Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Hva er SÄPO, og hvorfor er Ernst etterlyst av de?
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Pyro
s1ndre
Etter og ha fulgt med pyro en god stund og alltid blitt underholdt av Ernst Brunner besøk, så lurer jeg nå også forferdelig på hva SÄPO er og hvorfor Ernst er så ettertraktet på de kantene.

Unnskyld min mangel på kunnskap, men dette plager meg. Kan noen fortelle meg dette og la meg få en mindre ting og tenke på?
trixi
Den Svenska SÄkerhetsPOlisen =SÄPO
Upunkt-admin
Ernst Brünner har lenge vært ettersøkt av svensk politi for flere uoppklarte forhold. Selv vil han ikke rippe opp i disse tingene. Han mener at han blir forfulgt av "blåjävlorna" som han kaller dem. Så langt har ikke svenska polisen fått tak i ham.
Asbjørn S
det er også slik at informasjonen om at Ernst er ettersøkt kommer fra ham selv. vi velger å tro at det kanskje er sant, kanskje ikke.
en kamerat av meg fra sverige sier han kjenner nevøen til brünner, og at han bekrefter at onkelen har mange kriminelle svin på skogen.
vi velger å foreløpig synes han er et geni som ekspertkommentator i PYRO, og ikke forholde oss til eventuelle lovbrudd osv.
asbjørn.
s1ndre
Takk for og ha oppklart dette for meg.

La oss for all del håpe at "blåjävlorna" aldri tar Pyros trofaste lytteres geniale ekspert.
Sid
det at Ernst har noen kriminelle svin på skogen har jeg ingen problemer med å tvile på!

håper uansett at onkel blå ikke får tak i ham slik at vi får mange fine opplevelser med ham i forestående programmer.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.