Jump to content

Photo

Presidentens svigersønn blir pauseunderholdning

• Please log in to reply
26 replies to this topic

#1 Toppboy

Toppboy

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,734 posts

Posted 29 March 2012 - 11:46 PM

Snakk om familiedynasti.....

http://nrk.no/progra..._prix/1.8055670

Det neste blir vel at kusina til svigersønnen blir programleder eller noe i den dur. Hjelpes..

#2 knp

knp

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,555 posts

Posted 30 March 2012 - 12:10 AM

Sitat(Toppboy @ 29.03.12 - 23:46) <{POST_SNAPBACK}>

Det neste blir vel at kusina til svigersønnen blir programleder eller noe i den dur. Hjelpes..

Dette stinker dry.gif .At det går an.Får en mistanke at esc i Baku kan bli en av de verste i esc-historein.

#3 jodlebirger2

jodlebirger2

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 4,898 posts

Posted 30 March 2012 - 12:36 AM

Sitat(knp @ 29.03.12 - 23:10) <{POST_SNAPBACK}>
Dette stinker dry.gif .At det går an.Får en mistanke at esc i Baku kan bli en av de verste i esc-historein.

Huff huff... Jeg har hatt den følelsen i 10 måneder allerede; siden noen dager etter seieren deres da det ble kjent at presidenten valgte sin kone til å lede komiteen for esc.... artikkelen er nå ganske langt nede på hovedsida til nrk mgp. blink.gif Dette ser ut til å bli en familieaffære!

Edited by jodlebirger2, 30 March 2012 - 12:41 AM.

#4 manofthepeople

manofthepeople

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 4,183 posts

Posted 30 March 2012 - 12:46 AM

Sitat(jodlebirger2 @ 30.03.12 - 00:36) <{POST_SNAPBACK}>
Huff huff... Jeg har hatt den følelsen i 10 måneder allerede; siden noen dager etter seieren deres da det ble kjent at presidenten valgte sin kone til å lede komiteen for esc.... artikkelen er nå ganske langt nede på hovedsida til nrk mgp. blink.gif Dette ser ut til å bli en familieaffære!

Det burde få konsekvenser... Armenia skvises ut + nepotisme + helt sikkert "more to come"

#5 nIcelander

nIcelander

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 431 posts

Posted 30 March 2012 - 12:57 AM

Måske vil presidenten og hans hustru være værter i Baku? haha

#6 KristinaNo

KristinaNo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,963 posts
  • Interests:Musikk, humor og alvor

Posted 30 March 2012 - 01:55 AM

Jeg føler f*en meg for å grine!
Men det finnes vel ikke regelverk for sånt i ESC, nettopp fordi det ikke ville falle noen andre land inn å gjøre ESC på denne måten. Dere ser ikke for dere ramaskriket om Jens Stoltenberg hadde kuppet planleggingen av ESC 2010, og satt inn kona Ingrid Schulerud som komiteleder, og datteren Catharina som pauseunderholdning. Hun studerer jo sang, og var vel da 18 - 19 år, deromkring.

Europa ville berettiget klikket i vinkel om noe sånt ble gjort av oss, men når det er Aserbaijdsjan så bryr ikke folk seg så veldig. Det er et skuldertrekk, de kommer unna med sånt som dette fordi de gjør så mye som er mye verre.
Men, igjen, dette er ting vi får når det er et diktatur som arrangerer ESC.

#7 jodlebirger2

jodlebirger2

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 4,898 posts

Posted 30 March 2012 - 02:40 AM

Sitat(KristinaNo @ 30.03.12 - 00:55) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg føler f*en meg for å grine!
Men det finnes vel ikke regelverk for sånt i ESC, nettopp fordi det ikke ville falle noen andre land inn å gjøre ESC på denne måten. Dere ser ikke for dere ramaskriket om Jens Stoltenberg hadde kuppet planleggingen av ESC 2010, og satt inn kona Ingrid Schulerud som komiteleder, og datteren Catharina som pauseunderholdning. Hun studerer jo sang, og var vel da 18 - 19 år, deromkring.

Europa ville berettiget klikket i vinkel om noe sånt ble gjort av oss, men når det er Aserbaijdsjan så bryr ikke folk seg så veldig. Det er et skuldertrekk, de kommer unna med sånt som dette fordi de gjør så mye som er mye verre.
Men, igjen, dette er ting vi får når det er et diktatur som arrangerer ESC.

Ja, jeg tror at få her i Norge ville ha godtatt noe slikt, men så har vi et annet styresett og... Det er nok mange i Aserbaijdsjan som ikke synes noe om det, men det hjelper vel ikke hva de mener, tenker jeg.

Men det kunne jo vært komedie det, om f.eks. Kong Harald hadde valgt Sonja som leder for komiteen, så kunne Mette-Marit og Ari Behn være programledere. Og så kunne statsministeren m/familie stå for pauseunderholdningen. Kanskje Kong Harald kunne ha hatt den offesielle åpningen av esc-uka... Med klipping av snor!! laugh.gif

#8 Karl-Bertil.

Karl-Bertil.

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 293 posts
  • Interests:Eurovision song contest, Melodifestivalen.

Posted 30 March 2012 - 07:16 AM

Sitat(Toppboy @ 29.03.12 - 23:46) <{POST_SNAPBACK}>

Nästa år kan Prinsessan Victroia och prins Daniel bli programledare??? laugh.gif

#9 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,280 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 30 March 2012 - 07:54 AM

Sitat(Karl-Bertil. @ 30.03.12 - 07:16) <{POST_SNAPBACK}>
Nästa år kan Prinsessan Victroia och prins Daniel bli programledare??? laugh.gif

Jeg foreslår Sean den första Banan. cool.gif Da blir det glitter och glamour da. biggrin.gif

#10 JuliaS

JuliaS

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,406 posts

Posted 30 March 2012 - 09:00 AM

Dette viser hvor mye disse folka i styret der har mistet tak i virkeligheten. De fatter ikke hvor utrolig flaut dette er. Litt skummelt egentlig. Vi skal sikkert se presidenten og resten av familien i TV-skjermene på noen måte i maj. Hvis ikke noe annet, skal de vinke til kameraene eller noe.

#11 Laze

Laze

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,712 posts

Posted 30 March 2012 - 09:05 AM

For det første. Han kan jo synge, så ser ikke problemet her. Hvorfor kan ikke en som er i familie med presidenten opptre?

Og for det andre. Armenia TRAKK SEG, de ble ikke skviset ut. Grunnen var et grenseangrep mellom landene.

#12 JuliaS

JuliaS

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,406 posts

Posted 30 March 2012 - 09:22 AM

Sitat(Laze @ 30.03.12 - 10:05) <{POST_SNAPBACK}>
For det første. Han kan jo synge, så ser ikke problemet her. Hvorfor kan ikke en som er i familie med presidenten opptre?

Jeg synes at uansett hvor flink han var, dette borde ikke bli gjort, fordi det ser ikke bra ut til verden. Som vi ser her. Det er liksom ikke passelig.

#13 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,280 posts
  • Interests:Musikk / Musikk-konkurranser / Reising / Reiseliv / Oppdagelsesreiser / Andre kulturer /Språk / Spansk / Engelsk / Italiensk / Film / Kunst / Arkitektur / Farger / Internasjonal politikk / Obama / Gandhi / Fotografering / Bartending

Posted 30 March 2012 - 09:52 AM

Sitat(JuliaS @ 30.03.12 - 09:22) <{POST_SNAPBACK}>
Jeg synes at uansett hvor flink han var, dette borde ikke bli gjort, fordi det ser ikke bra ut til verden. Som vi ser her. Det er liksom ikke passelig.

Det hadde vært greit hvis det var Argentina som arrangerte og Shakira fortsatt hadde vært sammen med den argentinske presidentsønnen. tongue.gif Mulig de er det fortsatt, har ikke fulgt med så nøye de siste årene. blink.gif

#14 Laze

Laze

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,712 posts

Posted 30 March 2012 - 10:42 AM

Sitat(eric82oslo @ 30.03.12 - 09:52) <{POST_SNAPBACK}>
Det hadde vært greit hvis det var Argentina som arrangerte og Shakira fortsatt hadde vært sammen med den argentinske presidentsønnen. tongue.gif Mulig de er det fortsatt, har ikke fulgt med så nøye de siste årene. blink.gif

Shakira er sammen med en fotballspiller. Pique trur jeg.

#15 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,280 posts

Posted 30 March 2012 - 10:46 AM

Sitat(Laze @ 30.03.12 - 10:42) <{POST_SNAPBACK}>
Shakira er sammen med en fotballspiller. Pique trur jeg.

Jepp, leste det akkurat på Wikipedia. Klarer ikke å se for meg henne med en fotballspiller. blink.gif
Tror øynene mine ramler ut snart. laugh.gif
That classy, classy, classy woman...med en kjeitete fotballspiller. huh.gif
Sorry for alle mine teite fordommer mot fotballspillere. biggrin.gif

#16 KristinaNo

KristinaNo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,963 posts
  • Interests:Musikk, humor og alvor

Posted 30 March 2012 - 10:47 AM

Sitat(Karl-Bertil. @ 30.03.12 - 07:16) <{POST_SNAPBACK}>

Hm.. Neh, personlig syns jeg kanskje at prins Carl Philip og hans kjæreste (husker ikke navnet, Cecilia? Sara?) har langt høyere potensiell party - og underholdningsfaktor en det velpolerte tronfølgerparet. Nå er de jo småbarnsforeldre også, og tro meg, det finnes ikke underholdningsverdi i småbarnsforeldre. I should know. laugh.gif

#17 Laze

Laze

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 2,712 posts

Posted 30 March 2012 - 11:17 AM

Sitat(eric82oslo @ 30.03.12 - 10:46) <{POST_SNAPBACK}>
Jepp, leste det akkurat på Wikipedia. Klarer ikke å se for meg henne med en fotballspiller. blink.gif
Tror øynene mine ramler ut snart. laugh.gif
That classy, classy, classy woman...med en kjeitete fotballspiller. huh.gif
Sorry for alle mine teite fordommer mot fotballspillere. biggrin.gif

Spanjol, velltrent, og rik. Synes det er bra match. Pique er kanskje verdens beste midtstopper, så ikke særlig kjeitete. Men skal ikke ta fotballdebatt i denne tråden. dry.gif

#18 eric82oslo

eric82oslo

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,280 posts

Posted 30 March 2012 - 11:33 AM

Sitat(Laze @ 30.03.12 - 11:17) <{POST_SNAPBACK}>
Spanjol, velltrent, og rik. Synes det er bra match. Pique er kanskje verdens beste midtstopper, så ikke særlig kjeitete. Men skal ikke ta fotballdebatt i denne tråden. dry.gif

Så hun tar en Beckham altså. tongue.gif
Tenkte hun skulle være litt mer original enn som så. tongue.gif
Bruke et annet krydder om ikke annet. Mer i retning av safran eller chili kanskje. unsure.gif
Blir ikke mye magedans ut av det formodentlig. biggrin.gif
Men hvis vi sløyfer dansedelen er vi kanskje på rett spor likevel...? tongue.gif

http://blog.nj.com/e...e_BECKHAMad.jpg

Edited by eric82oslo, 30 March 2012 - 11:35 AM.

#19 Zappa (the Viki

Zappa (the Viki

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 5,039 posts

Posted 30 March 2012 - 01:14 PM

Dette blir helt sikkert helt uforglemmelig. Antagelig den beste pauseunderholdningen hittil, så pass på Irland; River Dance får nok en hard konkurrent her.

Blir sikkert billigere for Azerbajdjan også når det hele holdes innen familien.

#20 Diskus

Diskus

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 6,290 posts
  • Interests:MUSIKK!!! Mest av alt....og mer!

Posted 30 March 2012 - 02:10 PM

Har vært så mye merkelig / cheesy type pauseunderholdning opp igjenom i ESC-historien, at dette umulig kan være stort verre enn gjenomsnittet smile.gif

Nei....Foretrekker MadCon og Houthouse Flowers for min del.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users