Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Bilfri Kvadratur
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > NRK Sørlandet
omf
SV-populisten Thorbjørn Urfjell som residerer i sentrum
ønsker å stenge sentrum av Kristiansand for privat biltrafikk.

Du kan godt låne bilen min Thorbjørn slik at du kan komme deg ut litt..

Dessuten hva med polet og apoteket, høyst nødvendig når man skal hente kvoter ...eller er det slik nå at jeg må dra med alle polvarene på bussen som går 7 timer i døgnet på hverdager ?

PS:(. Øy, Thorbjørn...kjenner du noen som leier ut et par hundre kvadrat til en rimelig penge i sentrum ) nrk har min adresse..
jhenriks
Jeg trodde først det stod bifil kvadratur...! smile.gif
EiBee
Kvadraturen burde hatt trikk! Gratis trikk til alle, som tuslet sakte av gårde slik at folk kunne stige på og av kontinuerlig. Trikken kunne kjørt forbi parkeringsplasser etablert i ytterkant av kvadraturen...
omf
Sitat
Opprinnelig skrevet av EiBee
Kvadraturen burde hatt trikk! Gratis trikk til alle, som tuslet sakte av gårde slik at folk kunne stige på og av kontinuerlig. Trikken kunne kjørt forbi parkeringsplasser etablert i ytterkant av kvadraturen...

hmm...(!)
TheaKat
Da jeg kom hjem etter å ha bodd i Oslo i 10 år slo det meg hvor UTROLIG dårlig Kristiansand er på kollektivtransport. Jeg bodde på Torshov med trikk som passerte 18 ganger i timen, hver vei og buss hvert 7. minutt!

Her gikk bussen 1 gang i timen!! Nå er det enkelte ruter som går 2 ganger i timen. Og noen undrer seg over at det brukes mye biler her.

Mertoen er en vits hvis ikke du skal fra Flekkerøya til Sørlandssenteret.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.