Den store, kjempekreative julekonkurransen
Spørsmål og kommentarer til julekonkurransen her!
1/2ard.
Vel.......er dette en konkurranse?
Gjør ikke akkurat mye for å motbevise myten om at folk som spiller tvspill er barnslige stereotyper av noen geeks med hygiene problemer.
Det er en julekonkurranse, men jeg skjønner ikke argumentet ditt. En tegning har sjelden fortalt meg noe om tegnerens personlige hygiene. Og sjøl om jeg trekker fra for at du selvfølgelig har satt det på spissen, så er jeg ikke enig i at en uhøytidlig konkurranse som dette trekker i negativ retning for vårt rykte.
Humor og kreativitet trekker i hvert fall ikke ned i min verden.
Hva slags konkurranse vil du ha da?
1/2ard.
Vel.....kunne jo tatt noen spørsmål om industrien. Spørsmål som gjør at man fortjener en eventuell premie.
Feks hva heter forgjengeren til Project Gotham etc etc.
Skal ha med sånne i neste quiz, men det blir kjedelig i lengden med bare spørsmål og svar... synes jeg.
1/2ard.
Er enig med 12ard her jeg. Blir litt moro med slike konkurranser, og du trenger ikke så mye kunnskaper om spill, men du må bruke litt fantasi og humor. På den måten kan de som ikke har så mye peiling på spill også delta.
Det går an og like spill uten å ha så mye peling vettu, og det er bra at dette er en konkurranse som bokstavlig talt ALLE kan være med på. Den uten snev av fantasi eller humor må enten være psykisk syk på en eller annen måte, eller ha blitt utsatt for noe helt forferdelig. Alle har humor av en eller annen sjanger og ett snev av fantasi.
Tenshi
Uansett, de som vil delta må bare begynne å sende inn. Skal profilere denne mer når de første er inne!
1/2ard.
For.. mange.. konkurranser!
*Gadd ikke involvere meg i denne* ...
Kommer nok til å mekke ett bilde eller to, liker og leke meg i PhotoShop :P
Tenshi
Sitat
Opprinnelig skrevet av Tenshi
Kommer nok til å mekke ett bilde eller to, liker og leke meg i PhotoShop :P
That's the spirit. Akkurat nå ser det ut som du får ganske gode muligheter for å vinne, for å si det sånn :)
1/2ard.
Hehe, har mailet ett bidrag, var ikke noe bra egentlig, smekket noe sammen på 10min, hehe.
Eller synes du det var bra?
Tenshi
Skikkelig koselig, bortsett fra at gjengen har frosset ut Rayman! Han står jo helt alene ved treet.
Og så må du skrive en bildetekst!
Bildet ligger ute nå.
1/2ard.
Bildetekst, i selve bildet da altså? Vel, skal gjøre ett forsøk og flytte ray inn i gjengen :D
Tenshi
Nei, bare en tittel til bildet! Men det er ikke så farlig.
Ehh... vel, skrev noe på selve bildet også jeg, du kan bruke det som tittel også :D
Tenshi
Denne "Torgeir" sitt bidrag var i hvert fall mye bedre enn det andre!... Artig lite bilde det der. :)
Insinuerer du at denne "Torgeir" ikke finnes? Han gjør det! :)
1/2ard.
Synes også Torgeir sin var best foreløpig, jeg smekket bare noe fort sammen. Bildet var også egentlig mye større, slik at du kunne se hvem som var i vinduene o.s.v.
Tenshi
Sitat
Opprinnelig skrevet av Nerd
Insinuerer du at denne "Torgeir" ikke finnes? Han gjør det! :)
1/2ard.
Nei. Insinuerer ingen ting. :)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.