Jump to content

Photo

Italia L´amore femina live!

• Please log in to reply
11 replies to this topic

#1 Rekeurovision

Rekeurovision

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 131 posts

Posted 27 April 2012 - 07:39 AM

Pa www.all kinds of everything.ie kan dere höre Italias bidrag live. Matcher det alles forventninger er daler det noe i deres öyne? . Synes det er bra, men personlig synes jeg det dalte litt. Selv om jeg tror det var et klokt valg a velge lámore femina som kanskje er en av Sveriges störste konkurenter, sa synes jeg faktisk Nina fremförte bedre `Per Sempre`. Der fikk hun vist seg bedre som artist og med flere uttryksformer i stemme og personlighet. Men det var bra dette ogsa. Spendt pa hva dere synes?

#2 Karl-Bertil.

Karl-Bertil.

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 336 posts
  • Interests:Eurovision song contest, Melodifestivalen.

Posted 27 April 2012 - 08:34 AM

Sitat(Rekeurovision @ 27.04.12 - 07:39) <{POST_SNAPBACK}>
Pa www.all kinds of everything.ie kan dere höre Italias bidrag live. Matcher det alles forventninger er daler det noe i deres öyne? . Synes det er bra, men personlig synes jeg det dalte litt. Selv om jeg tror det var et klokt valg a velge lámore femina som kanskje er en av Sveriges störste konkurenter, sa synes jeg faktisk Nina fremförte bedre `Per Sempre`. Der fikk hun vist seg bedre som artist og med flere uttryksformer i stemme og personlighet. Men det var bra dette ogsa. Spendt pa hva dere synes?

Blir den framförd såhär i ESC så tror jag inte det blir top-3. Men jag förväntar mig att det blir bättre i Baku. Tror ändå att Rysslad blir Sveriges hårdast motstånd, kanske Serbien också?

#3 Jetro

Jetro

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,301 posts

Posted 28 April 2012 - 04:21 PM

Slik jeg har sett henne live er jeg nå helt sikker på at hun IKKE vinner. Så jeg har sløst bort 200 kr som jeg ikke får tilbake. sad.gif

Hun må skjerpe seg veldig og virkelig komme ut gjennom ruten for å vinne i Baku.

#4 JuliaS

JuliaS

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,429 posts

Posted 28 April 2012 - 07:03 PM

Er det snakk om denne framföringen?

Jeg er ikke helt overbevist heller. Det var som on hun ikke var helt til stedet. Jeg fikk ikke den dramatiske fölelsen av tolkningen jeg forventer grunnet av teksten. Litt mer galskap, takk.

#5 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 28 April 2012 - 07:07 PM

Men på den annen side har Italia gradvis passert Russland den siste uka og ligger nå klart på en 2. plass på oddsen. smile.gif
Og alt tyder på at Russland bare fortsetter å falle. tongue.gif laugh.gif

#6 Keith Timmons

Keith Timmons

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,260 posts

Posted 28 April 2012 - 07:17 PM

Sitat(JuliaS @ 28.04.12 - 19:03) <{POST_SNAPBACK}>
Er det snakk om denne framföringen?

Jeg regner med det. Og selv om dette er min favoritt i år, skal jeg ærlig innrømme at dette er aaaaaaltfor tafatt til å komme noen som helst vei i Baku. Med slik fremtoning, innlevelse og sceneshow blir det i så fall Italia som gjør årets Perrelli. Hun ser ut som hun står og kjeder seg på scenen, hun smiler faktisk bare når det hele er over og hun kan gå hjem og legge seg. Antrekket er horribelt og hun er slett ikke pen i ansiktet og på håret her, gudene vet hva de har gjort (eller ikke gjort) i sminkerommet. Den sexy-skumle attituden er totalt fraværende og på toppen av det hele synger hun surt på noen toner innimellom. Nei, dette er årets skuffelse for min del, og det er faktisk så langt fra utgangspunktet at jeg kan ikke annet enn å håpe og tor at dette må ha vært en veldig dårlig dag for Nina og at hun blir tusen ganger bedre i Baku. Hvis ikke er hun HELT ute av dansen.

#7 knp

knp

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,555 posts

Posted 28 April 2012 - 07:41 PM

Nå er jeg skikkelig delt.Likte låta fördt,så likte jeg den mindre,nå föler jer sympati med den.... blink.gif Synes ikke dette var så dårlig....Tror faktisk at denne kan kjempe veldig med Sverige i årets esc.Ble nå faktisk overbevist om Italia..... rolleyes.gif

#8 Jetro

Jetro

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,301 posts

Posted 28 April 2012 - 08:36 PM

Sitat(Keith Timmons @ 28.04.12 - 18:17) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg regner med det. Og selv om dette er min favoritt i år, skal jeg ærlig innrømme at dette er aaaaaaltfor tafatt til å komme noen som helst vei i Baku. Med slik fremtoning, innlevelse og sceneshow blir det i så fall Italia som gjør årets Perrelli. Hun ser ut som hun står og kjeder seg på scenen, hun smiler faktisk bare når det hele er over og hun kan gå hjem og legge seg. Antrekket er horribelt og hun er slett ikke pen i ansiktet og på håret her, gudene vet hva de har gjort (eller ikke gjort) i sminkerommet. Den sexy-skumle attituden er totalt fraværende og på toppen av det hele synger hun surt på noen toner innimellom. Nei, dette er årets skuffelse for min del, og det er faktisk så langt fra utgangspunktet at jeg kan ikke annet enn å håpe og tor at dette må ha vært en veldig dårlig dag for Nina og at hun blir tusen ganger bedre i Baku. Hvis ikke er hun HELT ute av dansen.

Vel talt. Vel, bortsett fra antrekk og utseende, det bryr meg ikke og jeg synes hun så ok ut. Men hun virker liksom trist og stresset hele sangen igjennom. sad.gif

#9 JuliaS

JuliaS

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,429 posts

Posted 28 April 2012 - 08:41 PM

Sitat(Jetro @ 28.04.12 - 21:36) <{POST_SNAPBACK}>
Men hun virker liksom trist og stresset hele sangen igjennom. sad.gif

Ja, hun virket trist, nesten litt död i öyne. Stakkaren. sad.gif Det er sikkert ikke bare göy for artistene å delta i ESC, kan vaere mye stress og slit.

Edited by JuliaS, 28 April 2012 - 08:41 PM.

#10 jodlebirger2

jodlebirger2

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 5,379 posts

Posted 28 April 2012 - 11:06 PM

Serbia hadde i fjor en 60/70-tallsinspirert låt som de gjorde maksimalt med. Den kom til finalen.
Italias låt er også litt 60/70-tallsinspirert men kanskje ikke i så stor grad som Serbias. Men allikevel en slik låt krever at framføringen står i stil med sangen. Jeg er helt enig med dere andre her, at den framføringen er for energiløs, og uten innlevelse. Rake motsetning til fjorårets Serbiske låt.
Hvis fremføringen blir slik, da har jeg ingen tro på at Italia kan nå topp 3, og iallefall ikke være en sterk utfordrer til seieren som jeg egentlig hadde trodd hun skulle bli. Hvis hun vinner med en slik framføring, ja da kan man iallefall begynne å lure.
Slik som vi så Loreen i melodifestivalen, så vet vi at hun har 100% innlevelse i sangen sin. Nina synger kanskje bittelitt bedre enn Loreen som mumler veldig på versene, men allikevel... Hvis ikke Nina Zili tør opp i esc, så tror jeg hun skal få vansker med å hamle opp med Loreen, selv om Loreen også har en smalere sang. Også Zeljko Joksimovic fra Serbia har atskillig bedre innlevelse.

#11 vins

vins

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 126 posts

Posted 06 May 2012 - 12:52 AM

Har ikke sett klippet det har vært snakk om her siden det ikke kan ses lenger men jeg kom over et live-klipp fra en klubb (visstnok) som imponerte rolleyes.gif

http://www.youtube.c...ature=endscreen

Edited by vins, 06 May 2012 - 12:53 AM.

#12 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 06 May 2012 - 12:58 AM

Sitat(vins @ 06.05.12 - 00:52) <{POST_SNAPBACK}>
Har ikke sett klippet det har vært snakk om her siden det ikke kan ses lenger men jeg kom over et live-klipp fra en klubb (visstnok) som imponerte rolleyes.gif

http://www.youtube.c...ature=endscreen

Takk for at du delte, og her er ennå en klubb-fremføring (bra denne og smile.gif): http://www.youtube.c...eature=youtu.be

Tror hun får det til i Baku jeg. cool.gif

Man får litt guts og killer-instinct når man står foran 120 millioner potensielle TV-tittere! biggrin.gif laugh.gif

Hvis det er noen som trenger akkurat det nervepresset er det akkurat denne cooler than a swimming pool lady. laugh.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users