KiansBabe20
17.07.03 - 01:22
først må jeg bare si; jeg var A1 fan for kanskje 2 eller 3 år siden, men ikke nå lenger!
Anyways, det jeg drømte var at A1 hadde en konsert i et ganske lite lokale, en ungdomsklubb el lignende...Det var ikke så mange i publikum, og når a1 kom på scenen stod alle bare helt stille og så på. Så gikk Ben ned fra scenen og skulle gi en han trodde var fan en klem, men den personen ville ikke ha klem! lol så ben gikk til en annen men hun ville heller ikke ha! så var det én som faktisk var fan som gikk bort til han og Ben fikk tilslutt klemmen sin.. haha Så husker jeg ikke helt hva som skjedde videre, men etterhvert så begynte de å synge ganske falskt og sanger som ikke var dems sine, og så kom Paul ned fra scenen og skulle synge til meg eller noe sånt og da så jeg at det ikke var Paul! men en som lignet! og da merket alle at det var ikke a1 som stod der der var bare look-a-likes. og da så vi at de faktisk var ganske stygge og! :(
herregud ikke spør meg hva denne drømmen betydde..eller hvorfor jeg drømte om A1 i det hele tatt!!:eek: :forvirret
(eller hvorfor jeg forteller dere om det!lol)
Den betyr vel at du egentlig er en A1 fan.
Den betyr at du før var a1 fan, og da du så dem ble dårligere og da de var iferd med å bryte opp, så svek du dem og stoppet å like dem. De ble derfor bare noen skygger av seg selv. Med andre ord, Du så dem falle til grunne, og istedenfor å hjelpe dem, så svek du dem, og prøvde å finne noe nytt.
Dette er ikke negativt! Men det er heller ikke positivt.
Drømmen var bare en måte å fortelle deg at du ikke er a1-fan lenger, og at du har sett gjennom bandet. Du er nå vitende over at a1 ikke er et bra nok band for deg!
Kanskje du får en ny og bedre drøm igjen, om et annet band som er mer perfekt mot din nåværende smak.
Lykke til!
:)
KiansBabe20
18.07.03 - 02:54
haha takk for tolkningen Djuii!! jeg tror du har rett!;)
a1_astrid
18.07.03 - 12:46
Tihi!
this_is_me
25.07.03 - 16:50
Sitat
Opprinnelig skrevet av Djuii
Den betyr at du før var a1 fan, og da du så dem ble dårligere og da de var iferd med å bryte opp, så svek du dem og stoppet å like dem. De ble derfor bare noen skygger av seg selv. Med andre ord, Du så dem falle til grunne, og istedenfor å hjelpe dem, så svek du dem, og prøvde å finne noe nytt.
Dette er ikke negativt! Men det er heller ikke positivt.
Drømmen var bare en måte å fortelle deg at du ikke er a1-fan lenger, og at du har sett gjennom bandet. Du er nå vitende over at a1 ikke er et bra nok band for deg!
Kanskje du får en ny og bedre drøm igjen, om et annet band som er mer perfekt mot din nåværende smak.
Lykke til!
:)
Du var god! har sett litt på drømme tydning og sånt, men kunne aldri ha funnet ut det! vet du noen gode sider eller har du noen tips til meg om det?? hadde blitt veldig glad, leser faktisk veldig mye om sånne ting for øyeblikket.. ;)
Vet dessverre ikke om noen sider. Vet ikke om jeg har noen råd. Noen er vel flinkere til enkelte ting enn andre. Hvis jeg skulle gitt noen råd, måtte det hvert å se synspunktet fra flere sider før man velger en løsning.
this_is_me
25.07.03 - 23:16
Sitat
Vet dessverre ikke om noen sider. Vet ikke om jeg har noen råd. Noen er vel flinkere til enkelte ting enn andre. Hvis jeg skulle gitt noen råd, måtte det hvert å se synspunktet fra flere sider før man velger en løsning.
okey.. tusen takk! :)
Dette tar kaka...du skremmer meg.
KiansBabe20
29.07.03 - 19:48
haha!!
:P
jeg drømte ikke om dem med vilje akkurat, bare så du vet det lol
Sitat
Noen er vel flinkere til enkelte ting enn andre.
Heh, var jeg deg ville jeg ikke valgt drømmetyder som yrke, men det er bra du har tro på deg selv ;)
sclubgirl
31.07.03 - 15:47
Jeg tror ikke bare deg, jeg har dømt om A1 og Destiny's Child også.
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.