Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Telefonkiosker
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
Jell
Sier bare ja til et forslag om flere telefonkiosker.. Det er så kjipt å gå helt fra Østkanten til valpene! Hva er vitsen til at man blir plasert så langt unna visdomsberget når, man har svart? Og en ting til.. Hehe Jeg må vel være langt unna i verden som ikke vet dette menneh... Hva betyr SPAM?? :forvirret :himle:
eplekake
Sitat
Opprinnelig skrevet av Jell
Sier bare ja til et forslag om flere telefonkiosker.. Det er så kjipt å gå helt fra Østkanten til valpene! Hva er vitsen til at man blir plasert så langt unna visdomsberget når, man har svart? Og en ting til.. Hehe Jeg må vel være langt unna i verden som ikke vet dette menneh... Hva betyr SPAM?? :forvirret :himle:

ja, vi burde ha hatt flere telefonkiosker..

spam er unødvendige debatter, at noen abre skriver tull
boob
det er derfor man har nøkkelkort da...
HundeParken
Sitat
Opprinnelig skrevet av Jell

Spam = Stupid Pointless Annoying Messages (tror jeg)
Jell
Sitat
Opprinnelig skrevet av HundeParken
Spam = Stupid Pointless Annoying Messages (tror jeg)
Hehe Jaok... Noen som vil bytte Blått nøkkelkort?
Kellybelly92
hehehe...
meningen med nøkkelkort er nesten det samme som telefonkiosk..
bare at nøkkelkort koster flesk da :P
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.