Jump to content

Photo

Tooji på Senkveld

• Please log in to reply
40 replies to this topic

#1 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 26 April 2012 - 11:22 PM

Leste denne meldingen på twitter'n til Tooji idag:

"Senkveld tomorrow! Performing a acoustic version of STAY! Hope u like it;)"

wink.gif

#2 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 26 April 2012 - 11:57 PM

Takk for tipset!! biggrin.gif

Dette blir første gang på mange, mange år jeg skal se to hele Senkveld to uker på rad! cool.gif

Kanskje gutta er i ferd med å bli litt mindre forutsigbare og kjedelige enn tidligere. laugh.gif

Tydelig at det ikke bare er vakre glamourmodeller og C-kjendiser av noen fotballspillere de gidder å invitere lengre i hvert fall. smile.gif

Mulig at jeg er den eneste i Norge som ikke har falt helt for Senkveld-konseptet ennå. huh.gif

#3 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 12:15 AM

Sitat(eric82oslo @ 26.04.12 - 22:57) <{POST_SNAPBACK}>

Dette blir første gang på mange, mange år jeg skal se to hele Senkveld to uker på rad! cool.gif

Kanskje gutta er i ferd med å bli litt mindre forutsigbare og kjedelige enn tidligere. laugh.gif

Tydelig at det ikke bare er vakre glamourmodeller og C-kjendiser av noen fotballspillere de gidder å invitere lengre i hvert fall. smile.gif

Mulig at jeg er den eneste i Norge som ikke har falt helt for Senkveld-konseptet ennå. huh.gif

Bare hyggelig smile.gif

What? Liker du ikke Thomas & Harald? dry.gif Jeg blir aldri lei av dem jeg. Ler så tårene triller nesten hver gang..synes de er helt herlige smile.gif De har da vel nok av interessante gjester de, har ikke sett mange glamourmodeller der (og jeg har sett alle programmene dems i alle årene de har vært på skjermen, eller tatt det opp hvis jeg ikke har hatt mulighet til å se det) tongue.gif De fleste kjendiser (ikke bare C-kjendiser nei) ønsker å være gjester i programmet dems. Selv statsministeren er stor fan av dem...og de har mange kjente artister som opptrer (også utenlandske).

Blir spennende å høre en akustisk versjon av Stay wink.gif

Edited by cala, 27 April 2012 - 12:19 AM.

#4 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 27 April 2012 - 12:22 AM

Sitat(cala @ 27.04.12 - 00:15) <{POST_SNAPBACK}>
What? Liker du ikke Thomas & Harald? dry.gif

Jeg elsker Thomas & Harald, særlig Harald, men gjestene deres er som regel grusomt kjedelige + at alle intervjuene deres varer knapt i cirka 2 minutter (knapt) og antageligvis er det mest overfladiske på TV de siste årene med unntak av the Kardashians. laugh.gif

#5 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 12:33 AM

Sitat(eric82oslo @ 26.04.12 - 23:22) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg elsker Thomas & Harald, særlig Harald, men gjestene deres er som regel grusomt kjedelige + at alle intervjuene deres varer knapt i cirka 2 minutter (knapt) og antageligvis er det mest overfladiske på TV de siste årene med unntak av the Kardashians. laugh.gif

Hehe, ja Harald er topp smile.gif Skulle de hatt lange intervjuer med alle gjestene så måtte enten programmet vart mye lenger ellers måtte det blitt et annet konsept. Det er en grunn til at de har fått holde på i så mange år. Folk elsker dem. Kan ikke skjønne hva som er så overfladisk...det er ett underholdningsshow da tongue.gif

#6 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts

Posted 27 April 2012 - 12:38 AM

Sitat(cala @ 27.04.12 - 00:33) <{POST_SNAPBACK}>
Hehe, ja Harald er topp smile.gif Skulle de hatt lange intervjuer med alle gjestene så måtte enten programmet vart mye lenger ellers måtte det blitt et annet konsept. Det er en grunn til at de har fått holde på i så mange år. Folk elsker dem. Kan ikke skjønne hva som er så overfladisk...det er ett underholdningsshow da tongue.gif

Ja, men når ting er overfladisk, så er det samtidig noe man har hørt 1000 ganger før. Derfor interesserer det meg ikke så mye. Holder meg til Skavlan jeg, som aldri har hatt som målsetning å være overfladisk. smile.gif
Er vel derfor han har vunnet hva som vinnes kan av TV-priser i Skandinavia og, ikke minst i Sverige. laugh.gif
Den eneste prisen Thomas & Harald har vunnet var vel som programledere i Idol, eller? smile.gif

#7 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 12:58 AM

Sitat(eric82oslo @ 26.04.12 - 23:38) <{POST_SNAPBACK}>
Ja, men når ting er overfladisk, så er det samtidig noe man har hørt 1000 ganger før. Derfor interesserer det meg ikke så mye. Holder meg til Skavlan jeg, som aldri har hatt som målsetning å være overfladisk. smile.gif
Er vel derfor han har vunnet hva som vinnes kan av TV-priser i Skandinavia og, ikke minst i Sverige. laugh.gif
Den eneste prisen Thomas & Harald har vunnet var vel som programledere i Idol, eller? smile.gif

Skavlan har de samme gjestene om og om igjen da tongue.gif men liker Skavlan og. Fredag er den beste tv-kvelden i uka smile.gif Thomas og Harald begynte med Senkveld nesten rett etter de var programledere for Idol, og rett skal være rett...de har vunnet flere priser , så der tar du nok feil mister wink.gif

Den 24. november 2006 hadde programmet rekordoppslutning med 810 000 seere og slo dermed også talkshowet Først & sist ( Fredrik Skavlans tidligere talkshow) på NRK.
Høsten 2007 hadde Numme og Rønneberg én million seere, og i sitt femte år ble programmet Norges største talkshow. Numme og Rønneberg er kåret til Årets TV-navn to år på rad (2006 og 2007). Rønneberg har i tillegg vunnet prisen for beste mannlige programleder i Gullruten 2006 og publikumsprisen i Gullruten 2004. Under Gullruten 2010 ble programmet kåret til beste underholdningsprogram. I forbindelse med fjernsynets 50-årsjubileum ble Senkveld med Thomas og Harald i august 2010, kåret til tidenes beste underholdningsprogram av Dagbladets lesere.

Sporet litt av det her.... tongue.gif

#8 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,167 posts

Posted 27 April 2012 - 01:07 AM

Sitat(cala @ 27.04.12 - 00:58) <{POST_SNAPBACK}>
I forbindelse med fjernsynets 50-årsjubileum ble Senkveld med Thomas og Harald i august 2010, kåret til tidenes beste underholdningsprogram av Dagbladets lesere.

Tidenes beste underholdningsprogram er vel kanskje å ta litt vel hardt i synes nå jeg. tongue.gif

Edited by eric82oslo, 27 April 2012 - 01:07 AM.

#9 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,226 posts

Posted 27 April 2012 - 08:10 AM

Sitat(eric82oslo @ 26.04.12 - 23:57) <{POST_SNAPBACK}>

Jeg har heller aldri vært stor fan. Masete program der gjester blir kastet inn og ut. Eneste morsomme har vært Camp Senkveld og en del av disse stuntene de har gjort. Men siden Tooji kommer får jeg nesten se på. Akustisk versjon gitt, kan bli interessant...

#10 yndlingsdyr

yndlingsdyr

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 876 posts

Posted 27 April 2012 - 10:24 AM

Takk, det var jeg ikke klar over! Deler nok eric82oslos oppfatning av Senkveld, ikke stor fan av talkshows generelt. Forresten kommer Alexander Rybak på Den store skoledugnaden på tirsdag, hvis ingen har nevnt det før.

#11 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 07:51 PM

Sitat(yndlingsdyr @ 27.04.12 - 09:24) <{POST_SNAPBACK}>
Takk, det var jeg ikke klar over! Deler nok eric82oslos oppfatning av Senkveld, ikke stor fan av talkshows generelt. Forresten kommer Alexander Rybak på Den store skoledugnaden på tirsdag, hvis ingen har nevnt det før.

Andre gjester ikveld er Aune Sand og Marianne Aulie (linseluser) dry.gif Står at de var kjempeimponert over Tooji's akustiske fremføring av Stay....så jeg er spent smile.gif Også kommer gruppen Keane (love them) <3

Takk for tipset om Alexander. Jeg pleier ikke se det programmet, men må jo det på tirsdag da smile.gif

Edited by cala, 27 April 2012 - 07:54 PM.

#12 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 27 April 2012 - 08:07 PM

Det som jeg er lei av med Senkveld er at det handler egentlig mest om Thomas og Harald...og etter x antall sesonger begynner man å få litt nok..
Men jeg er ikke lei av Tooji! biggrin.gif PR-strategien tror jeg har funket bra, for ingen er vel det? Har vært akkurat passe stort fokus etter MGP. Interessen tar seg nok opp de neste ukene også,snart drar det seg til. smile.gif

#13 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 08:30 PM

Sitat(Malene @ 27.04.12 - 19:07) <{POST_SNAPBACK}>
Det som jeg er lei av med Senkveld er at det handler egentlig mest om Thomas og Harald...og etter x antall sesonger begynner man å få litt nok..
Men jeg er ikke lei av Tooji! biggrin.gif PR-strategien tror jeg har funket bra, for ingen er vel det? Har vært akkurat passe stort fokus etter MGP. Interessen tar seg nok opp de neste ukene også,snart drar det seg til. smile.gif

Synes ikke det gjør så mye at det handler om dem jeg. Konseptet er sånn, det er ikke ett talkshow på linje med Skavlan, mer ett underholdningsshow..,anyway..Om 2 uker er det avreise for Tooji til Baku, nærmer seg nå smile.gif Han har sagt at han på første pressekonferanse skal lære bort Stay-dansen. Hadde vært moro om folkene i salen hadde slått seg litt løs (azerbaijanere er vel ikke akkurat kjent for det men) Husker jeg så fra en av de nasjonale finalene der og da satt publikum stive som stokker, men det blor jo mange andre nasjoner der. Har på følelsen av at Tooji blir pressens favoritt der nede wink.gif

Edited by cala, 27 April 2012 - 08:36 PM.

#14 Malene

Malene

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 10,687 posts

Posted 27 April 2012 - 08:50 PM

Sitat(cala @ 27.04.12 - 20:30) <{POST_SNAPBACK}>
Synes ikke det gjør så mye at det handler om dem jeg. Konseptet er sånn, det er ikke ett talkshow på linje med Skavlan, mer ett underholdningsshow..,anyway..Om 2 uker er det avreise for Tooji til Baku, nærmer seg nå smile.gif Han har sagt at han på første pressekonferanse skal lære bort Stay-dansen. Hadde vært moro om folkene i salen hadde slått seg litt løs (azerbaijanere er vel ikke akkurat kjent for det men) Husker jeg så fra en av de nasjonale finalene der og da satt publikum stive som stokker, men det blor jo mange andre nasjoner der. Har på følelsen av at Tooji blir pressens favoritt der nede wink.gif

Mange som sier at de russiske bestemødrene blir pressefavoritt. Men kan de i det hele tatt engelsk? Er ikke så lett å bli pressefavoritt uten å kunne det.

#15 cala

cala

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,648 posts

Posted 27 April 2012 - 08:55 PM

Sitat(Malene @ 27.04.12 - 19:50) <{POST_SNAPBACK}>
Mange som sier at de russiske bestemødrene blir pressefavoritt. Men kan de i det hele tatt engelsk? Er ikke så lett å bli pressefavoritt uten å kunne det.

De skulle visst lære seg litt engelsk, hehe ...yes, no, thank you tongue.gif Det er vel grenser for hvor mye interessant de har å fortelle da men....kanskje de har noen gode matoppskrifter tongue.gif

#16 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,226 posts

Posted 27 April 2012 - 09:51 PM

Her kan man høre/se den akustiske versjonen av "Stay": http://www.tv2.no/un...ay-3767746.html

Fint da rolleyes.gif

#17 JuliaS

JuliaS

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,429 posts

Posted 27 April 2012 - 10:23 PM

Sitat(Toppboy @ 27.04.12 - 22:51) <{POST_SNAPBACK}>
Her kan man høre/se den akustiske versjonen av "Stay": http://www.tv2.no/un...ay-3767746.html

Fint da rolleyes.gif

Oj da. Det klarte han bra. Enkelte smånoter traff kanskje ikke helt, men det gjör ingenting. Den sangen er vel ikke den letteste å synge akustisk heller, ikke i det hele tatt. For en stemme han har. Likte sangen bedre akustisk faktisk.

#18 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 7,226 posts

Posted 27 April 2012 - 10:36 PM

Han er utrolig frittalende da, haha.. Håper faktisk han holder litt kjeft i Baku om homofile og menneskrettigheter og sånn. Ikke fordi jeg ikke mener det er viktig, men rett og slett fordi det kan bli litt krise hvis han plumper ut med noe sånn på en pressekonferanse unsure.gif

#19 Eurogroover

Eurogroover

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,245 posts
  • Interests:Musikk generelt, og Eurovision spesielt...

Posted 27 April 2012 - 10:40 PM

Synes den akustiske versjonen var NYDELIG! Dessuten virket han veldig trygg og i mine ører sang han meget bra biggrin.gif

#20 KIELIA

KIELIA

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,883 posts

Posted 27 April 2012 - 11:40 PM

Sitat(JuliaS @ 27.04.12 - 22:23) <{POST_SNAPBACK}>
Oj da. Det klarte han bra. Enkelte smånoter traff kanskje ikke helt, men det gjör ingenting. Den sangen er vel ikke den letteste å synge akustisk heller, ikke i det hele tatt. For en stemme han har. Likte sangen bedre akustisk faktisk.

Så enig med deg, JuliaS! Nå likte jeg "Stay" mye bedre..
men så var Paradis-gutten min favoritt i fjor, så gutter med gitar må være min greie.. tongue.gif

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users