Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Norge i Krig
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > P3
Upunkt-admin
Nå er det klart at Kristopher Schau kommer tilbake til Petre for å lage programmet "Norge i Krig" fra 30.august.

Hva synes du om at Krisitopher vender tilbake til moderkanalen?

mvh Upunkt

Mer info her:
Marius Strand
han fikk den bleike bakenden sin tilbake til disse usedvanlige dårlig studioene uten air-condition.

Jo en ting.....
Siden det ikke en sjanse i h¤%&¤te at Kris leser forumene (eller?).
Har noe planlagt til han kommer tilbake, men trenger noen ideer til en slags "velkommen-tilbake-gave". Any idees anyone?
lazy_cowgirl
Marius Strand: enig med du!

Selvsagt er kristopher "the revenant" Schaus tilbakekomst en gledelig nyhet for alle som verdsetter radiomediet. Det jeg derimot ikke skjønner er sendetidspunktet. "Kyrre", et radioprogram med null lytterappell, har sendetid fra 17-18, mens "Et Norge i Krig", programmet med sannsynligvis en av verdens beste duo til programleder, får utdelt lusne 12-13. Dårlig gjort assa!

Nå må vi bare gi aleksander og Are Are Lund mere sendetid, så kan "det nye Petre" og dets musikk kanskje bli tålelig.
Ben
Fantastiske nyheter, en gledens dag :)

Er ikke sikker på om du klager over at det bare blir å vare 1 time cowgirl, eller om du mener klokkeslettet også er feil?
Klokkeslettet er vel egentlig gankse perfekt spør du meg, er ganske sikker på at de aller fleste som hører på radioen, gjør det på jobb.
Synes personlig Kyrre er et glimrende program, men får sjelden hørt på det dessverre. Etter 8 timer på jobben med radio-hørselsvern på hele dagen, orker jeg stort set ikke mer radio når jeg kommer hjem.

Men siden Et Norge i Krig bare blir å vare en time, lurer jeg på hva som kommer til å gå mellom 11 og 12?
Webz
eg og!
M.N.
Sitat
Opprinnelig skrevet av Ben
Men siden Et Norge i Krig bare blir å vare en time, lurer jeg på hva som kommer til å gå mellom 11 og 12?

Kyrre (?)
marte
Opprinnelig skrevet av Ben

Hei!
Kyrre skal gå mellom 11 og 12 - et norge i krig mellom 12-13 før are og odin, meg selv og petre nå som vanlig.

m.stokstad
Ben
Aha, i see...
Veldig bra, veldig, veldig bra :)
Da får jeg med meg Kyrre hver dag også.
Totland OJ
Sitat
Opprinnelig skrevet av Marius Strand
han fikk den bleike bakenden sin tilbake til disse usedvanlige dårlig studioene uten air-condition.

Jo en ting.....
Siden det ikke en sjanse i h¤%&¤te at Kris leser forumene (eller?).

Det hende no han var innum formuet åt Karate (requiescat in pace) fyrr i verdi! Berre søk upp brukarnamnet "Kristopher S" so skal du sjå.
Totland OJ
Sitat
Opprinnelig skrevet av marte

Hei!
Kyrre skal gå mellom 11 og 12 - et norge i krig mellom 12-13 før are og odin, meg selv og petre nå som vanlig.

m.stokstad

Det høyrest sanneleg som ein støvande petre-ettermiddag.
Ben
Angående gave til Kristopher, anbefaller jeg et spett.
Marius Strand
...enten et spett, et kopp formet som en granat eller en MASSIV ROSA KOSEBAMSE er alternativene til "velkommen tilbake gave" til Kris.

Noen andre forslag?
StekepAnne
Kristoffer Schau er bare slitsom... er lei av'en.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.