Læren om Darwin står ved fall ved dommedag ?, Avsløring av momenter ved forplantingslæren. |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Læren om Darwin står ved fall ved dommedag ?, Avsløring av momenter ved forplantingslæren. |
21.01.10 - 18:32
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 272 Ble medlem: 09.02.2009 Bruker nr.: 39 708 |
På en skole lærer man i formerings læren at en må være en hunn og en hann for å kunne forplante seg.
Det skoleverket utelater å fortelle noe om, det er at en kan bruke blod i stedenfor sæd. En kvinne som tar blod fra selv, for så sprøyte dette blodet inn i skjeden kan faktisk være både mor og far til sitt eget barn. Det finnes områder utenfor de forente nasjoner hele samfunn som bare består av kvinner. Melkeprodusenter tar blod fra den beste kua og bruker dette på alle kyrne. Alle kalver blir da selvfølgelig bare hunnkjønn. Det den offisielle naturfag lære forteller om er at krysninger mellom ulike arter, alltid gir ufruktbart avkom. Dette er slett ikke tilfelle,når man bruker blod isteden for sæd, så blir avkommet fruktbart.Det er ingen grenser for hvilken arter en kan krysse med hverandre på denne måten. Fugler kan krysses med menneske, en ku med en fisk osv. bare fantasien setter grenser. Det er slik nye dyrearter oppstår. Og dermed kan jeg nå hevde at læren om Darwin står for fall. |
|
|
|
22.01.10 - 12:01
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
På en skole lærer man i formerings læren at en må være en hunn og en hann for å kunne forplante seg. Det skoleverket utelater å fortelle noe om, det er at en kan bruke blod i stedenfor sæd. En kvinne som tar blod fra selv, for så sprøyte dette blodet inn i skjeden kan faktisk være både mor og far til sitt eget barn. Det finnes områder utenfor de forente nasjoner hele samfunn som bare består av kvinner. Melkeprodusenter tar blod fra den beste kua og bruker dette på alle kyrne. Alle kalver blir da selvfølgelig bare hunnkjønn. Det den offisielle naturfag lære forteller om er at krysninger mellom ulike arter, alltid gir ufruktbart avkom. Dette er slett ikke tilfelle,når man bruker blod isteden for sæd, så blir avkommet fruktbart.Det er ingen grenser for hvilken arter en kan krysse med hverandre på denne måten. Fugler kan krysses med menneske, en ku med en fisk osv. bare fantasien setter grenser. Det er slik nye dyrearter oppstår. Og dermed kan jeg nå hevde at læren om Darwin står for fall. Interssant... lenke? |
|
|
|
22.01.10 - 13:54
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 272 Ble medlem: 09.02.2009 Bruker nr.: 39 708 |
Ingen lenke å henvise til, snakker om egne erfaringer og til den kunnskap man lærer om i verden utenfor de forente nasjoner.
Jeg krysset en and og en høne engang på denne måten, følgen var ei høne som kunne dykke i vann og legge egg som lignet ande egg. Begge mine barn ble unnfanget på denne måten, da jeg ble sterilisert som et lite barn. Jeg fikk beskjed om fra myndighetene om å ikke offentligjøre dette før nå. Noen av burfuglene vi har her i landet skal være laget på denne måten. |
|
|
|
26.01.10 - 12:20
|
|
|
Svaret på om Darwins lære står for fall tar jeg sjansen på å svare på. Svaret er ja.
Synes det er underlig at dette temaet ikke vekker større interesse, og spesielt de såkalte miljøvern aktivistene glimrer med sin fravær på dette forum.De virker uhyggelig faslåste i sine meninger. Ingen av miljøforeningene har laget debatt forumer på sine hjemmesider. |
|
|
|
22.02.10 - 11:07
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
|
|
|
|
22.02.10 - 12:44
|
|
|
Nok en teori som er offentligjort, men fordi den protestantiske verden vi lever ikke tilater noen å komme med en perfekt teori eller forklaring, så vil bare deler av denne teorien være riktig. En lærd person som legger fram en perfekt teori, vil bli beskyldt for å være i kontakt med land utenfor de forente nasjoner. En perfekt teori for alt? Eller bare for evolusjonen? Kom gjerne med din egen. |
|
|
|
22.02.10 - 20:28
|
|
|
Javist finnes det en perfekt teori om alt, det var den som ble forkastet ved reformasjonen. I begynnelsen besto verden av atomer og ånder. Ut i fra dette utviklet verden seg slik den har blitt i dag. Når man dør, så blir man gjenfødt.Ånden vil alltid være den samme,liv etter liv og uansett art. For de som har spist gulleple,vil man huske til minste detalj flere liv etter hverandre. fortell... |
|
|
|
27.02.10 - 13:53
|
|
|
Jeg har ingen teorier om dette, men det er da heller ikke meningen, men jeg vil påpeke at dyreartene er nærmere beslektet enn du tror. Universitetene har jo fått folk til å lage en mengde teorier som har ført til at feks. kunnskapen om hvordan man kan lage nye dyrearter er blitt ukjent for de fleste. I vår verden snakkes det jo om hele tiden om arter som er utryddet eller er nær til å bli det. I verden utenfor snakker man om nye arter som kommer til. Arter har alltid kommet og gått, det sier også Darwins utviklingslære, men det er tidsrommet det tar for en art og utvikle seg som veldig avikende. Og hvordan mennesker på en lettvint måte kan påvirke denne prosessen til å gå veldig raskt som er blitt hold hemmelig. Her er det vel spørsmål om det er kulturen + biologien som styrer våre valg. Kulturen alene, biologien alene, eller slik jeg tror, at de snakker sammen. Med mindre noen utenfra, gjør det mulig å hurtigmanipulere våre gener til å tilpasses ekstreme reiser ut av jordtid, er jeg redd at våre hjerner utvikles kjappere enn våre kropper. Selv tror jeg gåten ligger i bevisstheten, og om vi i fremtiden kan skille bevisstheten fra våre skall, eller kombinere dette etter forgodtbefinnende. Kanksje har sommerfuglens utviklingsprosess noe å lære oss for fremtidens forskere. |
|
|
|
22.09.10 - 23:06
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 7 Ble medlem: 22.09.2010 Bruker nr.: 43 373 |
Mener du at en kvinne som sprøyter sitt eget blod inn i seg selv blir gravid med seg selv som "far"??
Hva med menstruasjonen? Det er da hennes eget blod. Da burde alle kvinner blitt gravid hver måned. For noe tullsprøyt !! |
|
|
|
14.10.10 - 12:36
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 134 Ble medlem: 12.09.2010 Bruker nr.: 43 342 |
Jeg tror at man skal være litt forsiktig med å kalle et kontroversielt innlegg for sprøyt før man undersøker litt om hva våre forskere driver med!
De fleste av oss har vel hørt om ”kloning” som er mye brukt i landbruket, både på planter og dyr, og de som forsker på det sier at det er godt mulig å bruke denne teknologien på mennesker, noe som foreløpig er forbudt! For 30 år siden var det stort oppstyr om kunstig befruktning, men i dag er det en anerkjent og godtatt befruktningsmetode! Slik vil det nok også bli hvis man begynner å ”klone” mennesker, for det er riktig som Gud Fader sier at avkommet blir bare hunnkjønn, og der ligger det en fare for oss menn, for hvis kloning blir like alminnelig som kunstig befruktning, så er jeg redd at hannkjønnet kommer til å bli utryddet! Har aldri hørt at man brukte blod, men en celle fra kroppen som man befruktet kvinnens egg med, og barnet blir en tro kopi av moren! Beena sier også at ånden i mennesket ikke kan dø, og der er jeg enig, men snakker heller om ”selvfølelse” eller ”jeget” som jeg tror eksisterer som et eller annet i universet! Og derfor tror jeg mer på at vi får en ny kropp, (enn få igjen sitt gamle legeme)når vi dør der legemet går tilbake til sin naturlige tilstand, som er vanlig død materie, mens ”jeget” har sin naturlige tilstand i kosmos? Kroppen vår blir ikke borte fra universet, men er energi som bare skifter form, og det samme gjelder for ”jeget” som også er energi og bare skifter form, eller det jeg tro, skifter til en annen kropp! |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 20.05.13 - 03:59 |
|