Nei til "Storebror ser deg" = EU-direktiv 2006/24 del 1 |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Nei til "Storebror ser deg" = EU-direktiv 2006/24 del 1 |
20.01.10 - 14:29
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 324 Ble medlem: 29.03.2005 Fra: . Bruker nr.: 24 299 |
Til Nettine. Det er gjort veldig mye for å øke lesbarheten på www.anarchy.no de siste årene. Det kan du sjekke selv. Men det etterstrebes en enkel og folkelig stil. AFIN Det er definitivt fremskritt med sort tekst på hvit bakgrunn. Flere tips er å ikke skrive hele tekster i "bold" da der er mere anstrengende å lese. Og la hyperlinks (http-linker) være blå (ikke røde). Jeg ser mange flere muligheter for flere forbedringer mot bedre oversiktlig innhold. |
|
|
|
04.02.10 - 10:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
Når Norge og konfliktvegrende EU politikere omsider kaster Datalagringsdirektivet i bingen, står andre klar med gamle trusselbilder i sort-hvitt. Den norske høyteknologien står i fare..eller er dette bare et dulgt forsøk på å innføre et overvåkingsregime åkkesom?
>I strategien foreslås det også å opprette et nasjonalt cybersenter underlagt NSM - som en videreutvikling av avdelingen NorCERT, i tett samarbeid med PST og E-tjenesten.< >Spionasjen rettes mot både politiske maktpersoner, private bedrifter og Forsvaret, men Kristiansen ønsker ikke å si hvem som står bak.< Med andre ord VET Kristiansen hvem som står bak, men ingen andre skal få vite det heller? Istedetfor å spørre om landenes forbokstaver begynner på K eller R, involverer man blant annet PST som om disse har noen ting å bidra med..(?) Det man trenger i Norge og som liberale politikere burde gripe fatt i, er et bredt symposium om BÅDE datasikkerhet, ytringsfrihet og hva fremtiden vil bringe, som ikke minst innbefatter brukerne (evnt. bloggere, Datatilsynet og debattanter og skribenter på den ene side) og ikke som idag "hvor noen ser trusselbilder, så starter vi derfra". Dette er arroganse, intet mindre. http://www.dagbladet.no/2010/02/04/nyheter...g/pst/10237674/ Men noe måtte hun kanskje si nå... |
|
|
|
04.02.10 - 12:35
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 324 Ble medlem: 29.03.2005 Fra: . Bruker nr.: 24 299 |
Når Norge og konfliktvegrende EU politikere omsider kaster Datalagringsdirektivet i bingen, står andre klar med gamle trusselbilder i sort-hvitt. Den norske høyteknologien står i fare..eller er dette bare et dulgt forsøk på å innføre et overvåkingsregime åkkesom? >I strategien foreslås det også å opprette et nasjonalt cybersenter underlagt NSM - som en videreutvikling av avdelingen NorCERT, i tett samarbeid med PST og E-tjenesten.< >Spionasjen rettes mot både politiske maktpersoner, private bedrifter og Forsvaret, men Kristiansen ønsker ikke å si hvem som står bak.< Med andre ord VET Kristiansen hvem som står bak, men ingen andre skal få vite det heller? Istedetfor å spørre om landenes forbokstaver begynner på K eller R, involverer man blant annet PST som om disse har noen ting å bidra med..(?) Det man trenger i Norge og som liberale politikere burde gripe fatt i, er et bredt symposium om BÅDE datasikkerhet, ytringsfrihet og hva fremtiden vil bringe, som ikke minst innbefatter brukerne (evnt. bloggere, Datatilsynet og debattanter og skribenter på den ene side) og ikke som idag "hvor noen ser trusselbilder, så starter vi derfra". Dette er arroganse, intet mindre. http://www.dagbladet.no/2010/02/04/nyheter...g/pst/10237674/ Men noe måtte hun kanskje si nå... Jeg oppfatter dette som et (av mange) ledd i PR-kampanjen for å spre usikkerhet hos folk og som oppvarming til Datalagring-debatt og mere overvåkning. Angående: "4795 «hendelser» i fjor i form av dataangrep, innbrudd og virusutbrudd" og hva som kommer fram i dette intervjuet (http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.6977384) : Èn enkelt datamaskin som er permanent tilknyttes nettet vil høyst sannsynlig ha langt flere enn 13,1 "hendelser" i form av "dataangrep" pr. døgn (som tilsvarer 4795 over et år). Virus og datainnbrudd kan en beskytte seg mot, men offentlige myndigheter og institusjoner har hatt lav eller ingen prioritering av dette. Derfor er pasientdata, interne dokumenet, osv. åpent tilgjengelig på internet. Og derfor blir politiets nettverk virus-infisert. I 2008 leste vi at over 80 statlige og kommunale nettsteder har spredd virus til folk som aksesserte deres nettsteder og at verken Telenor eller Nasjonal sikkerhetsmyndighet vil si hvilke nettsteder det er snakk om. Navnet på nettsteder som har dårlig IT-sikkerhet burde offentliggjøres og stenges - på tilsvarende måte som restauranter svartelistes (og stenges) av Mattilsynet. Det er et aldri så lite paradoks at det er de samme myndigheter som ikke forstår datasikkerhet som ønsker datalagring med kartlegging av befolkningens elektroniske bevegelse. Jeg ville følt meg langt mere betrygget om de hadde vært istand til å forhindre sine egne data-skandaler og hadde en langt bedre forståelse om hva datasikkerhet er (enn hva dette intervjuet tilsier). Det henvises også til økt spionasje. Selvsagt er noen "hendelser" relatert målet om å hente ut informasjon fra et nettsted. Men dette er ikke unikt av tiden. Hva som er unikt er at visse myndigheter endelig har oppdaget at de bør beskytte seg mot datainnbrudd. Internet er kun "farlig" dersom en ikke beskytter seg. At Forsvaret blir utsatt for større eller mindre dataangrep hver dag, med indikasjoner på at det kan stå fremmede makter bak flere av disse angrepene, er heller ikke unikt. (Jeg antar Forsvaret ivaretar egne interesser forsvarlig og god sikkerhet). Som sagt, et enkelt datasystem permanent tilknyttet internet vil oppleve det samme. Og angrepene kommer i hovedsak fra de nevnte steder. Derfor må en ta datasikkerhet svært alvorlig. Og da er det også lurt å ikke drive overflødig datalogging av befolkningens elektroniske aktiviteter, men konsentrere seg om kunnskap om datasikkerhet og beskyttelse av sensitive data, opplysningskampanjer i departementene, politiet (de med virusPC'er), kommuner, osv. Større bedrifter har gjerne bevissthet om dette - da de adopterte teknologiske løsninger lenge før det offentlige Norge og da de har bedriftshemmeligheter å ivareta -mens det offentlige Norge ser ut til å være uten ansvarlig for sine mange fadeser. Dette innlegget har vært redigert av Nettine: 04.02.10 - 12:43 |
|
|
|
04.02.10 - 14:42
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
@Nettine:
>Èn enkelt datamaskin som er permanent tilknyttes nettet vil høyst sannsynlig ha langt flere enn 13,1 "hendelser" i form av "dataangrep" pr. døgn (som tilsvarer 4795 over et år).< Ja så var den den ene fordømte PCen igjen da. >Og da er det også lurt å ikke drive overflødig datalogging av befolkningens elektroniske aktiviteter, men konsentrere seg om kunnskap om datasikkerhet og beskyttelse av sensitive data, opplysningskampanjer i departementene, politiet (de med virusPC'er), kommuner, osv.< Men å sikre datamaskiner er ikke like kult som klippe og lime sammen trusselbilder. Mao. er det dårlig programvare og kunnskap om datasikkerhet hos sutrerne dette dreier seg om, men lar det fremstå som om det finnes minst 4700 spioner som fyker omkring. Kanskje på tide å realitetsorientere det norske folk at det er ikke "den tredje mann" privatpolisen skal jakte på, men snarere dra denne ministeren litt i jakkeslagene, skjønt han er vel like paranoid han som resten. Det minner meg om at jeg likefullt står på mitt forslag om et bredt symposium om datasikkerhet og bevisstgjøring omkring "snørr" (programvare) og "barter" (våre legitime borgerrettigheter). |
|
|
|
04.02.10 - 14:48
|
|
|
Bare ett spørsmål:
-Kan programvarer erstatte "overvåkerne", slik at man kan snakke om vedlikeholds og datatekniske oppgaver for dem i vårt moderne samfunn? For husk at programvarer som er målrettede eksluderer personlige følelser (så lang i hvertfall, herunder mistenksom legning, selektiv semiotisk aversjon, eks. frykt for å se symboler man har skapt fiendebilder omkring) og som opererer rasjonelt mot sitt formål, data-angrep, og kun dette. |
|
|
|
08.02.10 - 22:33
|
|
|
Bare ett spørsmål: -Kan programvarer erstatte "overvåkerne", slik at man kan snakke om vedlikeholds og datatekniske oppgaver for dem i vårt moderne samfunn? For husk at programvarer som er målrettede eksluderer personlige følelser (så lang i hvertfall, herunder mistenksom legning, selektiv semiotisk aversjon, eks. frykt for å se symboler man har skapt fiendebilder omkring) og som opererer rasjonelt mot sitt formål, data-angrep, og kun dette. Vet ikke om spørsmålet var til meg, men siden ingen har svart: Monitorering (overvåkning) er vanligvis automatisert. Spesielle hendelser kan/vil trigge en hendelse og avhengig av hendelsens viktighet kan alarmes settes/gis - samtidig med at ønsket handling iverksettes (som eksempelvis å stenge all trafikk inn/ut fra et firma hvor "innbrudds-armen" har gått). Eller det kan settes monitorering for en spesiell person med "fiendtlig/kriminell" status for å kartlegge alle elektroniske steg denne personen tar. Dette siste kan politiet gjøre i dag, uten datalagring-direktiv (det trenges begrunnet tillatelse). Dette innlegget har vært redigert av Nettine: 08.02.10 - 22:34 |
|
|
|
08.02.10 - 22:48
|
|
|
Vet ikke om spørsmålet var til meg, men siden ingen har svart: Monitorering (overvåkning) er vanligvis automatisert. Spesielle hendelser kan/vil trigge en hendelse og avhengig av hendelsens viktighet kan alarmes settes/gis - samtidig med at ønsket handling iverksettes (som eksempelvis å stenge all trafikk inn/ut fra et firma hvor "innbrudds-armen" har gått). Eller det kan settes monitorering for en spesiell person med "fiendtlig/kriminell" status for å kartlegge alle elektroniske steg denne personen tar. Dette siste kan politiet gjøre i dag, uten datalagring-direktiv (det trenges begrunnet tillatelse). Ja min adresse var noe uklar, men takker likefullt for svar. |
|
|
|
09.02.10 - 13:22
|
|
|
Datamining er det ekstremt verste, hvor det settes sammen data fra forskjellige kilder, for å komplettere bildet av enkeltpersoner.
Dette kan inneholde en hel livshistorie, alt fra DNA, sykdom, interesser, vennekrets, inntekt, hobby, politisk ståsted, osv. Dette har jeg skrevet om tidligere (noen år siden) - men den generelle interesse har vært lav for dette. Eller kanskje ikke fantasien strekker til? (generelt) Kombinert med at politikerne er technology-challenged.... Innen EU så er der ymse prosjekter for overvåkning av befolkningen. UK er vel "ledende" foregangsland for å pushe slikt i Europa (Australia, USA, UK - og Sverige - er de ekstreme verstingene - og også de landene som vår justisminister ser opp til, slik jeg forstår ham i og med at disse landene ble nevnt for 'look to them"...): FP7 INDECT Project: "Intelligent information system supporting observation, searching and detection for security of citizens in urban environment" : http://www.indect-project.eu/ http://singularityhub.com/2009/10/01/proje...-like-its-1984/ Og selvsagt er dett "etisk" - mener de selv: http://www.indect-project.eu/ethical-issues Prosjektet har vært (er) omtalt i wikileaks |
|
|
|
09.02.10 - 15:05
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 6 144 Ble medlem: 29.08.2006 Fra: Cloudberry Moor Bruker nr.: 33 251 |
DET HELE
koker ned til å: - forsvare demokratiet med udemokratiske midler - bevare menneskerettene med å innskrenke menneskerettene |
|
|
|
09.02.10 - 16:45
|
|
|
DET HELE koker ned til å: - forsvare demokratiet med udemokratiske midler - bevare menneskerettene med å innskrenke menneskerettene "Fear is failure, and the forerunner of failure, and courage is the beginning of virtue. " Tror at dersom enkelpolitikere i dette landet hadde vist mer mot, og sluttet å dilte etter parti-sauene ville brekingen bli forstått av stemmekveget. alternativet, dersom vi ikke skroter EØS-møkka: http://en.wikipedia.org/wiki/Brave_New_World Her beskrives standardiseringen... Rodney Atkinson beskriver Norge som en fristat . Deler mye av hans syn på EU som en halvfascistisk superstat. http://www.freenations.freeuk.com/ Han spissformulerer i for stor grad etter min mening, og mange briter har andre grunner for å gå ut av Unionen enn hva Norge har for å ikke gå inn. Forøvrig er han den i denne familien som IKKE ble komiker. Hans bror er Rowan "Bean" Atkinson Dette innlegget har vært redigert av maybeday: 09.02.10 - 16:51 |
|
|
|
09.02.10 - 16:54
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 3 782 Ble medlem: 16.02.2004 Bruker nr.: 16 454 |
DET HELE koker ned til å: - forsvare demokratiet med udemokratiske midler - bevare menneskerettene med å innskrenke menneskerettene Det har alltid vært en nødvendig balanse med slike så lenge det har vært kriminelle aktiviteter. Når slike kriminelle aktiviteter gjelder WMD som kan dreper tusenvis eller mer mennesker så blir det en nødvendig skifte i balansen. Her er et velkjente sitat fra Ben Franklin som brukes ofte They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve neither liberty or security Det var også Ben Franklin som var en original amerikansk spion og åpnet hundrevis av private brev når han var diplomat i Frankrike i mange år. Han mente kanskje at essential liberty ikke gjaldt når landet ble truslet av stor fare! Dette innlegget har vært redigert av jjkoggan: 09.02.10 - 16:55 |
|
|
|
09.02.10 - 17:16
|
|
|
Det har alltid vært en nødvendig balanse med slike så lenge det har vært kriminelle aktiviteter. Når slike kriminelle aktiviteter gjelder WMD som kan dreper tusenvis eller mer mennesker så blir det en nødvendig skifte i balansen. Her er et velkjente sitat fra Ben Franklin som brukes ofte They who would give up an essential liberty for temporary security, deserve neither liberty or security Det var også Ben Franklin som var en original amerikansk spion og åpnet hundrevis av private brev når han var diplomat i Frankrike i mange år. Han mente kanskje at essential liberty ikke gjaldt når landet ble truslet av stor fare! Verdens største trussel er fattigdom, og et lands farer ligger innenfor landet (eller ikke nødvendigvis utenfor landegrensen). Den andre store trusselen er idioti. Den tredje store trusselen er kunnskapsløshet. |
|
|
|
09.02.10 - 17:40
|
|
|
|
|
|
|
09.02.10 - 20:16
|
|
|
Aktiv bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 94 Ble medlem: 23.05.2009 Bruker nr.: 40 499 |
Tror jeg har en løsning på dette burka problemet.
Det er jo slik at alle de som tar avgjørelser angående overvåkning og privatlivets fred selv er overvåket hele døgnet, mange i flere generasjoner. De kan jo ikke gjøre som privatfolk, sette opp stabbur på tunet og bygge brygger og slikt, for da blir dem tatt. Dette betyr i prinsippet at alle folkevalgte er inhabil i disse sakene siden de er offentlige overvåke(n)de personer. For å rette opp denne skjevheten slik at det blir et mer objektivt syn på denne saken må det mer privatfolk inn på tinget. Disse må selvsagt da være anonyme og helt fritatt for offentlig innsyn. Lønna må bli betalt kontant og de må selvsagt også være tildekket. Det var i denne sammenhengen jeg tenkte å lage en standard privatperson burka, kjønnsnøytral som sådan. Dette kunne man også utvide til en privatbil burka hvis man skulle et privat ærend og ville unngå den offentlige overvåkningen. |
|
|
|
09.02.10 - 20:49
|
|
|
Tror jeg har en løsning på dette burka problemet. Det er jo slik at alle de som tar avgjørelser angående overvåkning og privatlivets fred selv er overvåket hele døgnet, mange i flere generasjoner. De kan jo ikke gjøre som privatfolk, sette opp stabbur på tunet og bygge brygger og slikt, for da blir dem tatt. Dette betyr i prinsippet at alle folkevalgte er inhabil i disse sakene siden de er offentlige overvåke(n)de personer. For å rette opp denne skjevheten slik at det blir et mer objektivt syn på denne saken må det mer privatfolk inn på tinget. Disse må selvsagt da være anonyme og helt fritatt for offentlig innsyn. Lønna må bli betalt kontant og de må selvsagt også være tildekket. Det var i denne sammenhengen jeg tenkte å lage en standard privatperson burka, kjønnsnøytral som sådan. Dette kunne man også utvide til en privatbil burka hvis man skulle et privat ærend og ville unngå den offentlige overvåkningen. Det hjelper nok ikke med burka da overvåkningsteknologien ikke er avhengig av klærne... Hadde det vært så enkelt så hadde snart hele Europa gått rundt i burka. |
|
|
|
08.07.10 - 18:50
|
|
|
BILDER, TRUSLER OG TRUSSELBILDER..
Gledelig dette... dette at man både har funnet sine trusselbilder, men mest av alt, gledelig fordi da er etter all sannsynlighet hensikten med Datalagringsdirektivet (DLD) noe som kan legges bort for godt. Dette viser at Norge KAN samarbeide med utlandet uavhengig av om e-posten din skal endevendes dersom du gjennom omfattende og hyppige treff bruker ord på fy-listen og trushelbildelisten til Storberget. Nå gjenstår det å se om de som gav oss "trusselbilder" kan avdekkes etter nærmere eksponering. Har dessverre mistanke om at så ikke skjer. Hvaslags trusler snakker vi om.. ? Ifølge CIA, som høyst sannsynlig IKKE er kilden til avsløringen i USA utgjør Al-Qaeda 50 til 100 mann. Men du verden så effektive de er, med hydroperoksyd, aceton, olje og vann. Skjønt dersom dette er ment å skade, er det like alvorlig som enhver drapsmistenkt eller terrormistenkt. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7202305 Men god Norgesreklame, endelig bli satt på kartet igjen. http://www.aftenposten.no/spesial/bildeser...icle3725065.ece En bekjent av meg som er journalist i Enquirer, men også skriver for Jane's Defense Weekly sendte meg i forgårs noen lenker jeg har først fikk se i natt og nå i ettermiddag. De forteller litt om en litt ukjent side av CIAs taktikk, nemlig talentspeiding og "kultur-jamming" og "Paradoxical whistleblowing" som han kalte det.. Ta en titt. Disinormation har skråblikk på eksisterende nyheter, men har også andre underleverandører som spenner fra kontroversielle nyheter, controsip, konspirasjonsteorier (de mest useriøse og "se, bli sett og bli kjent" nyhetene havner hos Icke, Rense eller Alex Jones http://www.disinfo.com/ "Aaron McCollum Project Camelot Intervju Etter å ha fortalt en kollega i nyhetsmediene om å høre ut denne kontoen, uttrykte kollegaen forundring at jeg selv hadde tålmodighet til å lytte til Aron McCollum, 31. Jeg kommuniserte at min frustrasjon med spottere av den første MKULTRA varslere var så alvorlig at jeg ville heller se tåpelig til høring ut et potensielt gal person enn å ta selv den minste av sjansene bevise så uvitende som den generelle amerikanske offentlighet. Dessverre, sa jeg, gjennomsnittlig velgere fremdeles ikke vet om CIA tankekontroll eksperimentering, og helvete, hvis de gjorde det, ville trolig være mindre sannsynlig til å stemme, uansett. Mr. McCollum historie begynner med barndommen og obligatorisk deltakelse i prosjektet Talent, et program som, men som fremstår som en legitim front for vurdering av amerikanske studenter 'rå evner, i hans tilfelle angivelig involvert myndigheter coaxing ham og andre barn i alderen fem og åtte i å stjele biler og opplæring med våpen i Nord-California, i nærheten av sitt hjem. Mr. McCollum forteller Project Camelot, "Hvor dette stedet var, hadde de en elv som rant veldig, veldig kaldt. Så jeg tror det måtte ha vært i løpet av vinteren. Nå, som akkurat gjorde dette vet jeg ikke. Men jeg får til å forstå hvorfor dette skjedde, hvor jeg var i syv dager i strekk flere ganger hver dag i en viss tid ble faktisk dumpet, tvang dumpet "- og her han gjør dunking bevegelser med hendene, som om fatte skuldre - "om og om igjen inn i dette vannet. "Gjennom hele. . . gjennom barne årene av denne opplæringen at jeg gikk gjennom mye av det var veldig kaldt vann neddykking. Jeg vet ikke om min kjernen kroppstemperatur er knyttet til det, men kroppen min kjernetemperatur nå gjennomsnitt mellom 96,5 og 97,6 (Fahrenheit), så to grader kaldere enn hva den normale kroppen kjernetemperaturen er. " På telefonen med Mr. McCollum, i California, jeg prøvde å dempe de spesifikke bekymring han uttrykte om kroppstemperatur, om at det ikke var noe i alle fall svært uvanlig om kroppen temperaturer han hadde spilt inn. Han svarte at hans mest unormale fysiologiske var relatert til blodtrykk tall som hadde villedet leger til å tro at han hadde glidd inn i en diabetisk koma. Over telefonen, sier McCollum at de spesifikke helsestatistikk relatert til blodtrykket ikke var for hånden. Hans proxy vaktmester, sier han, ville tvinge ham til å engasjere "mørke seksuelle ritualer" i en katolsk kirke. "Grunnen til at de gjør det, sier han på telefon," det er mer, kan du si, en del av tankene kontroll prosessen. Det kan ha psykologisk effekt. Det er samme klubb, men det er mer av en - den mørke ritualer er en tradisjon. "Han uttrykte litt kjent med påstander om Paul Bonacci, en påstått offer og tidligere tenåring tilrettelegger av en organisert Midwestern pedofili ringen. Nebraska Advokat John DeCamp fortalte reporteren at den ringen med en del av USAs elite med en jevn tilførsel av berusede barn prostituerte. Når en tenåring, skjønt, og ut av prosjekt Talent, ville Mr. McCollum oppdage en helt annen form for tilbakevirkende kraft utkast. En Manila konvolutt kom i posten, som informerte ham til å kjøre til et gitt sted, et sted han ville oppdage var en US Coast Guard kontor. Legge inn på kontoret, en mann han aldri hadde sett før i sitt liv sa at han hadde ventet ham og at han burde være forberedt på innrullering. Ingenting i Mr. McCollum i år med utbytting og hardtrening, sa han, hadde forberedt ham til å si nei. Hans midten av juni, andre intervju med YouTube-kanal "Project Camelot," som også har intervjuet slik konspirasjon ikoner som Jordon Maxwell og David Icke er en heftig to og en halv time lang, og skisser en bue av de 31 år av sitt liv og arbeid for United States Coast Guard, og, sier han, en inter-governmenetal, inter-arter kraft. Om lag 600.000 mennesker globalt, antyder Mr. McCollum, eie KOSMISKE TOP SECRET eller Majestic klarering nivåer som tillater dem å arbeide i verdensrommet kommandoen. Mr. McCollum skisserer sitt arbeid for Project Seagate, en delfin-menneskelige genetiske hybrid eksperimentering programmet i samarbeid med utenomjordiske krypdyr og grå, de vesener generelt påstås å være involvert i om lag halvparten av alle fremmede bortføringer over hele verden. Ifølge Mr. McCollum, er det 12 undersjøiske baser i Karibien, og bare to hvor mennesker er enda tillatt. Resten, sier han, drives av aliens fra planeten Sirius, som han gir beskrivelser som grovt 5'4 "og blå-tan. Det er der, sier han, at mennesker har forsøkt å lage vannlevende super-soldater ved skjøting delfin og menneskelig DNA. Nytten av å lage slike vesener, sier McCollum, er undervanns reise og temperatur kraft av delfiner. Konfrontere Mr. McCollum med David Icke påstander om at krypdyr mennesker på jorden er faktisk rov, den selverklært spion-tryglet forskjellig. "Den misforståelse er at alle tror de er alt ondt og vondt, sa han. "De som jeg husker at jeg ikke egentlig samhandle med, var de ikke satt seg gjøre eksperimenter. De var observere. " Mr. McCollum sier at han aldri har fått lov til å se x-stråler eller skannede bilder av kroppen sin fra x-ray, CT eller MR, selv så sent som for et år siden. Av dette, trekker slutninger han umiskjennelig et forhold til noen allmektig tredjeparts forsøk på å skjule sin fysiologiske arbeidsmåter og til å forstyrre hans personlige liv siden har forlatt tjenesten av en ekstremt elite trans-temporal drap, bortføringer og rekognosering skvadronen. Hans liv er det fløt mellom hans "cover" arbeid i US Coast Guard, i tillegg til kidnapping og drap han fraværende-uten forlate MKULTRA fag. Mr. McCollum refererer til MKULTRA som "Mark Ultra", en betegnelse jeg ikke hadde hørt til nå, noe som Mr. McCollum sier er relatert til inter-militære kode. "Hva mange ikke skjønner, sier han i intervjuet vårt," folk vil si, "MKULTRA." MK i militæret er brukt som et bredt spekter av ting. MK er en betegnelse på ikke helt et serienummer, men et utpekt navn eller kode for noe. " Snakke med Project Camelot, beskriver Mr. McCollum nøyaktig effekten av tropane alkaloid scopolamine, en vill farlig minne og hemming avbrudd agent, som han brukte til å tvinge temaer i døden eller reprogrammering. Denne type arbeid, sier han, er mye som det han utførte ved Caribbean undersjøiske / underjordisk base, kalt PROSEA, en forkortelse for Project Seagate. Mr. McCollum rapporter bord i et fly kalt TR-3B, som, fortalte han Project Camelot, kan reise 12 000 miles per time, bemannet omtrent seks ganger raskeste kjente offisielle air-fartsrekord. Jeg spurte Mr. McCollum om hans hevder at han tid reiste tiår bakover for å delta i den kambodsjanske konflikten, da USA hadde sendt tropper i over vietnamesiske grensen. Kontoer Mr. McCollum til meg: «Når jeg gjenforent med [veteraner] Duncan O'Finioan og Dave Corso, de fortsatte å fortelle meg at de husker å se meg der iført en uniform distinksjoner. Da jeg viste dem et bilde av uniformen jeg hadde slitt, gikk de spøkelse hvit. "Mr. McCollum sier at hans natt-ops uniform sported en spesiell distinksjoner som ikke utpeke noe land overhodet. En mystisk tredjepart har også tatt initiativ, sier han, av svartelistet ham fra det private næringsliv. Ved første, antok jeg at dette var fenomenet kunne ha vært forklart med arbeidsgivere bare Googling hans navn og som konkluderte med at han var helt sinnssyk. Mr. McCollum fortalte meg at han oppfattet en tredjeparts innblanding allerede før han gikk ut offentlig med sin fantastiske påstander. "Dette er første gang jeg var har minnet problemer og alt annet, sier han, og legger til:" Det var en rekke posisjoner fra en vaktmester opp til høyere nivå jobber. " Prestasjon av overmenneskelige tredjeparts dokument undertrykkelse dominerer Mr. McCollum selvbiografi. Selv så tidlig som i 1996, en WipEout av hans high school datamaskin Records, som han sier gjorde den lokale avisen, dekket opp sine papir-tynne tilskuerrekord. Denne hendelsen gjorde at skolen ikke bare til å gi avkall kaste ham ut i motsetning til å sparke ham ut, men faktisk eksamen ham, selv om en offisiell på skolen visste om minst 150 fraværsdager. Mr. McCollum sier at han mistet sin egen bevis for oppgradering hans under et tyveri av hans eiendeler som skjedde mellom juli og desember 2005. I slutten av 2005, kom Mr. McCollum karriere bryter ned når, sendt til en annen verden for å utføre et oppdrag, sier han at han var "gitt noe" - et legemiddel, informasjon, sa han at han ikke var sikker på hva - før du går tilbake til dette verden og overordnede, som tvang ham inn i en reprogrammering sin egen ofrene hadde opplevd, selv om, i stedet for å motta nye, falske minner, sier han, hans overordnede bare tørket hans sinn ren. Finne seg i Portland, Oregon flyplass i desember 2005, hadde han glemt hvordan å lese eller gjøre grunnleggende matematikk. Granske sin fortid, sier han, han kan utgjøre 103 separate tilfeller av manglende tid. Mr. McCollum sier sinnet-erasure prosedyre involvert allment kjent MKULTRA metoder, inkludert psykotrope legemidler og elektrosjokk-terapi. Siden han hadde sagt sin hemmelige-regjering overordnede så ofte hadde beordret Mr. McCollum å bruke scopolamine på sine egne ofre, foreslo jeg at kanskje de hadde gitt ham stoffet også, og at det ville forklare noen av hullene i hans minne. Han var uenig og hevdet at de betraktet ham for verdifulle til risiko sin død på en slik måte. «Innerst inne hva jeg kan gjøre, sier han, er beskrive" de få minnene som har blitt åpenbart for meg. "Han spekulerer i om at han har gjenopprettet minnene han har er et resultat av intervensjonen av vesener mektigere enn hans tidligere arbeidsgivere. Ved midten av 2006, hevder han, ble han opplever total emosjonelle sammenbrudd og for en gangs skyld gjorde noe ganske konvensjonell, for en person på sin arme råd: Han fikk alkohol og store mengder narkotika, og tømte begge. Mannen som dro ham inn på sykehuset, reléer han til Project Camelot, var svært høy, og en eller annen måte, sier han, kunne vite og dermed fortelle legene innholdet i magen hans uten å finne en resept flaske. Flere år senere, ville han bli kontaktet av en mann i en svart dress og slips som heter "Kevin" som ville fortelle ham at han bare kom fra "selskapet." Denne mannen, sier han, sette opp en pensjonskasse for ham den dag i dag , som tillater ham å livnære seg. "Kevin sa at han og noen andre partier i" selskapet "sympatiserte med det som hadde skjedd med Mr. McCollum, og ønsket å hjelpe ham ut. Jeg spurte om navnet på direkte innskudd til sin bankkonto. Først svarte han, "Federal Reserve", men nølte før hevdet at den direkte innskudd er fra den "amerikanske Department of the Treasury. "Denne stipend, sier han, har pådratt ham siden. Så det du har det. Enten, A, din regjering kjører raskt du gal, le av deg for å kjenne at det fungerer med de utenomjordiske, alt mens dopet, drap eller jævla mens de har vært for nær sannheten, og sinn-slette alle som forsøker å bekrefte din verste , berettiget frykt. Eller, B, er regjeringen sakte kjører du gal gjennom lyver om å forsøke å styre ditt sinn, og et stort nettverk av unødvendig hemmelighold. Jeg er sikker på at vi hadde alle som en klart svar." Ren GT oversettelse dette.. men regner med de fleste klarer å lese det. http://www.disinfo.com/2010/06/mccollum-ti...nterviewreview/ Han kjenner i tillegg meget godt til "avhopperen" Gordon Novel, kjent fra JFK, Watergate og Waco episoden. Han er også kjnet som "specialized assigned", menn også som nær venn av edge-vitenskapsmannen og kvantefysikeren Dr.Jack Sarfatti som beskjefter seg med "Time-warp-Drive" teori på Stardrive.org http://www.stardrive.org/ Men grunnen var at disse "avhopperne" aksepteres og røres ikke av hverken CIA eller andre, og årsaken forteller Gordon Novel om i boken, CDen.. The Supreme Cosmic Secret, men først denne.... http://www.youtube.com/watch?v=ly99ZSiqJ7M Her en presentasjon vedrørende boken. http://www.youtube.com/watch?v=eFa_lTkESD0 http://www.qoogles.com/novel Temmelig "edgie" og bent frem sinnsykt. Har mest lyst å avfeie dette som mumbo-jumbo, for slik virker det, men overlater dette til lesere å avgjøre, siden jeg insiterte på å formidle dette videre. Han påstår også at CIA er uinteressert i Julian Assange. "CIA promoterer utviklingen" slik Assange, McCollum og Novel er representer for. Fordi de på nyttig vis påskynder en utvikling mot dype politiske endringer. OK (!?) Så CIA er blitt the "good guys"? Dette innlegget har vært redigert av maybeday: 08.07.10 - 19:02 |
|
|
|
08.07.10 - 22:44
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 146 Ble medlem: 02.03.2006 Fra: fjellene Bruker nr.: 30 726 |
Jeg kan vanskelig finne annet enn underholdningsverdi i dette, kanskje da særlig i slik maskinoversettelse. Men der skal man jaggu være god for å henge med i svingene! Og helst humørmessig riktig innstilt.
Slike oversettelser burde berolige alle tvilere med at maskiner er svært langt unna menneskelig forstand. |
|
|
|
09.07.10 - 17:22
|
|
|
Jeg kan vanskelig finne annet enn underholdningsverdi i dette, kanskje da særlig i slik maskinoversettelse. Men der skal man jaggu være god for å henge med i svingene! Og helst humørmessig riktig innstilt. Slike oversettelser burde berolige alle tvilere med at maskiner er svært langt unna menneskelig forstand. Hehe..ja du kan så si. Skulle etter overveielse latt orginalteksten på innledningen lenken stå urørt, på engelsk. En annen sak er om man (meg i dette til tilfellet) burde ha en forutanende kunnskap om engelsk generelt blant norske lesere. Tror de yngre er sprekere i denne språkdisiplinen enn den eldre garde. Ikke unaturlig det når man nærmest vokser opp med det daglig via ulike medier. Jeg innbiller meg at språket forstås som tekst, men at det ofte er større problemer å formidle det videre, men det er bare gjetning fra min side. |
|
|
|
09.07.10 - 20:14
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 146 Ble medlem: 02.03.2006 Fra: fjellene Bruker nr.: 30 726 |
_Jeg_ skal ikke skryte på meg noen styrke i engelsk - til tross for mange år med engelsk på grunn- og videregående skole. Men når det kommer til det jeg kaller voksen engelsk, som jo naturlig nok er det meste, burde ordboka hos meg ligge 10 cm unna, maks.!
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 26.05.13 - 02:50 |
|