Hjelp - Søk - Brukere - Kalender
Full versjon: Æsj! hva er den lukten?
Debattforum > Arkiv > Avsluttede debatter > Topp20 > Boyband
lørenskauging
BOYBAND STINKER OK?!!!!
DET LUKTER VONDT OG SURE SOKKER!!!!!!!!!!!!!!
FERDIG MED DET RETT OG SLETT!!!!!!!!!!!!!!
I REST MY CHASE!!!!!!!!!!!
K.e.z.i.a
Sitat
Opprinnelig skrevet av lørenskauging
BOYBAND STINKER OK?!!!!

Hehe, okay.. trur du henger litt etter.. Har så mange av disse innleggene så det er nok dere som stinker (som lager sånne høl i huet innlegg) :) såh det så.

Kesia
this_is_me
Sitat
BOYBAND STINKER OK?!!!!

hehe :D

Og til K.e.z.i.a:
Dette er ett boyband forum, man er her for og snakke om boyband, uansett om du liker dem eller ikke!!!
lørenskauging
Takk for at du "forsvarte" meg der. Det er riktig som du sier, her skal alle få lov til å si sin egen mening enten den er posetiv til emnet eller negativt og når det gjelder min mening:

BOYBAND ER EKKELT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
K.e.z.i.a
Sitat
Opprinnelig skrevet av this_is_me
hehe :D

Og til K.e.z.i.a:
Dette er ett boyband forum, man er her for og snakke om boyband, uansett om du liker dem eller ikke!!!

Jojo, Men det finnes da andre måter å forklare seg på? I stede for å hyle å skrike sån.. Noe vi har veldig mye av.. Greit at man mener at de stinker sure sokker og mose i øra osv..
Hehe, såklart.. dette er jo en debatt hvor man skal si meninga si.. Greit det. Men jeg bare syntes det er så veldig masse av de samme innlegga for tiden. Men punktum, hehe..

Kesia
Lady
jeg støtter kezia. selv om jeg er fullt inneforstått med at boyband stinker sure sokker, har vi hørt det 133 456 999 ganger før, og vi trenger ikke høre det en gang til.
av en eller annen grunn må hver eneste ny bruker på forumet starte en debatt som handler om det samme... boyband stinker, a1 er homser og westlife suger.
lørenskauging
Der må jeg si meg enig.
Sorry at jeg "ropte" ut på den måten men jeg er ikke så veldig glad i boyband. men den nye sangen med westlife eller hva de nå heter, den hvor Elton John er med, den er bra synes JEG DA!

Jeg holder meg til Paul Simon og "Steely Dan" jeg.
this_is_me
Sitat
men den nye sangen med westlife eller hva de nå heter, den hvor Elton John er med, den er bra synes JEG DA!

Mener du Blue og Elton John?
I så fall så er jeg enig!!
pop
Sitat

Jeg holder meg til Paul Simon og "Steely Dan" jeg.

:eek:
Hører du på Steely Dan?? Tøft! De er utrolig dyktige.
lørenskauging
Microsoft off...........
Dette er en enkel versjon av vårt hovedinnhold. For å se fullversjon med mer informasjon, formatering og bilder, vennligst klikk her.
Invision Power Board © 2001-2013 Invision Power Services, Inc.