Jump to content

Photo

Poll, Sve o Nor i topp!

• Please log in to reply
17 replies to this topic

#1 Karl-Bertil.

Karl-Bertil.

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 336 posts
  • Interests:Eurovision song contest, Melodifestivalen.

Posted 04 May 2012 - 07:56 AM

#2 eurofant

eurofant

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,141 posts

Posted 04 May 2012 - 08:14 AM

Hvilken poll er dette?

#3 Karl-Bertil.

Karl-Bertil.

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 336 posts
  • Interests:Eurovision song contest, Melodifestivalen.

Posted 04 May 2012 - 08:18 AM

Sitat(eurofant @ 04.05.12 - 08:14) <{POST_SNAPBACK}>
Hvilken poll er dette?

http://big-poll2012....om/results.html

#4 ingu

ingu

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,122 posts
  • Interests:Fotball <br />Eurovision Song Contest<br />Melodi Grand Prix

Posted 04 May 2012 - 12:48 PM

Det er bra at Norge ligger høyt oppe, men får håpe at det er reelt i semifinalen og i finalen også.smile.gif

#5 eurofant

eurofant

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,141 posts

Posted 04 May 2012 - 06:03 PM

Er dette sluttresultatet i BigPoll?

Uansett, gleder meg over at Norge ligger på 2.plass.

#6 Lisa2

Lisa2

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,646 posts

Posted 04 May 2012 - 08:21 PM

Den listen ser virkelig lovende ut. Vi er så nær at det bare er et lite knips som skal til for at Sverige snubler og Norge kan ta steget opp i ESC-himmelen.

#7 alfiboy

alfiboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,389 posts
  • Interests:MGP
    MF
    ESC
    Reiser
    film
    Musikk
    Interiør
    Matlaging
    Svømming

Posted 04 May 2012 - 09:46 PM

bra resultat for norge da. en andreplass. men jeg synes personlig at Tooji er mye bedre enn Loreen. men det er bare meg da... laugh.gif

#8 Jetro

Jetro

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,300 posts

Posted 04 May 2012 - 10:12 PM

Jeg tipper de som har stemt dette fram må være naboer av Slovenia. Noe annen forklaring finnes ikke.
FOR en kjedelig sang.

#9 knp

knp

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,555 posts

Posted 04 May 2012 - 10:24 PM

Sitat(alfiboy @ 04.05.12 - 21:46) <{POST_SNAPBACK}>
bra resultat for norge da. en andreplass. men jeg synes personlig at Tooji er mye bedre enn Loreen. men det er bare meg da... laugh.gif

Det er ikke bare du som synes det.... biggrin.gif

#10 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,226 posts

Posted 04 May 2012 - 11:01 PM

Sitat(Lisa2 @ 04.05.12 - 20:21) <{POST_SNAPBACK}>
Den listen ser virkelig lovende ut. Vi er så nær at det bare er et lite knips som skal til for at Sverige snubler og Norge kan ta steget opp i ESC-himmelen.

Ja, man kan jo drømme (om at spasmene til Loreen ikke vil slå an og at det blir EXIT i semien. Hohohoho laugh.gif )

og til alle svensker: Det var en spøk, slapp av.

#11 alfiboy

alfiboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,389 posts
  • Interests:MGP
    MF
    ESC
    Reiser
    film
    Musikk
    Interiør
    Matlaging
    Svømming

Posted 04 May 2012 - 11:51 PM

jeg unner loreen en plass i finalen. Men den låten der er ikke god nok til å vinne. Nei da var sverige mye bedre i fjor. Eric saade kunne gjerne ha vunnet i dusseldorf for min del.

Loreen bør forbedre seg på scenen. Se inn i kamera. Ikke se på gulvet, på hendene, inn i snøen. Nei om hun får på seg noen fine klær, som jakka fra året før. Og begynner å se inn i kamera, ja da kan kanskje sverige komme på en ok plassering også i år.

#12 manofthepeople

manofthepeople

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 4,527 posts

Posted 04 May 2012 - 11:55 PM

Sitat(Lisa2 @ 04.05.12 - 20:21) <{POST_SNAPBACK}>

Se på poengforskjellen... den er ganske stor mellom nummer en og to...

#13 maggis

maggis

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 542 posts

Posted 05 May 2012 - 04:21 AM

Sitat(knp @ 04.05.12 - 22:24) <{POST_SNAPBACK}>
Det er ikke bare du som synes det.... biggrin.gif

Nei , det er ikke bare deg.. Nå har jeg hørt alle bidragene så mange ganger at jeg har gått lei, men kan absolutt ikke skjønne at Sverige får top score fra så mange land. Dette går ikke på at jeg ikke unner Sverige en seier, men ikke med årets bidrag. I fjor håpet jeg og trodde og det hadde vært så fortjent, men i år.. nei, nei.. Den er så dritt kjedlig..

#14 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 05 May 2012 - 04:41 AM

Sitat(maggis @ 05.05.12 - 04:21) <{POST_SNAPBACK}>
Nei , det er ikke bare deg.. Nå har jeg hørt alle bidragene så mange ganger at jeg har gått lei, men kan absolutt ikke skjønne at Sverige får top score fra så mange land. Dette går ikke på at jeg ikke unner Sverige en seier, men ikke med årets bidrag. I fjor håpet jeg og trodde og det hadde vært så fortjent, men i år.. nei, nei.. Den er så dritt kjedlig..

Trodde det var de ørten 41 bidragene som var dritt kjedelige jeg da. biggrin.gif

#15 eurofant

eurofant

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,141 posts

Posted 05 May 2012 - 08:23 AM

Sitat(Lisa2 @ 04.05.12 - 19:21) <{POST_SNAPBACK}>

Dersom Sverige er uheldig og trekker et dårlig startnummer mens Norge er heldige og trekker en av de siste startnummerne i finalen kan dette plutselig snus på hodet. biggrin.gif
Vel vel dette er en fanpoll og jeg tror ikke at dette blir finaleresultatet, men uansett det er lov å håpe at Norge får en knallplassering i år.

#16 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 05 May 2012 - 10:20 AM

Sitat(eurofant @ 05.05.12 - 08:23) <{POST_SNAPBACK}>
Dersom Sverige er uheldig og trekker et dårlig startnummer mens Norge er heldige og trekker en av de siste startnummerne i finalen kan dette plutselig snus på hodet. biggrin.gif
Vel vel dette er en fanpoll og jeg tror ikke at dette blir finaleresultatet, men uansett det er lov å håpe at Norge får en knallplassering i år.

Ja, hvis vi er like heldig med startnummeret som i 08 og 09 så kan vi få et godt resultat. I 2010 og 2011 hadde vi elendige startnummere som gjorde resultatet vårt dårligere enn hvis vi hadde hatt sene startnummere. Jeg tror Stella hadde vært i finalen med et bedre startnummer.
Er synd at akkurat dette spiller såpass stor rolle noen ganger. Men alle kan være uheldige med trekningen, og de beste låtene får stort sett bra plasseringer.

#17 eurofant

eurofant

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,141 posts

Posted 05 May 2012 - 02:29 PM

Sitat(Malene @ 05.05.12 - 09:20) <{POST_SNAPBACK}>
Ja, hvis vi er like heldig med startnummeret som i 08 og 09 så kan vi få et godt resultat. I 2010 og 2011 hadde vi elendige startnummere som gjorde resultatet vårt dårligere enn hvis vi hadde hatt sene startnummere. Jeg tror Stella hadde vært i finalen med et bedre startnummer.
Er synd at akkurat dette spiller såpass stor rolle noen ganger. Men alle kan være uheldige med trekningen, og de beste låtene får stort sett bra plasseringer.

Vi har en av de beste låtene i år, så da regner jeg med at vi også får god plassering i finalen laugh.gif

#18 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,226 posts

Posted 05 May 2012 - 03:16 PM

Sitat(Malene @ 05.05.12 - 10:20) <{POST_SNAPBACK}>

Det er vel heller tvilsomt at Stella hadde klart det, også med et bra startnummer. Problemet var jo juryen som nesten hadde oss i bunn. Hun gikk jo videre på telefonstemmene. Ang 2010 forventet jeg aldri noe annet, fordi vertslandet sjelden gjør det spesielt bra (med noen unntak). Men i år er det blanke ark, og vi har hatt lykken med oss så langt. Litt mer flaks nå, så får vi et av siste 6 startnummerne i finalen (dit skal vi jo... smile.gif)

Edited by Toppboy, 05 May 2012 - 03:17 PM.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users