Hei..
vess du plage hunden din eller katta eller musa eller hamsteren eller marsvinet eller til og med fisken din!! da ska ikke du ha dyret ditt!!
eg hate dyreplagere!!
eg og hater dyreplageren! mn av og te plage eg litt på katten min, bare for kødd da...! :D
har jobbet i en dyrebutikk i arbeidsuka på ungdomsskolen, d va litt løye å holde dei hamstene, mini musene, og kaninene (holdte litt på ørene te kanin, bare for kødd, kje lenge, kalles d plager?)... mn hvis eg holde de lenge, eg vet jo kje om de liker d elle kje? du vet jo kje om du plager dei elle kje...
mslecter
28.04.04 - 04:50
Hei!
Hvis jeg tar tak i "understellet" ditt, klemmer til, men ikke gjør det "lenge".
Hva mener du med "lenge"?
Hvis jeg klemmer til rundt ballene dine i 30 minutter?
Det er jo ikke lenge!
Eller hvis jeg klemmer til rundt dem det som tilsvarer en mammografi, det er temmelig hardt, men det er IKKE "lenge"...
Du overlever fint.
Og de derre "nøttene" er jo ikke noe du trenger for å leve uansett!
Da kan det jo ikke være mishandling det heller!
Dessuten er jeg i sterk tvil om at menn kan føle smerte, eller om det bare er noe de innbiller seg.
Med mindre du er enig i dette, foreslår jeg at du begynner å bruke det som kalles "empati" overfor andre skapninger.
Slå opp i ordboka hvis du ikke vet hva ordet betyr.
stakkars dyr... eni me...øm... mslecter..(?)
d e jo akkurat d samma...! ænkelte fårstår berre ikke d at: DYRAN HI KROPP, SJEL Å FØLELSA.....! :@ DÆM HI ET LIV FÅRR SVÆRTE....! Tænk om d haiddj komme ein shæmpe...ting..å græbba tak i dine øra dah..? eller om d haiddj komme ein kjæmpe ting å begynt å "leika" me deig... sånn at du får ont..? :@
Let dyran i fre...! :@
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.