Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Da går vi over hit folkens
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Upunkt Musikk
d2uTheEskimo
Kan dette være vårt nye hjem?
diamond
Savner dere... :)
Trail09
Jaa. Fine nye hjemmet.
Krstin
Det er greit for meg, altså. Backstage er i alle fall ikke stedet å bli. Fjortishøl!
Leve Patagonia!
Det blir mye å starte på nytt med...hva hører du på nå, hva leser du nå og hater og liker...

men: ja, her slår vi oss ned!
Bananskall
jaa:) jeg liker dette hjemmet:) VI BLIR HER!!!
KrIzZy
heiiii snille vennene mine! :) har savnet dere!!

(muah)
ragamuffin
backstage var teit.

y'all!!!
the_penguin
Sitat
Opprinnelig skrevet av Krstin
Det er greit for meg, altså. Backstage er i alle fall ikke stedet å bli. Fjortishøl!

Ja, hvorfor ble det oppfunnet???
Krstin
Ehm... var det ikke en tråd her om hvem som hadde funnet veien hit? Hvor har den blitt av???
KrIzZy
det virker som noen debatter bare...forsvinner.. :S
Krstin
Jeg vet det. På lydverketforumet forsvant flere seriøse innlegg med kritikk i, deriblant et jeg hadde skrevet (og det var definitivt ikke noe hat-brev, bare litt vennlig kritikk). Synes de gale moderatorene heller bør ta seg en tur på Backstage-forumet, der debattene stort sett er tanketomme, useriøse og tidvis mobbing av enkeltpersoner.
shelly-baben
Jeg postet i denne tråden men nå er det visst borte. Argh. Kunne ikke ting være som de var før?
KemeKongKa
SENSUUUUR! eller noe.
Øystein
Forklaringen ligger her: http://snakk.nrk.no/debatt/showthread.php?s=&threadid=16967

Det har ingenting med sensur å gjøre, men har altså en teknisk årsak.
KemeKongKa
oi. unnskyld da.
Krstin
Det forklarer en god del saker.
KrIzZy
*BUMP* x2

awe :')
Krstin
:kul:
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.