Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: En historie om parken, del 3.
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Hundeparken
Kong Truls
Greven sprang inn en dør. "Følg etter ham!" ropte Kong Truls. De løp mot døren. "Æsj! Den er låst!" sa Kong Truls mens han vridde på håndtaket. De snudde seg. Den hemmelige gangen ble stengt igjen. "Hva nå?" spurte Barrip. "Vi må klatre ut av det vinduet!" sa Kong Truls og pekte på et vindu. "Men det er for langt ned!" sa Kjerry. "Vi for prøve å sprenge døren." sa Kong Truls. "Der ligger en brukket søyle!" sa Durits. De løftet den opp. "Klar, ferdig, gå!" sa Kong Truls. BANG! Døren var sprengt. "Ops!" sa greven. Han tok fram et sverd fra en gammel rustning bak ham. " Løp for livet!" sa Kjerry. De løp langs en korridor som kom til syne. "Fortere! Han tar innpå!" sa Kong Truls. Plutselig snublet han. De andre sprang videre. "Vent!" sa Kong Truls, men de hørte ham ikke. Greven løftet sverdet. Kong Truls grabbet ett sverd. Barrip kom løpende. "Hold ut!" ropte han. Kong Truls rullet gjennom korridoren. Greven kastet sverdet sitt mot Kong Truls. Barrip tok tak i det før det traff.
Kellybelly92
KAN DU VERSÅSNILL Å SLUTTE MED Å LAGE SÅNNE DEBATTER?? KAN IKKE DU BARE LAGE EN DEBATT OG SKRIVE HELE DRITEN DIN ETSTEDS? VI ER FAKTISK IKKE INTERESSERT!!
Kong Truls
Men en hund liker den!
kuly_ove
kansje en hund liker den og det er deg:himle:
jeg orker ikke lese ett ord av disse fortellingene......
Kong Truls
2 hunder liker den! Meg og en annen.
MasterZ
lol
Hikaru
d fins grense for å spamme! kan kje du kje plis skrive i den gaml i stedenfor å skrive ny debatt?? e du såååå opptatt av oppmerksomhet elle??

fritidsproblemet ditt e over grensen ialfall.. *kremt* på tide å skaffe en lege?
Kellybelly92
Hikaru is in tha house!!
Alweys_Col
Sitat
Opprinnelig skrevet av Hikaru
d fins grense for å spamme! kan kje du kje plis skrive i den gaml i stedenfor å skrive ny debatt?? e du såååå opptatt av oppmerksomhet elle??

fritidsproblemet ditt e over grensen ialfall.. *kremt* på tide å skaffe en lege?

MOBBING!!!! Oooff! Hvem i helvete har gjort DEG til moderator????

Tror den som burde kotakte en lege er en 19 år gammel dame som sitter å spiller barnespill og mobber små søte uskyldige barn....

Øøøøøø....NOT!!!!!!!!!!!!!

Og angående historien....øhm....se heller på siden min!! Yeah! http://www.freewebs.com/hundeparkendotteno/
Kellybelly92
Sitat
Opprinnelig skrevet av Alweys_Col
MOBBING!!!! Oooff! Hvem i helvete har gjort DEG til moderator????

Tror den som burde kotakte en lege er en 19 år gammel dame som sitter å spiller barnespill og mobber små søte uskyldige barn....

Øøøøøø....NOT!!!!!!!!!!!!!

Og angående historien....øhm....se heller på siden min!! Yeah! http://www.freewebs.com/hundeparkendotteno/

Åå...
Kan ikke du bare sette hjemmesia di på signaturen for engangs skyld?
malin508
hvis du lurte så gjorde upunkt ice/hikaru til moderator :himle:
Hikaru
Sitat

fatte kje helt, har du glemt noe? komma?

bare så du vet, eg e kje så gammal :himle:
Alweys_Col
Sitat
Opprinnelig skrevet av Hikaru
fatte kje helt, har du glemt noe? komma?

bare så du vet, eg e kje så gammal :himle:

Står det ikke på "profilen" din at du er 19 a?

Malin508: Ja kanskje det, men der har han gjort en stoooor feil!
marqs_90
begynner å bli piss lei alle disse fortellingene!
super__dog
vettuhva! hvem i ***** orker å lese de fortellingene dine? de er jo helt innholds løse omg!
SinWin
Sitat

Det står i "profilen" til Peik at han er 76 år eller noe sånt, det blir ikke noe mer korrekt av den grunn. Du må ikke ta alle sånne profiler seriøst..
Hikaru
Sitat

Malin508: Ja kanskje det, men der har han gjort en stoooor feil!

jasså? d bli litt rar.. for eg huske kje eg skrev ''19'' engang...
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.