mer energisk på kvalitets mat - et fakta, bruk noen ekstra kroner og føl deg bedre i hverdagen |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
mer energisk på kvalitets mat - et fakta, bruk noen ekstra kroner og føl deg bedre i hverdagen |
04.10.10 - 18:06
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 Ble medlem: 04.10.2010 Bruker nr.: 43 411 |
jeg oppdaget til min forskrekkelse at jeg følte meg dårlig og uenergisk av å spare penger på mat jeg kjøpte til daglig billig kneipbrød og billigere påleggstyper - en dag sa jeg til meg selv at nå ville jeg prøve noe annet, noe godt... jeg byttet til gourmet frøloff, vanlig smør og jarlsberg ost og opplevde at jeg fikk energi i kroppen jeg tidligere ikke hadde. en tilleggs viktighet er yoplait sin mango youghurt som fungerer på samme viset - kan ikke huske at tine sin jordbær youghurt ga meg det samme energi tillegget.. nå har jeg overskudd basert på kvalitets mat og føler ikke for å gå tilbake til spar mest mulig kosten for å ha råd til den ekstra tingen du har hatt lyst på, ikke når slikt benekter deg energi - og det er snakk om ekte energi som er verdt mye for oss alle. brød produktene jeg spiste og spiser er hentet fra bakeriene fra rema og coop obs. åge riisnes, straume 04.10.2010
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 24.05.13 - 14:48 |
|