Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Canada på tvers!
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Ryk og reis
Litmanen
Er Lars Monsens tur over Canada den ultimate reisen? Hva mener dere?
Tor-Erling
Lars Monsen er jo en hardhaus, men det ser slitsomt ut det der altså.
Litmanen
Jeg tør ikke si dette høyt til kona, men jeg kjenner når jeg ser programmet at jeg har en dragning mot det å bare legge ut på tur slik Monsen gjør. Forberede, trene og selge alt for å legge ut på tur i to år.

Hva må man ha av evner for å kunne gjøre det Monsen gjør?
Roar Halten
Det er jo ikke enhver som kan reise på en slik tur.
Tror nok de aller fleste ikke ville takla det.
Månedsvis i ensomhet, med bikkjene som eneste selskap, uten skikkelig mat og drikke og med ekstreme fysiske og psykiske påkjenninger.

Fin måte å gå ned noen kilo biggrin.gif
Litmanen
Hva slags forbredelser må man gjøre da før en slik tur?
Roar Halten
Gjør som meg, bygg opp enorme spekkreserver.

Hvorfor stiller du det spørsmålet til meg? Ser jeg ut som jeg bedriver annen aktivitet enn å gå frem og tilbake fra bilen? tongue.gif
Litmanen
Du ser ut som du har canada på tvers.....
MeMa
Sitat
Opprinnelig skrevet av Litmanen
Er Lars Monsens tur over Canada den ultimate reisen? Hva mener dere?

Så litt slitsomt ut men:P Vi har planer om å dra til Canada neste år etter at pappa ble inspirert av "Canada på tvers".
Litmanen
Hvordan tenker dere å reise da eventuelt? Som di skriver så det ganske slitsomt å hardt det Lars Monsen gjorde.......
jjkoggan
Er det noen som kan fortelle meg om forskellige tradisjoner innom 17de mai feiring unntatt barnetogene? Saerlig det med barna.

mvh
JJkoggan
Vice president
Sons of Norway
Cincinnati, Ohio
sisunor
Det varierer noe. I Norge, så er det ofte skolene som tar seg av underholdning for barna. De arrangerer slike ting som "sekkeløp, pølser, brus og is, etc. for ungene.

Barnetogene er jo det som opptar mest tid på dagen. Sist jeg var i Norge, så var det også mange familier med sine barn, som i lag med noen andre venner hadde grilling og BBQ etter togene, altså en del av det samme som vi her i USA gjør på "The Fourth of July."

Skjekk med SON HQ og se hvilke arrangementer andre "lodger" har rundt om i USA.

Lykke til.

sisunor
Sons of Norway
North Western Region.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.