Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: zidane er verdens beste fotballspiller gjennom tidene!
Debattforum > Alt om sport > Fotball
zidarius
Glem maradonna, Pele eller noen andre. Zidane er verdens beste fotballspiller gjennom tidene!Ingen over ingen ved siden.... De som mener Henry er best i verden bør ta en nærmere titt på ligaene utenfor Europa.... Kanskje en håpløs debatt siden alle er enig etter i kveld, men han har vært det lenge!
ybermazeman
zidane er en magiker med ballen og er en beste fotball spilleren i verden akkurat nå, me jeg mener at maradona og pele var bedre fotball spillere en zidane
argo666
Sitat
Opprinnelig skrevet av ybermazeman
zidane er en magiker med ballen og er en beste fotball spilleren i verden akkurat nå, me jeg mener at maradona og pele var bedre fotball spillere en zidane
Helt enig...

Min mening etter beste spillere:

1. Diego maradonna

2. Pelè

3. George Best

4. Kevin keegan

5. Zinedine Zidane
Mørch
Sitat
Opprinnelig skrevet av zidarius
Glem maradonna, Pele eller noen andre. Zidane er verdens beste fotballspiller gjennom tidene!Ingen over ingen ved siden.... De som mener Henry er best i verden bør ta en nærmere titt på ligaene utenfor Europa.... Kanskje en håpløs debatt siden alle er enig etter i kveld, men han har vært det lenge!

zidane ER [B]BEST! sjekk signaturen min :P
Mørch
Sitat
Opprinnelig skrevet av Mørch
zidane ER [B]BEST! sjekk signaturen min :P

seff er zidane best!
Z10aN
Man kan ikke si at Zidane er verdens beste fotball spiller... Det at Zidane er den spilleren i verden idag som kanskje har best kontroll på ballen, vil ikke nødvendigvis si at han er den beste...

Det er mange kriterier... Zidane har et par av de... Jeg vil kanskje si at Ronaldhino er en mer komplett spiller, men han er jo en helt annen type igjen...

Jeg sier ikke at Zidane er dårlig, bare så det er sagt...
soccer_man
Jeg synes ikke at Zidan er dårlig men han er ikke verdens beste. Kanskje Henry men Cristiano Ronaldo blir best.
Hilsen min hund Skinka
Z10aN
Er ikke noe å krangle om lengre det er jo offesielt...
Ronaldihno er den beste....
Månekaster
Sitat
Opprinnelig skrevet av ybermazeman

eing. maradonna og pelé er best.
Mr. Cobain
Joda, men Zizou begynner å dra på årene, så nå tror jeg nok enten Ronaldinho(heeeeeeerlig ballbehandling) eller Ruud Van Nistelroy tar over.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.