Vel, må da takke Nerd redaksjonen for bursdags gaven, og for gratulasjonene! Tusen Hjertelig Takk.. :P :D Håper dere kommer tilbake neste sesong!
Har du ikke kjønt at de bare gir deg den genseren fordi de ikke gidder å høre på den sytingen din mere...
Ja, for neste sesong så er det min tur til og whine :P
Neida, hehe, tuller Elymas.
Men jeg tror du må godta stempelet folk her har gitt deg som en sutreunge, jeg foreslår at du gjør ditt beste for og motbevise dette fremover i tid, på en eller annen måte.
Jeg vet du "kan bedre". I begynnelsen når du var ny her, husker du hva jeg sa da? Nemmelig, "Liker meningene dine ely" sa jeg, ikke få meg til og skrifte mening :)
Og til dere som ikke har fått det med seg har ELymas bursdag i dag (søndag 27 juni), grattis med dagen ELy.
Du er nå en sann fjortis :P
Tenshi :D
The Hawk:
Vel, Trur ikke på deg.. Hvis de gjorde det for det, Kan de si det selv.. Tviler sterkt på at de vil at du skal si det for dem!
Tenshi:
Får vel lage nytt gamertag eller no! vet ikke jeg ass! hehe
Sitat
Opprinnelig skrevet av Elymas
Vel, må da takke Nerd redaksjonen for bursdags gaven, og for gratulasjonene! Tusen Hjertelig Takk.. :P :D Håper dere kommer tilbake neste sesong!
Håper du hadde ei nice feiring med boller + brus og NERD. Fikk du GC2 av noen da?
1/2ard.
Sitat
Opprinnelig skrevet av Nerd
Fikk du GC2 av noen da?
1/2ard.
Tror ikke det faktisk, hvis ikke hadde vel ikke Elymas hatt planer om og delta på GamesFreak.net konkurransen, der man kan vinne dette spillet.
Og 12ard, skal jeg maile deg addressen min slik at du kan sende den t-skjorten?
Ingen GC 2, men jeg ønska meg ikke GC 2 av mamma eller pappa.. Der ønska jeg meg spenn, noe jeg fikk.. Har nå 1350 kr.. Skal ha voksen bursdag i dag, regner med mere spenn, og så kanskje en "vanlig" bursdag. Men jeg hadde ikke det i fjor, så jeg tviler jeg skal ha det i år! Skal kjøpe GC 2 for litt av penga!
Gjør det, Tenshi.
1350 spenn, Elymas? Da kan du jo kjøpe deg to spill! Bare styr unna Driv3r.
1/2ard.
hehe, det var det jeg fikk av mamma og pappa.. Regner med å få mere i dag.. Kanskje opp til 2000? da er jeg happy som ****.. Blir vel GC 2, SC PT (som jeg kjøper av en kamerat, har spilt det mye og synes det er kjempe kult!) Vet ikke flere jeg? Noen forslag?
Har du XBox? Hvis JA, kjøp RalliSport Challenge 2 :P
Og 12ard, jeg har mailet adressen min til
nerd@nrk.no.
En annen ting, hvis dere fortsetter til neste år, er det mulig og søke om og jobbe som anmelder eller noe slikt, eller er det kanskje teit uansett siden jeg bor i bergen?
Det står i kategorien "detaljer langt fram i tid", først må vi finne ut om vi skal på eller ikke, og så hvordan det skal være, og så hvem som skal være med.
Bergen er vanskelig, men ikke umulig.
1/2ard.
Jaha, d.v.s. at hvis dere fortsetter blir det i tromsø fortsatt (forståelig nok), men du sier det ikke er umulig, altså jeg kan kanskje ha muligheten altså?
Send meg en mail når det nermer seg da, jeg er veldig interrisert, og mener selv hvertfall og ha kunnskaper nok til og kunne være med.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.