Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/melodigrandprix

2 Sider V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
HVEM FØLER DU AT DU ER MEST LIK AV PANEL-DELTAKERENE- BÅDE I VÆREMÅTE OG UTSEENDEMESSIG ?!
NRKRIK
post 08.05.12 - 00:13
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 19.01.2009
Fra: Nordarnøy , Nordfjordeid , Oslo
Bruker nr.: 39 560

God natt / jeg henviser herved til overskriften og opplyser om at jeg føler Undertegnede har mest fellestrekk med Erik Solbakken ; dere som kjenner meg - Alfiboy , Diskus , Harlekin , Miss Daisy og Yndlingsdyr :
Samstemt i dette - og hvem føler dere at dere er mest lik ;
alle : Jeg henviser selvsagt til siste del av spørsmålet her ! wink.gif

Hmmm ... - har en sterk fornemmelse av at dette kan bli en artig tråd ! tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif Hi hi
Go to the top of the page

+Quote Post
harlekin
post 08.05.12 - 00:16
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 21.02.2005
Fra: Oslo
Bruker nr.: 23 555

Sitat(NRKRIK @ 07.05.12 - 23:13) *
God natt / jeg henviser herved til overskriften og opplyser om at jeg føler Undertegnede har mest fellestrekk med Erik Solbakken ; dere som kjenner meg - Alfiboy , Diskus , Harlekin , Miss Daisy og Yndlingsdyr :
Samstemt i dette - og hvem føler dere at dere er mest lik ;
alle : Jeg henviser selvsagt til siste del av spørsmålet her ! wink.gif

Hmmm ... - har en sterk fornemmelse av at dette kan bli en artig tråd ! tongue.gif rolleyes.gif laugh.gif Hi hi

Tja, jeg føler meg vel mest som Marte Stokstad. Selv om hun ikke er i panelet.
Jeg føler ofte at jeg hører på de andre, og forsøker å samle tråder uten å være for bastant selv.
Skal jeg velge en i panelet så er jeg nok mest på Linda Eides bag

+Quote Post
Diskus
post 08.05.12 - 02:08
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 15.01.2006
Bruker nr.: 29 361

Hihi....synes det var et artig spørsmål jeg! smile.gif Synes jeg ligner mest på Erik Solbakken. Men er nok ikke så kjekk som ham, selv om kjæresten min kanskje mener jeg er kjekkere?? rolleyes.gif I væremåte vil jeg helt klart si Jan Fredrik Karlsen. Om jeg atter skal forholde meg til hva kjæresten min sier, så mener hun jeg minner jeg om ham. Snakker om GP (musikk generelt egentlig) på akkurat samme måte som når han snakker (også i Idol etc). Men samme entusiasme og engasjement. Veldig analytisk når det gjelder musikk. Er jo skorpion.... smile.gif Har også et aktivt bruk av håndbevegelser for å understreke det jeg sier (pop rock maybe....). Og er nok ikke så godt til å lyve. Man ser fort i ansiktet mitt om jeg er glad, trist, sur, uenig, fornøyd eller hva som helst....Må kanskje føye til at det IKKE er derfor JFK er min favoritt av de som er med i det norske panelet! smile.gif

Synes ikke jeg minner om noen av de Svenske...Håper endelig ikke det! laugh.gif Måtte i såfall være Thomas Lundin jeg ville ha lignet på, som virker å være en oppegående / hyggelig fyr.

+Quote Post
eric82oslo
post 08.05.12 - 02:11
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 23.03.2005
Bruker nr.: 24 235

Sitat(Diskus @ 08.05.12 - 02:08) *
Må kanskje føye til at det IKKE er derfor JFK er min favoritt av de som er med i det norske panelet! smile.gif

Tenkte på John F. Kennedy med det samme. biggrin.gif

+Quote Post
Diskus
post 08.05.12 - 02:14
Innlegg #5

Fast bruker

Sitat(eric82oslo @ 08.05.12 - 02:11) *
Tenkte på John F. Kennedy med det samme. biggrin.gif

Han kunne jeg nok ikke vært. Til det gir jeg for ofte beng i politikk smile.gif (selv om alt er relativt) Ser ikke for meg en Amerikansk preseident som gjør det. Har ikke så lyst til å bli skutt heller....

Dette innlegget har vært redigert av Diskus: 08.05.12 - 02:14

+Quote Post
manofthepeople
post 08.05.12 - 05:06
Innlegg #6

Fast bruker

Ble medlem: 18.02.2011
Bruker nr.: 46 522

et sted mellom Erik Solbakken og Christer Falck, både personlighet og utseende

og kommer veldig dårlig overens med sånne som Jan Fredrik

Sitat(NRKRIK @ 08.05.12 - 00:13) *
God natt /

så fin start på en debatt

Dette innlegget har vært redigert av manofthepeople: 08.05.12 - 05:10

+Quote Post
yndlingsdyr
post 08.05.12 - 10:59
Innlegg #7

Fast bruker

Ble medlem: 02.05.2009
Fra: Akershus/Aust-Agder
Bruker nr.: 40 147

Linda Eide for jeg liker at grand prix er grand prix-aktig.

Synes kanskje både NRKRIK og Diskus minner mest om Jan Fredrik jeg da...to Jan Fredriker i samme rom er ganske festlig laugh.gif

+Quote Post
manofthepeople
post 08.05.12 - 11:03
Innlegg #8

Fast bruker

Sitat(Diskus @ 08.05.12 - 02:08) *
Veldig analytisk når det gjelder musikk. Er jo skorpion.... smile.gif

hm. voldsomt man kan få vite fra stjernene...

+Quote Post
JuliaS
post 08.05.12 - 11:08
Innlegg #9

Fast bruker

Ble medlem: 30.01.2012
Fra: Finland
Bruker nr.: 70 456

Jeg tror jeg ligner da mest på Marianne Jemtegård. Vi er begge blondiner, hun er engasjert som jeg er, og begge vi snakker av og til om klaer osv. Jeg er vel veldig uenig med henne om masse og vurderer ofte mer seriöst. smile.gif

+Quote Post
Malene
post 08.05.12 - 11:19
Innlegg #10

Fast bruker

Ble medlem: 08.03.2009
Bruker nr.: 39 927

Per Sundnes, fordi jeg snakker med en like hoven nasal stemme. Neida, jeg gjør ikke det. laugh.gif

Linda Eide, fordi jeg elsker hele ESC-pakka. Foreksempel at man synger med armene ut i T-form. Det burde deltagerne vært pålagt å gjøre. tongue.gif

+Quote Post
Miss Daisy
post 08.05.12 - 11:21
Innlegg #11

Fast bruker

Ble medlem: 20.02.2009
Bruker nr.: 39 788

Sitat(Malene @ 08.05.12 - 11:19) *
Per Sundnes, fordi jeg snakker med en like hoven nasal stemme. Neida, jeg gjør ikke det. laugh.gif

Linda Eide, fordi jeg elsker hele ESC-pakka. Foreksempel at man synger med armene ut i T-form. Det burde deltagerne vært pålagt å gjøre. tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Du er så herlig Malene!

+Quote Post
Lisa2
post 08.05.12 - 11:44
Innlegg #12

Fast bruker

Ble medlem: 24.03.2009
Bruker nr.: 40 023

Væremåte: Hm - jeg har vært litt enige med alle der tror jeg. bortsett fra Christer Falch. Kanskje mest enig med Linda Eide. Hun fikk en stjerne hos meg da hun var den eneste som "forsto" Latvias bidrag. Dessuten liker jeg at hun ser helheten og det virker som hun skjønner at dette er EUROVISION med all sin glamour og underfundigheter.

Utseendemessig? Har langt mørkeblondt hår så det må vel bli den fagre programledern da. tongue.gif

+Quote Post
Keith Timmons
post 08.05.12 - 12:01
Innlegg #13

Fast bruker

Bruker nr.: 39 785

Jeg eier ikke smak og jeg har heller ikke evnen til å skilne gråstein fra gull. Men det stopper meg ikke fra å gå hardt ut og late som jeg innehar begge deler i stort monn, og antyde forsiktig at alle som er uenige med meg er ukultiverte fjols. Så jeg har nok mest til felles med Thomas Lundin. Jag bara älskar det här! Full femma! tongue.gif

+Quote Post
Malene
post 08.05.12 - 12:29
Innlegg #14

Fast bruker

Ble medlem: 08.03.2009
Bruker nr.: 39 927

Sitat(Keith Timmons @ 08.05.12 - 12:01) *
Jeg eier ikke smak og jeg har heller ikke evnen til å skilne gråstein fra gull. Men det stopper meg ikke fra å gå hardt ut og late som jeg innehar begge deler i stort monn, og antyde forsiktig at alle som er uenige med meg er ukultiverte fjols. Så jeg har nok mest til felles med Thomas Lundin. Jag bara älskar det här! Full femma! tongue.gif

laugh.gif laugh.gif laugh.gif Herlig!

+Quote Post
Miss Daisy
post 08.05.12 - 12:49
Innlegg #15

Fast bruker

La meg se...jeg har hårfargen til Jan Fredrik, høyden til Per (ser i alle fall ut som han er rundt 1.60), misantropien til Crhrister, den dårlige humoren til Erik og den inderlige ektefølte GP-kjærligheten til Linda. Så den eneste jeg ikke har noe til felles med overhodet er visst Marianne.

+Quote Post
Diskus
post 08.05.12 - 12:53
Innlegg #16

Fast bruker

Sitat(Miss Daisy @ 08.05.12 - 12:49) *
La meg se...jeg har hårfargen til Jan Fredrik, høyden til Per (ser i alle fall ut som han er rundt 1.60), misantropien til Crhrister, den dårlige humoren til Erik og den inderlige ektefølte GP-kjærligheten til Linda. Så den eneste jeg ikke har noe til felles med overhodet er visst Marianne.

Måtte google ordet "misantropi". Det betyr visst "hat eller skepsis til menneskeheten". Synes ikke du er så ille da smile.gif (ikke ille i det hele tatt!)

Tenker litt på Rinho Thue da. Kjempemorsom karakter. Kanskje NRKRIK burde starte en ny tråd, hvilken karakter i Nissene på låven / Nissene over skog og hei minner vi mest om? Føler jeg er litt som Asbjørn. Glad og godtroende smile.gif Eller litt som han late Sørlendingen. Kan sikkert være litt Timothy hvis jeg først skal "degge" med noen smile.gif

+Quote Post
manofthepeople
post 08.05.12 - 12:59
Innlegg #17

Fast bruker

I væremåte er jeg nok en mellomting mellom Christer Falck (veloverveid sarkasme), Erik Solbakken (glad), Lena Philipsson (don't-give-a-damn-holdning).

I smak Christer Falck / Thomas Lundin / Per Sundnes ett sted... helt uenig med alle om noe.

I utseende de som ser best ut. laugh.gif ...forresten, det er bare delvis sant, ser ikke ut som Måns Zelmelöv.

+Quote Post
Solsikken
post 08.05.12 - 13:05
Innlegg #18

Fast bruker

Ble medlem: 30.05.2010
Bruker nr.: 43 025

Er litt sånn blanding av Eide , Karlsen og Solbakken. laugh.gif

+Quote Post
Miss Daisy
post 08.05.12 - 14:01
Innlegg #19

Fast bruker

Sitat(Diskus @ 08.05.12 - 12:53) *
Måtte google ordet "misantropi". Det betyr visst "hat eller skepsis til menneskeheten". Synes ikke du er så ille da smile.gif (ikke ille i det hele tatt!)

Er bare mye flinkere enn han til å skjule det, for å skåne omverdenen smile.gif . Tror forresten jeg er i ferd med å vokse det litt av meg også heldigvis!

+Quote Post
Uregistrert-AlexanderMG_*
post 08.05.12 - 14:26
Innlegg #20

Uregistrerte brukere

Utseendemessig: Erik Solbakken
Væremåte: Erik Solbakken. Kanskje litt Linda Eide.

+Quote Post

2 Sider V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 19.05.13 - 20:02 RSS