Jump to content

Photo

Jury

• Please log in to reply
5 replies to this topic

#1 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 09 June 2012 - 07:03 PM

- Er det noe galt med musikksmaken til det norske folk?

- Njaa. Jeg liker ideen om at det norske folk ikke følger Europa. Jeg synes at både Stella og Tooji var friske valg. Men så kan du si: Ifølge Europa har det norske folk valgt feil to år på rad. Er det på tide å få en fagjury med 50 prosent av stemmene som de har i Sverige? Som kaldt kan vurdere: Kan hun synge? Nei. Har låten hitpotensial? Nei. Ut med den.

smile.gif smile.gif

Dette er det smarteste jeg har sett/lest/hørt Per Sundnes uttale noen gang. cool.gif

http://www.dagbladet...3/nrk/21988482/

#2 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 09 June 2012 - 07:09 PM

- Er den lave høyden fra mor eller far?

- Fra begge. Det er så mye vind i Bodø, og evolusjonen har gjort oss korte, for at vi ikke skal blåse på havet.

laugh.gif

#3 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 09 June 2012 - 07:26 PM

Sitat(eric82oslo @ 09.06.12 - 19:09) <{POST_SNAPBACK}>
- Er den lave høyden fra mor eller far?

- Fra begge. Det er så mye vind i Bodø, og evolusjonen har gjort oss korte, for at vi ikke skal blåse på havet.

laugh.gif

Det ER mye vind i Bodø. laugh.gif
Når jeg leser dette kjenner jeg på at jeg kommer til å savne Per.

#4 Jetro

Jetro

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,300 posts

Posted 09 June 2012 - 11:03 PM

Takk for linken! Elsker Magasinet når det er intervjuer med folk jeg kjenner til. Visste dessuten ikke at han hadde så mye å gjøre med skapelsen av Fairytale... o.O

#5 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts

Posted 09 June 2012 - 11:11 PM

Sitat(Jetro @ 09.06.12 - 23:03) <{POST_SNAPBACK}>
Takk for linken! Elsker Magasinet når det er intervjuer med folk jeg kjenner til. Visste dessuten ikke at han hadde så mye å gjøre med skapelsen av Fairytale... o.O

Jetro, jeg synes du passer til å ende opp i bryllup.

Edited by eric82oslo, 09 June 2012 - 11:11 PM.

#6 Diskus

Diskus

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,088 posts
  • Interests:MUSIKK!!! Mest av alt....og mer!

Posted 10 June 2012 - 12:09 AM

Sitat(Malene @ 09.06.12 - 19:26) <{POST_SNAPBACK}>
Når jeg leser dette kjenner jeg på at jeg kommer til å savne Per.

Du er ikke alene. Men kanskje "arvtageren" er like dyktig? Blir store - eller små?? - sko å fylle....

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users