:24
Sitat
Så "fun" ! neida: p
Det er faktisk veldig komisk:p Når sånne små valper surrer rundt meg og bare "Vil du bytte?" Så svarer jeg med "Nei, Sorry=)" Så kommer noen andre som også vil bytte, så svarer de valpene "Nei, han vil ikke bytte":p Ler alltid;)
tarashiba2
10.05.05 - 18:41
Delta, du er min beste venn i hp, slutter du blir jeg helt knust. Nei, du ikke slutte, du har mange venner her i hp. Bare si hvem som plager deg og så får de trøbbel.
Sitat
Opprinnelig skrevet av tarashiba2
Delta, du er min beste venn i hp, slutter du blir jeg helt knust. Nei, du ikke slutte, du har mange venner her i hp. Bare si hvem som plager deg og så får de trøbbel.
shiba jr2? er dt deg?
Meg ikke slutte? stem ja eller nei
HundeBabe
10.05.05 - 18:46
Ikke slutt, delta!
Alle vil ha deg i parken! Ikke dra fra oss, daE:(
Hero Bagero
10.05.05 - 18:50
Sitat
alle hater meg,sier ikke hade,sier ikke hei, sorry for at jg er født,så kan dere ta tingene mine,dere griske duster! for dt er jo dt dere er...............
Ehm egentlig ser det bare ut som du syns synd på deg selv...Og "dere", det betyr? Hvis du føler at "ALLE" hater deg, kan du prøve å skaffe andre venner?
Og Stemme? Du bestemmer SELV om du skal slutte eller ikke, trenger du oppmerksomhet?Man vet jo at du ikke får et "ja"
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.