elskling
17.02.05 - 21:47
Ja ja, da var alle artistene på plass! Dette ser jo lovende ut, en gruppe som laget skandale for 2 årsiden, med sitt pause innslag, og ble hengt ut av resten av Europa, og 2 artister som begge har kommet sist i den internasjonale finalen, ikke bare en gang men flere! Når skal NRK begynne å viderutvikle sitt konsept? Til og med Finland har gjort om hele gp systemet! Ikke rart at IDOL har flere seere! Vel, Lykke til Norge!
Allergic2life
18.02.05 - 14:39
Vell...Selv om det ikke akkurat er lovende artister betyr ikke det at sangene dems er dårlige;-)
Men jeg må jo si meg enig med deg...Skulle heller sett folk som Maria Haukaas(Hørte hun var intersert som deltager) eller andre...
Men nå har jo han fyren som skrev "I'm not afraid to move on" og poplåta "Good evening Europe" tilbake..
Og han har med seg Gerard James Borg som er kjent i Malta som skriver for blant annet 2 plassen i 2002 og 12 i 2004...
Også er jo Jorun med!Hun er jo flink!
Nei jeg venter til sangene kommer jeg...
Noen som veit når de kommer?
Lycky star
18.02.05 - 16:30
I år vil ingen få høre låtene før de blir spilt i Spektrum 5.mars. Ha tålmodighet. Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves osv. Håper folket engasjerer seg i årets GP. Uten engasjement - ingen fest!
Allergic2life
18.02.05 - 19:42
Åhhh nei...Noe så kjedelig...
Lycky star
19.02.05 - 02:32
Feil igjen...... Ikke kjedelig - EKSTRA SPENNENDE!!! Faktisk ganske gøy å prøve å tenke positivt av og til. PRØV!!!!
Da har du noe å glede deg til.
Allergic2life
19.02.05 - 13:25
synes du det?
Nei huff....men ja jeg har prøvd men det funka dårlig
Lycky star
19.02.05 - 17:42
Det eneste jeg kan si da, er at du har to uker igjen til GP. Sett deg ned å planlegg festen i Spektrum eller foran skjermen, hva du skal ha på deg, hvem du skal dele festen med, hva skal du servere av mat hvis du er hjemme osv.
Lykke til!!!!
Lycky star
19.02.05 - 17:49
ehhhh...... Hvis du følger med på MGP i år, så vil du nok få deg noen overraskelser. Norge er nok ikke så si-rompa lenger..... Du må huske at ting tar tid.
Idol er vel kanskje ikke så veldig spennende lenger heller. Du må huske at hele programmet et en kopi av et utenlanske konsept, så hvor orginalt DET er kan vi sikkert ha en lang diskusjon på..... Vi vet vel at uansett hva som skjer der så er det mye tårer, intriger og ALLTID noen som mener ting er urettferdig osv. Vi vet på en måte hvordan det ender til slutt liksom....... Blir liiiiiitt såpeopera, spør du meg..... Men det gjorde du vel ikke.....
Allergic2life
19.02.05 - 18:16
vis du tror jeg er en slags Idol gubbe så tar du feil
Nei jeg skal faktisk til Spektrum men jeg bare sier det at de artistene som er valgt interesserer meg ikke men men..
Synes Norge gjør altfor lite ut av ESC. Se på Ukraina; 15 semifinaler før en finale. Der har NRK noe å ta etter...
Allergic2life
23.02.05 - 23:36
Det jeg synes er dumt er at låtene ikke blir hørt av folket før Lørdag(ikke lenge til heller)...
harlekin
25.02.05 - 14:07
Jeg synes det er utrolg gøy at Teigen er med igjen!
Det viser seg gang på gang at de som skiller seg ut vinner internasjonalt. Se på Ukraina som vant i fjor, det var en låt og artist helt annerledes enn de andre. Olsen Brothers fra Danmark vant delvis fordi de skilte seg ut.
Dersom Jahn Teigen, sammen med Jan Vincents Johannesen og Anita Skorgan har laget en flott lått i Neil Young stil og Freddy Mercury framføring kan det være showet og låta som kan skille seg ut i hopen av vakre unge jenter, og flinke, kjekke boybandgutter.
Men, det kommer an på hvordan låta til Teigen er, og at det ikke blir for mye "opera". Teigen synger best når han tar i med rockestemmen sin.
Teigen lover i alle fall "stortrommer som bomber seg gjennom sangen" på hjemmesiden sin, men at det er en rockeballade.
Uansett kommer jeg til å heie på den beste låten.
Men utifra presseinteresse og det å skille seg ut mener jeg Teigen stiller godt.
Vill bare si en ting! JORUN ERDAL er BEST!!!!!!! så enkelt er det!!!! Jeg skal heie på deg jeg vennen!!! og ingen andre!
elskling
28.02.05 - 14:10
Ja ja, uansett om teigen vinner eller ikke, så blir det nok ikke noen finaleplass på oss alikevell! Dessverre!
Jorunn Erdal synger bra, jeg håper hun har en bra låt som matcher henne, for dama kan synge!!
Når semifinalen går av stabelen i Kiev, og våre konkurenter stiller med jentegrupper som synger falskt, og falske latino typer viser ny barberte brystkasser så lang öye kan se, så hjelper det, så lite med Tor Endresen og en sliten kassegitar rundt midjen! Eller en Upp With People gruppe som Blizzed, som ser ut som de er ny frelste! Vel vel, vi kan vel håpe på bedre låtskrivere neste år, og en ny utfoming av konkuranssen, så at GP kan igjenn oppstå!
Lycky star
01.03.05 - 21:10
Godtfolk!!
Det nærmer seg, folkens. Jeg gleder meg ellevilt. Har sett alle de kule bildene av deltakerne og syns de ser veldig bra ut. Nå har vi fått bilder, nummeret vi kan stemme på, så nå mangler bare låtene. Er veldig spent, men jeg har en følelse av at det blir noen bra låter i år.
Når det gjelder hvem som synger best, så er det vel ingen tvil for meg hvem jeg syns synger best.........
HEIA JORUN, HEIA JORUN, HEIA JORUN!!!!!!!
Allergic2life
01.03.05 - 22:25
nummrene?Hvor finner man de?
Synes det er påtide at Norge blir representert av en dame jeg...Go Jorun og Kathrine!
Lycky star
01.03.05 - 23:53
Hvis dere kjøper Se og Hør, Her og Nå, Programbladet osv. som viser programmet for lørdagen, så står det både bilder og nummeroversikt på avstemmingen. Det står også at det ikke er vits å ringe før på lørdag når programmet starter.... Hjelper gjerne folk til å holde seg informert...
Allergic2life
02.03.05 - 15:58
danke schøn
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.