*NF*-Kyrre
24.06.04 - 03:03
Jeg synes at det skulle være mulig å laste ned NERD episoder! For når jeg skal se på NRK Nett TV så hakke det og så er det velidg dårlig kvalitet. Før jeg har et utroligt tregt internet. Så jeg skulle ønske at det gjikk ann å laste ned jekk an å få lasta ned. Ka dåkker sir????
Mys.SmalHans
24.06.04 - 08:54
Jeg skal høre med oslo om det er mulighet til at vi kan få laget divx av episodene også. Må si meg enig i at nettspilleren har litt dårlig kvalitet.
Håper vi kan det! Så kan vi jo se episodene hele sommeren og være klar til neste sesong.. (hvis det kommer)
Gamersmix.no
24.06.04 - 12:22
Vært greit å hatt lignende på disken egentlig, greit oppslagsverk hvis man leter etter noe spesifikt egentlig
Håper virkelig det skjer...
Herlighet da, dette er 3 tråden på 1 uke der folk spør om dette, kan ikke folk sjekke om spørsmålet er besvart før da?
Jeg får vel svare, for 3 gang.
Det er ikke mulig og laste ned episodene fra NRK WebTV, men ved hjelp at ett program, som jeg desverre ikke vet hva heter, eller hvor du finner det, kan du skrive adressen til en streamer, og laste ned episodene mens du ser det.
Prøv litt forskjellige søk på google.com, eller kanskje du kan spørre i noen forums, ITpro.no eller noe.
Tenshi :D
Det er jo en god mulighet for å lage divx av filmene....hvis man har de :)
jeg syntes dett er et bra forslag og støtter det fult ut ;)
God ide det ja, men jeg tviler egentlig på at NRK-sjefene lar dette gå gjennom. De vil nok heller at folk skal besøke nrk.no og se det på internett.
Tenshi :D
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.