Jump to content

Photo

ESC Stats polls är avslutad.

• Please log in to reply
22 replies to this topic

#21 STHLM

STHLM

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,572 posts

Posted 06 May 2012 - 10:25 PM

Sitat(eric82oslo @ 06.05.12 - 22:09) <{POST_SNAPBACK}>
Og i fjor var han ESC-reporter og intervjuet alle stjernene og favorittene. laugh.gif

Synes det er en søt video. tongue.gif biggrin.gif

Tack för videon!! Den var jättebra! Det är detta jag hoppas att få se från Baku också. Inte bara bilder och videor från när de tränar utan också från bakom scenen... smile.gif

#22 Br_E

Br_E

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 284 posts

Posted 07 May 2012 - 10:26 AM

Hadde vært kjempemorsomt om seieren gikk til Sverige i år, og jeg tror de har en veldig god mulighet.
Som jeg har sagt før så er jeg litt usikker på om hun slår an like bredt som Rybak gjorde, men jeg unner virkelig Sverige seieren i år smile.gif

#23 alfiboy

alfiboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,390 posts
  • Interests:MGP
    MF
    ESC
    Reiser
    film
    Musikk
    Interiør
    Matlaging
    Svømming

Posted 07 May 2012 - 11:39 AM

Jeg tror stockholm og sverige skal roe seg ned litt. Jeg tviler på om poengene sitter så løst i ESC finalen. Det er nok ikke fansen som bestemmer resultatet der. Husk i fjor så kom Ungarn som vant fan statisikken på 22 plass. Ta det med en klype salt sier jeg bare.

Men gratulerer med godt resultat fra polsen fra fansen.

Tooji liker Loreen best han. Men jeg liker Tooji best jeg. hehe...

Per sundens kriserer også Spania for at de har fått svenskehjelp og sier at det funker ikke. Hallo. Spania er jo en av favurittene i år. Vokn opp Per. Du kan ikke holde på å tulle slik med andre land når du selv velger svensk låt på hjemmebane og får en stakkarslig 20 plass.. Hallo.

Edited by alfiboy, 07 May 2012 - 11:43 AM.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users