Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/humor

Reply to this topicStart new topic
Synes Nytt på Nytt har tapt seg
Sivert Sæterbø
post 30.04.10 - 20:15
Innlegg #1

Fast bruker

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 03.01.2002
Fra: Kamala, Phuket
Bruker nr.: 2 109

Jeg ser tre programmer på NRK, men ikke hver kveld... Det er Dagsnytt atten, dvs radio på TV, dagsrevyene og Nytt på Nytt på fredagene, som jeg som oftest spiller av til frokost neste morgen... Dagsnytt atten og Dagsrevyen tar gjerne også på P2 og Alltid nyheter, infoen er langt på vei like verdifull. Samtidig kan jeg gjøre matnyttige ting ved siden av........Dette er min NRK TV-kvote gjennom uken...

Programmet Nytt på Nytt hadde et langt videre spekter av ukens nyheter før, og inviterte langt mer til deltakernes spontanitet og intellekt tidligere enn hva tilfelle er nå...Nå har det faktisk begynt å nærne seg litt kjedelig i sammenligning...

Det nesten pinlig hvor mye, ja jeg vil nesten kalle det kverulering det ender i rundt bare et par emner, pluss en ordlek eller to, og så er det over.

Den nye stilen appelerer ikke til Nærums kvaliteter til spontanitet slik tilfelle var før, og Skåbers "morsomheter" er ofte mer pinlige enn morsomme...
Også Skåber taklet rollen langt bedre med den tidligere mer raske spontane profilen på programmet..

Altså Nytt på Nytt lever farlig sammen med mine prioriteringer på vår kjære planet...

TV2 har jeg allerede kuttet helt ut... de ble mer som en slamkumme til septikken, der slammet aldri sank ..........

Så jeg anbefaler at Nytt på Nytt resetter seg selv et par år...eller så....

Go to the top of the page

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 20:16 RSS