dernhelm
11.05.04 - 16:09
de prestegreiene er litt tåpelige. for det er liksom en eller to teite prester som går ut å sier dumme ting i media også blir Are plutselig en uålreit prestehater. faren min er prest å han er en skikkelig ålreit fyr. det er mange prester som er helt skrudd men det er også mange som er snille of greie.
Tror ikke du skal ta deg så nær av det Are sier.
Han har en tendens til å rable ut av seg ting jeg tror han egentlig ikke mener, og så overdrive det voldsomt for å provosere/være morsom.
Synes selv det var morsomt, men tok ikke det han sa veldig alvorlig :)
Are er litt idiot sånn. Han er verdensmester i å generalisere. Og klarer ikke å svare på kritikk.
Art Vandelay
12.05.04 - 02:26
Sant, sant! Godt vi har Odin der - som alltid ser saken frå begge sider. Are åleine vert litt for høgreorientert.
Vil ikke si han er idiot, synes faktisk det er da Are & Odin er morsomst, når Are tråkker langt over streken.
Tidligere så pleide jo Odin og hisse seg opp når Are kom med slike utspill, men virker som han nå bare blir oppgitt :)
dernhelm
13.05.04 - 14:58
ja, veit jeg ikke skal ta Are seriøst men jeg bare kom med litt info vettu. for jeg hørte det å blei litt overaska. men jeg går ikke til sak eller no. det hadde jeg nok bare gjort viss han løfta faren min :D
dernhelm
16.05.04 - 15:47
du er konge Odin! do tok det opp å greier! hører på reprise av fredagens program nå.
DU ER DEN MEST GOSIGSTE PERSONEN ILIVE!! takker!
Fikk ikke hørt på Fredag, hva ble det sagt?
dernhelm
18.05.04 - 12:34
hør på opptak da vel. odin satte are litt på plass :)
Det er bare onsdagens sendinger som blir lagt ut på nettet dessverre :(
dernhelm
21.05.04 - 23:49
nei, lyden fra de andre er der også! bare trykk på "hør repriser" til høyre :)
larshartman
24.05.04 - 20:46
Sitat
Opprinnelig skrevet av Art Vandelay
Sant, sant! Godt vi har Odin der - som alltid ser saken frå begge sider. Are åleine vert litt for høgreorientert.
:himle: Vel, vel... høgreorientert synes eg du skal pressisere......
Fyren er jo nesten kommunist;)
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.