Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Appleseed
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Filmpolitiet
Ben
Dro på Oslo Internasjonale Filmfestival i går for å se den japanske animen Appleseed, og må si jeg ble målbundet.
For en helt fantastisk film! Jeg har sett en del anime, og må si at det her er en opplevelse helt utenom det vanlige, om man er anime-fan eller ikke.
Tegnefilm i en klasse selv Disney og Pixar bare kan drømme om (Selv om det blir litt dumt å sammenligne ettersom Appleseed jo er rettet mot et voksent publikum).

Traileren til filmen kan bli funnet her, og jeg vil på det sterkeste anbefalle alle å sjekke den ut, og hvis den faller i smak, prøve å få billetter til en av de siste 2 visningene i Oslo.
Det er Onsdag, 24. nov 20:00 på Cinema Neuf og Torsdag, 25. nov 21:15 på Filmens Hus Tancred.

Har Birger noen idè om når den kommer på kino i Norge? Kunne tenkt meg å sett den i storsalen på Colosseum :) (Det blir kanskje å forvente litt mye, men hvis den ikke blir satt opp på kino her til lands i det hele tatt vil det være en skam!)
Birger Vestmo
Den ser kul ut den. Mye Star Wars, Matrix og M:I-2 i seg.

Jeg vet ikke om denne skal ut på kino i Norge.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.