bentasyre
10.06.03 - 22:22
Så nettopp på Standpunkt debatten hvor Moslet deltok. Jeg synes godt at NRK P1 kunne spille mer danseband musikk. Da hadde besteforeldra mine blitt så glad. Selv kan jeg høre på P3.
Danseband har allerede okkupert hele Lørdags-kveld eller noe slikt.. "På dansefot" heter jævelskapet, og har ruinert mange idylliske kvelden på hytta vår. Nei takk, danseband har vi mer enn nok av! Gi meg heller noe god metal!
vel, artig at debatten tas opp her, dere. så debatten selv. Riktig at Petre selvsagt ikke skal spille gammaldans. Men når sant skal sies så henger det ikke helt på greip at det ikke er ungdomskanalene sin oppgave å spille platt og folkelig musikk. Hvorfor har vi da en døgnet-rundt kanal som heter mPetre på både TV, nettet og radio? Må innrømme at jeg ikke hører større fantasi og egenart i eurotrash'n på mPetre og s.a.t.s enn i gammaldansen på låven.
Hva heter forresten hun dama som med dådyrøyne og dårlig kameratekke og som valser nedover grunerløkka og synger på klønete engelsk om hvor fælt hun har det? Fy faan for ei tåpe! Låta høres ut som 1 million annen eurotrash låt. Jeg vil heller se en gammaldansvideo på MTV, da. Hvis jeg måtte velge, altså. Men nå er vi heldigvis ikke tvunget til kun velge mellom en rosa undulathjerne og en vissen hønsehjerne.
karlsen
på petre hver søndag fra 18-20
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst
klikk her.