Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Beste spille sjappe i Oslo
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Nerd
Kringen
Eb games uten tvil. Du kan bytte brukt spill inn i nye spill.
I motsetning til spiderman hvor man får 300 kr for 100 spill.
Synd at Acersmic ble borte, de hadde ganske bra deals.
djorgen
SPILLSJAPPE heter det - ikke spille sjappe, spill sjappe, etc.

Har handla veldig få spill i Oslo, men jeg husker da jeg gikk på ungdomsskolen i Skien.. Vi hadde en spillbutikk ved navn GameWorld - men som ble stengt for 2-3 år sida.

Husker vi måtte sette sekkene på utsida, da sjefen (som forøvrig var den eneste som jobba der) selvfølgelig var redd for å miste inntekter pga stjelekåte ungdommer.

MEN butikken hadde virkelig sjarme, da alle spilla (og det var tonnevis - til alle konsoller) var samla i et rom på 7x7 meter.. Med 1 meter små ganger mellom hyllene av spill! Klasse!

;)

Var tider det.....
Nudle
Jeg kjøper ikke spill i oslo =) men elkjøp selger ganske billige spill i forhold til andre butikker... eks: HL2 300.- og dette var på releasedaten.... har kjøpt backpacker junior på en narvesen kjosk i oslo :D det er det eneste =)
yayap
hvis jeg vet hva jeg skal ha så kjøper jeg på lefdal eller elkjøp.
Men hvis du ser bort fra prisene så er spiderman den desidert beste sjappa i oslo.
who_me
jeg bor desverre ikke i Oslo...
men jeg vet om et sted der du kan få billige ting, X- boks, mobil, data, osv....
(se på signaturen min!, helt sant)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.