Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/melodigrandprix

3 Sider V   1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
Noen av dere som har lyst til å delta på GP-sammenkomster?, Sosialt, gøy, hyggelig :) (Oftest i Oslo / i næheten av Oslo)
Diskus
post 16.05.12 - 13:27
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 15.01.2006
Bruker nr.: 29 361

Skal fortelle litt kort hva dette går ut på. Noen ville ha en egen tråd om denne, derfor kommer den her!

Var en idé jeg fikk i 2001. Hvorfor kunne ikke noen av oss GP-fans er venner ellers, organsiere oss litt. Starte en gjeng. Der vi kunne møtes 5-6 ganger i året. Se finaler (pleier å være en internasjonal + 3/4 nasjonale fra ulike land på hvert treff), stemme på dem. Helt uformelt. Men viktigst kanskje den sosiale biten. Ha det moro sammen, hygge seg i hverandres selvskap. Gjerne med litt god mat, om vertskapet vil lage. Men det er valgfritt. Og med mye god snacks. Prøver å ikke la det det bli for mye "drikkeorgier" på treffene siden rolig sosial hygge / GP skal stå i sentrum. Selv pleier jeg ikke å drikke, men det finnes de som ønsker det også. Så vil si det er valgfritt om man vil drikke alkohol eller ikke. Men kanskje greit å ikke bli helt dritings smile.gif Vet at det ikke er så populært å si at man ikke skal gjøre noe, gjør derfor heller ikke det. Treffene er ment å gå på rundgang. Skal etterhvert få satt opp en mer detaljert plan for det. Men om du har lyst til å være med, og ikke kan / vil ha treff selv, er det selvsagt OK. Synes selv det er en egen atmosfære og artig stemning på disse treffene. Så vi har da også klart å holde det i gang lenge. Har vært litt utskiftninger av medlemer. Men ser ut som det er interesse hos mange nå.

Neste treff er planlagt 2. Juni. Finner sted på Frogner i Oslo. Treffet etter det blir vel i August. De finner alltid sted på Lørdager. Begynner kl. 15. Slutter rundt midtnatt - eller når programmet er gjenomført bør det kanskje heller sies. Hender vi sitter litt utover natten. Når samtalen går livlig er det ikke noen grunn til å avslutte smile.gif

Om noen vil komme med tilleggsopplysninger som er med, kom med dem. Og bare spør om dere lurer på noe! Håper dette kan virke spennende! Har allerede sendt ut private meldinger fra noen av dere om dette, fått svar fra noen. Om du er litt sjenert er det selvsagt også greit. la ikke det hindre deg, vi biter ikke.
Go to the top of the page

+Quote Post
Grand prix dronn...
post 16.05.12 - 13:34
Innlegg #2

Ble medlem: 16.05.2012
Bruker nr.: 72 903

Sitat(Diskus @ 16.05.12 - 13:27) *
Skal fortelle litt kort hva dette går ut på. Noen ville ha en egen tråd om denne, derfor kommer den her!

Var en idé jeg fikk i 2001. Hvorfor kunne ikke noen av oss GP-fans er venner ellers, organsiere oss litt. Starte en gjeng. Der vi kunne møtes 5-6 ganger i året. Se finaler (pleier å være en internasjonal + 3/4 nasjonale fra ulike land på hvert treff), stemme på dem. Helt uformelt. Men viktigst kanskje den sosiale biten. Ha det moro sammen, hygge seg i hverandres selvskap. Gjerne med litt god mat, om vertskapet vil lage. Men det er valgfritt. Og med mye god snacks. Prøver å ikke la det det bli for mye "drikkeorgier" på treffene siden rolig sosial hygge / GP skal stå i sentrum. Selv pleier jeg ikke å drikke, men det finnes de som ønsker det også. Så vil si det er valgfritt om man vil drikke alkohol eller ikke. Men kanskje greit å ikke bli helt dritings smile.gif Vet at det ikke er så populært å si at man ikke skal gjøre noe, gjør derfor heller ikke det. Treffene er ment å gå på rundgang. Skal etterhvert få satt opp en mer detaljert plan for det. Men om du har lyst til å være med, og ikke kan / vil ha treff selv, er det selvsagt OK. Synes selv det er en egen atmosfære og artig stemning på disse treffene. Så vi har da også klart å holde det i gang lenge. Har vært litt utskiftninger av medlemer. Men ser ut som det er interesse hos mange nå.

Neste treff er planlagt 2. Juni. Finner sted på Frogner i Oslo. Treffet etter det blir vel i August. De finner alltid sted på Lørdager. Begynner kl. 15. Slutter rundt midtnatt - eller når programmet er gjenomført bør det kanskje heller sies. Hender vi sitter litt utover natten. Når samtalen går livlig er det ikke noen grunn til å avslutte smile.gif

Om noen vil komme med tilleggsopplysninger som er med, kom med dem. Og bare spør om dere lurer på noe! Håper dette kan virke spennende! Har allerede sendt ut private meldinger fra noen av dere om dette, fått svar fra noen. Om du er litt sjenert er det selvsagt også greit. la ikke det hindre deg, vi biter ikke.

Høres kjempe artig ut biggrin.gif

+Quote Post
Diskus
post 16.05.12 - 14:01
Innlegg #3

Fast bruker

Kan føye til en ting: Noen av dere har kanskje ikke så mange finaler på DVD / video. Er bare å spørre meg, så kan dere låne når dere skal ha treff. Eller andre, om ikke jeg har det dere vil vise. Når det gjelder nasjonale prøver vi å kanskje unngå de som er vist før. Jeg har oversikt over hva som er vist, eller husker i alle fall det. Men er ikke så ille om man gjør en glipp der. Er mange spennende nasjonale finaler, fra litt eksotiske land. Jeg synes faktisk de er mer morsomme enn internasjonale finaler. Låtene fra ESC kjenner vi jo ut og inn uansett. (Men ble litt "bråk" da jeg droppet internasjonal finale på et treff, så bør kanskje ha med én ESC også)

Ellers er det sosial moro som skal stå i høysetet. Er valgfritt hvordan man legger opp treffene, i tillegg til å se finaler. Kanskje du har lyst til å lage et eget spesialopplegg vi skal stemme på. F.eks. egne favoritter, eller andre låter som har noe felles. F.eks. alle låter som har blitt nr. 10 i ESC. Eller kanskje du vil ha en GP-quiz. Dette er dog ikke slik at det bare skal være treff for de som kan masse o GP. ALLE er velkomne, det viktigste er jo at man er fan!

+Quote Post
Diskus
post 16.05.12 - 14:39
Innlegg #4

Fast bruker

Kan legge til at det er 6-7 fra forumet som er med / har meldt interesse. "Meld deg" gjerne på her smile.gif Eller spør om du lurer på noe

+Quote Post
Grand prix dronn...
post 16.05.12 - 15:00
Innlegg #5

Ble medlem: 16.05.2012
Bruker nr.: 72 903

Sitat(Grand prix dronningen @ 16.05.12 - 13:34) *
Høres kjempe artig ut biggrin.gif

Jeg er vel mye mer interessert i internasjonale finaler enn nasjonale finaler. Har sett mange nasjonale tidligere, men når det kommer til alt, er det jo mer spennende med vinnerene som faktisk skal være med i Eurovision-sirkuset. Ellers høres kvelden helt super ut. smile.gif

+Quote Post
yndlingsdyr
post 17.05.12 - 00:33
Innlegg #6

Fast bruker

Ble medlem: 02.05.2009
Fra: Akershus/Aust-Agder
Bruker nr.: 40 147

Sitat(Grand prix dronningen @ 16.05.12 - 15:00) *
Jeg er vel mye mer interessert i internasjonale finaler enn nasjonale finaler. Har sett mange nasjonale tidligere, men når det kommer til alt, er det jo mer spennende med vinnerene som faktisk skal være med i Eurovision-sirkuset. Ellers høres kvelden helt super ut. smile.gif
j

jeg kommer! nasjonale finaler er gy det! Men gret med en miks. Dette må dere bli med på! Mer gøy enn å høre CDene til Disksu!! Det sier ikke stort......

+Quote Post
Jetro
post 17.05.12 - 09:13
Innlegg #7

Fast bruker

Ble medlem: 06.09.2003
Bruker nr.: 13 438

Høres überkoselig ut. Jeg er i Oslo fra tid til annen, om dere tar inn nykomlinger fra forumet. tongue.gif

+Quote Post
Miss Daisy
post 17.05.12 - 09:44
Innlegg #8

Fast bruker

Ble medlem: 20.02.2009
Bruker nr.: 39 788

Sitat(Jetro @ 17.05.12 - 09:13) *
Høres überkoselig ut. Jeg er i Oslo fra tid til annen, om dere tar inn nykomlinger fra forumet. tongue.gif

Hjertelig velkommen smile.gif

+Quote Post
Diskus
post 18.05.12 - 01:17
Innlegg #9

Fast bruker

Koselig at du er interessert Jetro. Tror ikke de som IKKE har meldt sin interesse skjønner hva de takker nei til wink.gif

+Quote Post
Diskus
post 18.05.12 - 11:23
Innlegg #10

Fast bruker

Sitat(Grand prix dronningen @ 16.05.12 - 15:00) *

Mulig jeg er litt sær smile.gif Men vet jeg ikke er helt alene om å synes at nasjonale er mer spennende å se / høre i etterkant enn internasjonale. Selv om det er koselig med ESC-finaler også. Men låtene internasjonalt kjenner jeg ut og inn. Er ofte noe mer nytt og friskt over de nasjonale. Låter man ikke husker. Og det man får frem til en internasjonal finale er jo bare toppen av isberget, er jo hundrevis av NF-låter hvert år.

Er vel litt logisk hvorfor vi pleier å ve kun en internasjonal og mange nasjonale. Er jo langt flere å ta av blant de nasjonale.

+Quote Post
Diskus
post 18.05.12 - 11:39
Innlegg #11

Fast bruker

Uansett vil jeg vel mene at det viktigste er den sosiale hyggen. Ha det gøy sammen. Koselige folk i gjengen! Om du er litt sjanert, la ikke det skremme deg smile.gif Er en variert gruppe mennesker. Kom gjerne med spørsmål om dere har!

+Quote Post
Diskus
post 19.05.12 - 01:15
Innlegg #12

Fast bruker

Tillater meg å dytte denne opp av og til. Så flere interesserte kan melde seg smile.gif

+Quote Post
JThue
post 19.05.12 - 02:17
Innlegg #13

Fast bruker

Ble medlem: 25.01.2012
Fra: Ringvei Vest
Bruker nr.: 70 066

*melde meg*

Kan bare ikke garantere noe omtrent før eg evt. logger på nettet på flyet eller toget på vei over(finnes det et ESC-hotell eller noko der borte i nabolandet?). Ellers er det tanken som teller når tanken er tom~!

+Quote Post
Diskus
post 19.05.12 - 14:28
Innlegg #14

Fast bruker

Sitat(JThue @ 19.05.12 - 02:17) *
*melde meg*

Kan bare ikke garantere noe omtrent før eg evt. logger på nettet på flyet eller toget på vei over(finnes det et ESC-hotell eller noko der borte i nabolandet?). Ellers er det tanken som teller når tanken er tom~!

Ja...hadde vært gøy om du ble med smile.gif Nå er jo både Miss Daisy og jeg ofte enig med deg også.

+Quote Post
Diskus
post 20.05.12 - 13:54
Innlegg #15

Fast bruker

Er kanskje flere som har lyst?

+Quote Post
Miss Daisy
post 20.05.12 - 13:56
Innlegg #16

Fast bruker

Sitat(Diskus @ 20.05.12 - 13:54) *
Er kanskje flere som har lyst?

Men nå begynner det som sagt å bli veldig fullt hos meg 2.juni, men vi har jo treff ganske ofte

+Quote Post
Diskus
post 20.05.12 - 13:57
Innlegg #17

Fast bruker

Sitat(Miss Daisy @ 20.05.12 - 13:56) *
Men nå begynner det som sagt å bli veldig fullt hos meg 2.juni, men vi har jo treff ganske ofte

Skjønner....Men kanskje noen vil melde seg for senere? Kan jo være noen melder avbud også. Men greit å lodde stemingen smile.gif Men må ikke bli FOR mange hos deg, skjønner det. Men vi får nok plass, jeg har ikke noe i mot å sitte tett smile.gif

+Quote Post
Miss Daisy
post 20.05.12 - 13:58
Innlegg #18

Fast bruker

Sitat(Diskus @ 20.05.12 - 13:57) *
Skjønner....Men kanskje noen vil melde seg for senere? Kan jo være noen melder avbud også. Men greit å lodde stemingen smile.gif Men må ikke bli FOR mange hos deg, skjønner det. Men vi får nok plass, jeg har ikke noe i mot å sitte tett smile.gif

Nei det har du nok ikke!

+Quote Post
Diskus
post 20.05.12 - 13:58
Innlegg #19

Fast bruker

Sitat(Miss Daisy @ 20.05.12 - 13:58) *
Nei det har du nok ikke!

I alle fall ikke ved siden av den riktige personen smile.gif

+Quote Post
KingCreole
post 20.05.12 - 13:59
Innlegg #20

Fast bruker

Ble medlem: 20.01.2007
Bruker nr.: 34 955

Sitat(Miss Daisy @ 20.05.12 - 13:58) *
Nei det har du nok ikke!

Synd jeg ikke kan komme, for da ville jeg satt meg oppå han. tongue.gif

+Quote Post

3 Sider V   1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 19.06.13 - 01:18 RSS