Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
Reunions
royhag
post 11.04.08 - 10:20
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 11.04.2008
Bruker nr.: 38 894

En del av oss som gikk sammen i et ungdomslag på starten av 70-tallet har førstkommende lørdag en reunion - en fest full av mimring og oppdatering. Noen har ikke vært i kontakt med hverandre siden 1970. Jeg har fundert litt på dette med behovet for slike reunions. Er det på en måte et behov for å rekapitulere livet ditt som kan sammenlignes med dette vi hører om når folk dør, nemlig at livet passerer i revy?
Go to the top of the page

+Quote Post
Ung Herre
post 11.04.08 - 12:04
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 28.10.2003
Bruker nr.: 14 397

Tror vi har vært innpå dette før og jeg er glad det er en del år til jeg skal se igjen x'er, gamle kompiser og alle de jeg ikek vil se igjen. Høre flaue historier og ikke minst få en følelse hva f.. har heg gjort her i livet...tja. Som sagt, glad det er en del år til det er meg.

+Quote Post
Irilar
post 13.04.08 - 17:32
Innlegg #3

Fast bruker

Ble medlem: 28.09.2005
Bruker nr.: 27 215

Jeg var ikke på siste klassereunion, men det var visstnok litt som en tidsmaskin tilbake til tenåra.
Dette høres selvfølgelig ikke ut som en ting man har lyst til å gjøre mot seg selv.

Det er antagelig omtrent 4 år til neste reunion, og etter å hørt siste herreavdelingenpodkast har jeg fundert litt på hvordan jeg skal forholde meg til den.

Jeg har kommet frem til at siden dette er en fest med en masse mennesker jeg ærlig talt bryr meg katta om hva synes om meg (i motsetning til de fleste andre fester jeg drar på) er dette en ypperlig sjanse til å kaste alle hemninger over bord og dytte i meg så mye alkohol og dop jeg bare kan.
Vurderer også å dikte opp noen passelig ville og sjokkerende livshistorier for å se hvordan folk reagerer.
Et annet mulig prosjekt er å være nådeløst ærlig hele kvelden, det kunne også bli interessant.

Mulighetene er mange.

+Quote Post
hotrodder
post 14.04.08 - 11:52
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 21.05.2003
Bruker nr.: 12 396

Her må jeg bare henvise til min signatur.

+Quote Post
runestav
post 14.04.08 - 22:30
Innlegg #5

Fast bruker

Ble medlem: 22.01.2004
Bruker nr.: 15 591

Fant en Pondus-stripe i Adresseavisen.
Vår venn hadde der en kreativ løsning på
"Herreguuud det er lenge siden - hva gjør du nå for tiden?"
http://www.adressa.no/template/ver1-0/gfx/...ndus_140408.gif

Tyvlånt fra herren Øverli.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 19.06.13 - 02:41 RSS