Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: 18 år?
Debattforum > Underholdning > Generell underholdning
horny_devil
Heg har kjøpt billetter til Team Antonsen i spektrum d. 28. mai.. Men nå har jeg hørt rykter om at det er 18 års-grense på å komme inn... Håper ikke dette er sant, men det hadde vært fint hvis noen svarte, så jeg kan slippe å spekulere sånn på det...
Frantastic
Har hørt noe snakk om det jeg og, men det kan da umulig være riktig... Kan ikke skjønne hvorfor det skulle være 18-årsgrense på Team Antonsen, av alle ting.....
(Kanskje Kristopher planlegger noen tvilsomme stunt....? ;))

Nei, vi slipper nok inn! :)
horny_devil
Jeg håper virkelig det... Men du har nok rett... De vet jo at det ikke bare er folk over 18 som så på det, og det står ikke noe på billetten heller... Tusen Takk for at du hjalp meg Fantastic!!!
Frantastic
No problem. Alltid hyggelig å kunne hjelpe! ;)

Nå er det ikke lenge igjen, bare 12 dager! Kall meg patetisk, men jeg har telt ned fra 6 uker......*kremt*... :)
horny_devil
Jeg syns ikke det er patetisk... Tror du ikke jeg har gjort det? :)

Jeg gleder meg og jeg tror jeg skal begynne å telle ned, så:

NÅ ER DET BARE 11 DAGER IGJEN!!!
horny_devil
Jeg fortsetter nedtellingen min:
NÅ ER DET 10 DAGER IGJEN, OG JEG GLEDER MEG SOM BARE DET!
horny_devil
Nå er det "bare" 8DAGER IGJEN TIL JEG SKAL INN I OSLO SPEKTRUM Å SE PÅ TEAM ANTONSEN "ONE NIGHT ONLY" HIHIHI!!!
Frantastic
Haha, neida, det er bare vennen min som syns jeg har en tendens til å bli litt vel besatt av enkelte ting......F.eks. å sitere Harald & Bård... (kan ikke skjønne hva som er så galt med det....*kremt*... :))

8 dager igjen for meg, nå. Må vente "helt" til lørdag...
horny_devil
Det var jo kjempe "merkelig" at noen kan finne på å sitere Bård & Harald... hehe!!! Jeg har gjort det siden første gnag jeg så¨dem jeg, og det er noe av det beste jeg vet, det er alltid like gøy, alle vennene mine syns det er teit og mener at jeg driter meg ut ved å gjøre det, men så lenge jeg liker det, skal jeg fortsette, og det vil si FOR ALLTID!!!

5 DAGER IGJEN NÅ!!! DAGEN NÆRMER SEG, SKAKTE, MEN SIKKERT!
Frantastic
Nettopp! Det er det jeg mener og. Så lenge man har det gøy, er det vel samme hvor dumt det virker for andre...!

6 dager igjen for meg....! :D De lengste 6 dagene i mitt liv...

Hørte intervju med kristopher på p3 i dag, han sa de skulle ta begrepet "selvironi" opp til et nytt nivå. Hmm... Kan bli spennende! :)
horny_devil
Jeg satt å hørte på p3 i hele går, men jeg hørte det ikke, når var det? Jeg har fulgt med i mange uker nå, siden jeg kunne risikere at en fra Teamet kom, men den ene dagen det er går jeg glipp av det...BUHU...

Men jeg får vel bare glede meg til jeg skal inn i Oslo Spektrum, OG DET ER BARE 4 DAGER TIL NÅ!!! GLEDER MEG!!!
Frantastic
Det var i Petremorgen, i 11-tida, tror jeg...
Var ikke så mye, de bare snakket i et par minutter, sa ikke så mye annet spennende...

5 dager!............ :)
horny_devil
Da sier jeg takk for det, det var nesten så jeg begynte å grine... Helt sant!!! Men jeg skal jo se ham og resten av Teamet om 4 dager... GLEDER MEG!!!

Forresten har du tatt den testen om hvem du ligner mest på i Team Antonsen???
Jeg lignet mest på Harald, og det tar jeg som et kompliment...!

Fortsatt 4 DAGER IGJEN NÅ!!!
Frantastic
Ja, har tatt den.... Harald, det kan du være stolt av, ja! ;)
Ligna på Bård, jeg da.....:)

Jeg er visstnok "Dypt religiøs, seriøs - men allikevel morsom!"

Jeg vil nok påstå at jeg kan være litt morsom fra tid til annen, ja, men resten vet jeg ikke om stemmer så veldig bra....

Jaja.... :)

Forresten, en ting....:

Du må skrive her på fredag/lørdag om det var kult (det er vel kanskje unødvendig... ;)), og om hva de hdde med, hvis du har anledning....!
horny_devil
Bård er bra det også... Helt klart! Jeg er glad for at jeg ikke ligner mest på ham, siden jeg ikke har Gudstro i det hele tatt, hvis noe er fjørnt for meg, så er det religion... Men det kan jo være andre ting enn det som stemmer overens med Bård, så du burde helt klart også være KJEMPE stolt!

Selvfølgelig kan jeg gi deg en liten "forsmak" på showet, men jeg kommer neppe til å fortelle så mye, for da blir det nok ikke like gøy for deg, men litt kan vel aldri skade... HEHE!

NÅ ER DET 3 DAGER IGJEN... GLEDER MEG SOM ALDRI FØR!
Frantastic
Nei nei, det er klart. Men en liten forsmak går bra! :)

Forresten så tror jeg ikke vi tok samme test. Du tok den på TA-siden på nrk ikke sant? Tok en som var på spray.no jeg. Men jeg tok NRK-testen i stad, og da ble jeg også Harald. Wee! :D

4 dager igjen nå!! o.O
horny_devil
Jeg har tatt begge testene, den på spray tok jeg for en stund siden, men jeg TROR jeg ble Harald der også, men det er jeg ikke sikker på... Men det var jo bra at du også ble Harald, siden han er BEST (syns jeg da)...

Forresten, tror du at DVDen med TA blir solgt på Free Record Shop? Håper det hvertfall siden jeg har gavekort til butikken... hehe... Jeg tror den kommer der ganske fort, men jeg vile likt å høre ha du tror... :)
horny_devil
Jeg bare må si det:

I OVERIMORGEN SKAL JEG INN I OSLO SPEKTRUM OG SE TEAM ANTONSEN LIVE!
horny_devil
Team Antonsen showet er det baste jeg noen gang har vært med på!! Jeg lo så mye at jeg hadde vondt i hele kroppen!!! DIGG!!
Frantastic
Har ikke fått vært her på en stund, har vært no tull med internettilkoblingen.. Men nå er jeg tilbake! :)

Helt enig, det var sinnsykt bra!!
Jackass (på lavt nivå! :))greiene var jo interessant......:)

Håper de kommer tilbake med noe nytt om ikke så altfor lenge....
horny_devil
Jeg lurte på hvorfor du var så stille...men men....!

Jeg syns showet var fantastisk bra, har aldri vært med på noe ligende!

Nå gleder jeg meg til i morra da, for da skal jeg inn på oslo city og ha autografer!!! WOHOO!!!
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.