Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Elvis: elsk eller hat?
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3 > Petre-arkiv > MusikkMisjonen
KristinW
Vårt Elsk eller Hat-panel er tilbake for en ny runde med kjærlighet og avsky. I dag blir blant annet selveste Elvis gjenstand for sterke følelser fra Julie Forchhammer, Thomas Talseth og Torgny Amdam.

Amerikanske !!! kunne notere seg høy score på alskens hipsterbarometre i fjor. Men om innpakningen var kul holdt heldigvis også albumet Louden Up Now høy musikalsk standard. Totto Mjelde har møtt Allan Wilson fra !!!. Herlig bandnavn, forresten.

I går slapp Beezewax-vokalist Kenneth Ishak et strålende soloalbum som har fått tittelen Everything Has Soul. Men det betyr ikke at Beezewax tar seg et hvileår, tvert imot! Når vinter blir til vår kommer de nemlig endelig med sin majorselskap-debut, Who To Salute. Beezewax har fått kontrakt med Warner, og MusikkMisjonen har selvsagt besøkt dem i studio.

Du får også møte Seven, som håper på et gjennombrudd med det nye albumet Don't Change Lover In The Middle Of The Night.

Og så kan du vinne billetter til konserten med Elvis Costello på Rockefeller fredag!

Ukas Album: Mercury Rev - The Secret Migration (V2/Bonnier)

MusikkMisjonen på NRK P3 i dag kl.18.03 - 20.00
Programleder: Kristin Winsents
www.nrk.no/musikkmisjonen
Ben
Wow, norske Seven? Jeg tenkte på de senest i går, lurte på hvor de hadde blitt av.
Var alltid et mysterium for meg at de ikke fikk noe gjennombrudd med At the sixes and sevens, et album som i mine øyne var opptil flere ganger bedre enn Briskeby's Jeans for Onassis.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.