Komentator lydspor bør legges på internett sendingene, Hvorfor kun komentatorspor på sendinger som går på TV? |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Komentator lydspor bør legges på internett sendingene, Hvorfor kun komentatorspor på sendinger som går på TV? |
22.02.10 - 00:42
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 14 Ble medlem: 17.08.2009 Bruker nr.: 40 872 |
Sitter nå og ser curlingkampen mellom Norge og sverige, da denne sendingen ikke begynt på TV samtidig med Curlingen måtte jeg slå på laptopen, men når jeg gikk inn på OL sidene, fant kampen og trykket på linken direkte:
Curling: 23.05 Gruppespill, menn: NOR-SWEDirekte video Men på denne sendingen var det kun lyd fra hallen. Hadde man ikke hatt komentatorer så hadde jeg forstått at man ikke hadde kjørt lyd her, men noen minutter senere når sendingen endelig begynner på NRK2 så komenterer de for harde livet. Jeg mener da at når man har folk som sitter klar til og kommentere hvorfor kan man da ikke sende dette ut på nettet? Samme greia skjedde her i går under Norge - Danmark kampen, da NRK fant ut at de skulle vise utfor for kvinner eller noe slikt. Resten av Curling kampen skulle vises i opptak senere. Da hadde vi sittet med komentatorer i en time eller noe slikt, så for oss som ville ha med oss kampen med det samme kunne vi gå over på nettet, men her var det blottet for komentatorspor. Komentatorene satt jo og fulgte med på kampen, mest sansynelig så komenterte de også kampen live slik at man hadde komentatorspor også når det skulle sendes i opptak på TV senere på kvelden. Hvorfor skal det være så vanskelig og få kommentatorspor på nett sendinger? Hvis jeg ikke husker helt feil så var det en kamp en av de første dagene av gruppespillet der kommentatorene selv sa at NRK skulle vise noe annet men de håpet at de som vile følge med på Curling kampen klikket seg inn på nettet og fulgte med sendingene videre. Som sagt så mener jeg og huske at det da va komentatorspor på nettet. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 22:08 |
|