Hvorfor ligger ikke alle sendingene ute på nettet? Må jo høre det første programmet OM og OM og OM igjen! Er det jeg som er dårlig å lete?
På nrk nettradio ligger bare sendinger fra de 3 siste ukene.
De to første sendingene ligger i fellesavspilleren (åpne Nett-TV og søk etter "tazte").
"Mor, jeg går over til Jens A. Risnes og låner et polarbrød."
Jeg har tatt opp alle sendingene bortsett fra den som gikk 9/10, den gikk jeg dessverre glipp av og den var borte når jeg skulle finne den på nettet. Noen som har den, eventuelt om det blir noen mulighet til å få hørt den igjen ved en senere anledning?
de gamle sendingene lå som andre har nevnt i lydarkivet under blandings. etter ei stønn virka ikke alle klippa lenger, så jeg sendte en mail og spurte. dagen etter var plutselig alt fjerna. de sa det var ei testmappe. hvis noen har tatt opp sendingene er jeg veldig interessert i dem. ta gjerne kontakt
paalhenf@online.no
hærlig med et program på radioen som er så bra at en sitter med pekefingeren på "rec" og langfingern på "play" hele lørdagsettermiddagen... Jeg har dog begrenset meg til "Lena"..
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.