Jump to content

Photo

FOTBALL OG ESC I SKJØNN FORENING ! :D

• Please log in to reply
12 replies to this topic

#1 NRKRIK

NRKRIK

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 410 posts

Posted 30 April 2012 - 03:47 PM

Folkens !

Husk fotball-bataljen mellom Manchester City og Manchester United fra kl. 21 på TV2 ZEBRA i dag - samt første program i serien Adresse Baku i NRK 1 fra kl. 21.10 ( - om jeg ikke tar helt feil ! ) i morgen / god fornøgelse ! smile.gif laugh.gif wink.gif

#2 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 30 April 2012 - 03:50 PM

Sitat(NRKRIK @ 30.04.12 - 15:47) <{POST_SNAPBACK}>
Folkens !

Husk fotball-bataljen mellom Manchester City og Manchester United fra kl. 21 på TV2 ZEBRA i dag - samt første program i serien Adresse Baku i NRK 1 fra kl. 21.10 ( - om jeg ikke tar helt feil ! ) i morgen / god fornøgelse ! smile.gif laugh.gif wink.gif

Er det ikke Adresse Baku imorgen?

Heia ManU!! biggrin.gif

#3 Lisa2

Lisa2

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,646 posts

Posted 30 April 2012 - 05:07 PM

Altså - jeg følger med på Amazing Race også - dette blir en krøllete tv-kveld. laugh.gif

#4 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 30 April 2012 - 05:16 PM

Sitat(Lisa2 @ 30.04.12 - 17:07) <{POST_SNAPBACK}>
Altså - jeg følger med på Amazing Race også - dette blir en krøllete tv-kveld. laugh.gif

Jeg kommer til å sette alle Adresse Baku-programmene på opptak uansett. smile.gif
Ellers er det jo så greit med NRK. De legger det gratis ut på nett.

#5 NRKRIK

NRKRIK

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 410 posts

Posted 30 April 2012 - 06:04 PM

Sitat(Malene @ 30.04.12 - 15:50) <{POST_SNAPBACK}>
Er det ikke Adresse Baku imorgen?

Heia ManU!! biggrin.gif

- i morgen ja - beklager ; skal herved rette opp dette ; HEIA CHELSEA OG MANCHESTER CITY !! ;-) tongue.gif

#6 alfiboy

alfiboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,396 posts
  • Interests:MGP
    MF
    ESC
    Reiser
    film
    Musikk
    Interiør
    Matlaging
    Svømming

Posted 30 April 2012 - 06:31 PM

adresse baku skal jeg få med med... smile.gif

men en gjeng mannfolk som løper etter en ball? nei takk... mellow.gif

#7 OSLO/LISBOA2009

OSLO/LISBOA2009

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 5,748 posts

Posted 30 April 2012 - 08:02 PM

Sitat(alfiboy @ 30.04.12 - 18:31) <{POST_SNAPBACK}>
men en gjeng mannfolk som løper etter en ball? nei takk... mellow.gif

Gå å legg deg! tongue.gif

Inför ESC må vike ikveld. Kampen skal nytes på byen mens Adresse Baku forhåpentligvis blir å se imorgen smile.gif

#8 å2ril

å2ril

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 526 posts

Posted 30 April 2012 - 10:39 PM

I Mai går det slag-i-slag. Fotball, ESC og snart er sykkelgutta våre igang både i Italia og her hjemme. Gleder meg til å se Edvald og Lars-Petter + resten av gjengen passere rett forbi huset mitt.
Kom Mai du skjønne milde biggrin.gif

#9 OSLO/LISBOA2009

OSLO/LISBOA2009

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 5,748 posts

Posted 09 May 2012 - 05:10 PM

Trekker opp denne når den er ganske aktuell i dag.
For ikveld framfører nemlig Mandinga sitt ESC-bidrag live under Europa League-finalen i Bucuresti. En ganske så smakfull promo foran 30-40,000 spanske fotballtilhengere og potensielt seere over hele Europa smile.gif

http://esctoday.com/news/read/18799

PS! Hei på Athletic Bilbao. Treneren deres er et geni laugh.gif

#10 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 09 May 2012 - 05:13 PM

Sitat(OSLO/LISBOA2009 @ 09.05.12 - 17:10) <{POST_SNAPBACK}>
Trekker opp denne når den er ganske aktuell i dag.
For ikveld framfører nemlig Mandinga sitt ESC-bidrag live under Europa League-finalen i Bucuresti. En ganske så smakfull promo foran 30-40,000 spanske fotballtilhengere og potensielt seere over hele Europa smile.gif

http://esctoday.com/news/read/18799

PS! Hei på Athletic Bilbao. Treneren deres er et geni laugh.gif

Fantastiske nyheter! laugh.gif cool.gif

#11 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 09 May 2012 - 08:35 PM

Sitat(eric82oslo @ 09.05.12 - 16:13) <{POST_SNAPBACK}>
Fantastiske nyheter! laugh.gif cool.gif

Når vi snakker om fotball og ESC så tror jeg Ukrainas låt er valgt på bakgrunn av sommerens Fotball-EM i Ukraina/Polen (sånn som den franske til fotball-vm i Sør-Afrika i 2010) Det er jo en typisk sånn låt. Leste også følgende: "Gaitana's 2012 Eurovision entry "Be My Guest", is a eurphoric dance song that is being used to welcome visitors to Ukraine arriving for the Euro football championships, to be staged this summer" Den store favoritten "Dance" med Max Bakshi ble jo "diskvalifisert" i den Ukrainske finalen pga uoverensstemmelser mellom sangeren og en i jurien.

Romanias "Zaleilah" er jo også en typisk gladlåt som passer til store sportsarrangementer. 

Denne videoen er jo legendarisk da biggrin.gif hooligans som synger "Thats sounds good to me" (Josh Dubovie UK 2011). 

Edited by cala, 09 May 2012 - 08:37 PM.

#12 Diskus

Diskus

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,088 posts
  • Interests:MUSIKK!!! Mest av alt....og mer!

Posted 10 May 2012 - 12:14 PM

Sitat(cala @ 09.05.12 - 20:35) <{POST_SNAPBACK}>
Denne videoen er jo legendarisk da biggrin.gif hooligans som synger "Thats sounds good to me" (Josh Dubovie UK 2011). 

Den versjonen mente jo alle var bedre enn Josh' versjon. Og det er den jo! Litt rølpete, men GP har godt av å være litt mer rølpete enn det er smile.gif Ingen grunn til at det skal være glattpolert. Kan godt være litt høyere Kenneth Berntsenfaktor.....(Bluesartist fra Østfold, kjent for sine ramsalte og rå "melodier" og ikke minst TEKSTER)

Jepp....Da Manchester City vs dette andre laget fra samme by spilte - SAMTIDIG som det var Innför...Måtte jeg jo velge dette lokalderbyet, som kan sansynligvis avgjøre Premier LEague. Er kjempegøy at City ser ut til å vinne! (De har nesten alt vunnet). Har så mye mer sympati for dette flotte, offensive "up and coming" laget - enn det arrogante, overhypete, overpremierte og kejipe Man U laget.

GP og fotball har MYE til felles. Tenk, nå er det jo snart fotball-EM. Det dreier seg om mye av det samme. Bare at musikk byttes ut med sport. Ting som er likt: Nasjonalfølelse, patriotisme, spenning, konkurranse, landskamp, historikk, fankultur, dramaturgi, statestikk, historikk, tradisjon, moro, detaljer, flotte prestasjoner, glede / irritasjon......

#13 OSLO/LISBOA2009

OSLO/LISBOA2009

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 5,748 posts

Posted 10 May 2012 - 03:14 PM

Sitat(Diskus @ 10.05.12 - 12:14)
1464650[/url]']
Jepp....Da Manchester City vs dette andre laget fra samme by spilte - SAMTIDIG som det var Innför...Måtte jeg jo velge dette lokalderbyet, som kan sansynligvis avgjøre Premier LEague. Er kjempegøy at City ser ut til å vinne! (De har nesten alt vunnet). Har så mye mer sympati for dette flotte, offensive "up and coming" laget - enn det arrogante, overhypete, overpremierte og kejipe Man U laget.

GP og fotball har MYE til felles. Tenk, nå er det jo snart fotball-EM. Det dreier seg om mye av det samme. Bare at musikk byttes ut med sport. Ting som er likt: Nasjonalfølelse, patriotisme, spenning, konkurranse, landskamp, historikk, fankultur, dramaturgi, statestikk, historikk, tradisjon, moro, detaljer, flotte prestasjoner, glede / irritasjon......

Vel, for meg er Manchester City fotballens svar på Aserbajdsjan i ESC. Fint, overpolert, kjøpt og sjelløst. De får gjerne ha gratulerer med årets gull, de har vært gode, men jeg tar heller noen crossere og langpasninger fra Giggs og Scholes da for min del, og litt klubbtilhørighet, framfor oljepenger og gigantomani. Men har siden ifjor sommer ikke interessert meg like mye i PL som før. Gått mer i Gladbach, Barca, Parma, RBK og Angelholm laugh.gif Men ganske enig ellers. Fotball og ESC er båda två følelser, glede, spenning og irritasjon - herlig irritasjon wink.gif Og jeg gleder meg til å se Tyskland mot Portugal i fotball-EM fra stadion i Lviv cool.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users