Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Fatal1tys treningsopplegg
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Nerd
Nerd
Fatal1tys treningsopplegg

Kommenter P3 NÅs sak om gamer-kjendisen her.

1/2ard.
Nudle
Jeg har ikkeno sjangs til å bli pro gamer... :P spiller med et handicap.... hp datamus fra 1998 =)

Jeg syntes det er bra at du har begynt å jobbe med nerd... :) jeg vet litt av hvert =) mamma vet mere :P

Flott at han motbeviser de eldres opfattning om at dataspillere er bare feite,late unge menn som bare sitter på pcen :P
Kringen
Hva er det han spiller Counter strike?
Nerd
Mest Warcraft, vel.

1/2ard.
Nudle
Jeg tror mye på det han sier om at mann må være i god fysisk form for å kunne nå toppen blant spillere. Mye av det Fatality sier er nok rett =) Tror det er litt som formel1.. man må være topptrent for å holde konsentrasjonen oppe =)
Kringen
Sitat
Opprinnelig skrevet av Nudle
Jeg tror mye på det han sier om at mann må være i god fysisk form for å kunne nå toppen blant spillere.

Pffft, for noe tull.
Nudle
Sa han som bare satt inne =) dere.. leste noen den greia i dagbladet? om ungdom og spilling..?? Eksperter sier at:P:P:P:P det er lurt at barna oxo er i en annen fysisk aktivitet
Kringen
Vel jeg kan si at etter flere år med Streetfighter 2 har jeg Norges sterkeste hender.
Nudle
hva er streetfighter 2?? etter noen år med jenna jameson har jeg den sterkeste høyrehanda!! ^^ hihi ikke jeg som skrev det... var en kompiz :P haha
Nerd
Sikkert en kompis som skrev det, ja :D

1/2ard.
Tenshi
Sitat
Opprinnelig skrevet av Nudle
hva er streetfighter 2?? etter noen år med jenna jameson har jeg den sterkeste høyrehanda!! ^^ hihi ikke jeg som skrev det... var en kompiz :P haha

Jada, hva heter denne "kompizen" da, hehe.
Tenshi
Nudle
Sitat
Opprinnelig skrevet av Tenshi
Jada, hva heter denne "kompizen" da, hehe.
Tenshi

Mikael =) han har sitti på min data lenge nå ^^ hehe!!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.