Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

> Gå til nettsiden

nrk.no/humor

Reply to this topicStart new topic
Nytt PÅ NYTT
glefsvik
post 15.02.08 - 21:07
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 15.02.2008
Bruker nr.: 38 581

NYTT PÅ NYTT
ser jeg aldri på. Jeg fatter ikke hvordan et så dårlig program kan ha rekordoppslutning i seertal! Helt ufattelig! Det må være publikums miforståelse av hele programmet som er årsaken. Publikum tror, antakelig, at her får "storingene" en kilevink. Men det motsatte er jo tilfelle - hele programmet er mer eller mindre reklame for de personer som blir drøftet i programmet.

for noe møl!
Jørn Glefsvik
Go to the top of the page

+Quote Post
Spretten
post 23.02.08 - 18:07
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 02.04.2002
Bruker nr.: 4 412

mmm nå fikk jeg lyst å se nytt på nytt ! <3

nå kan jeg ikke snakke for de andre, men jeg ser ihvertfall ikke på programmet for å høre at de gir "storingene" en kilevink.. men fordi de prater (og synger noen ganger) om masse rart og får meg til å le.

hvorfor skulle programmet få meg til å tro at de gir "storinger" en kilevink? Er vel ingenting i navnet på programmet som tilsier det?

+Quote Post
trolsen
post 23.02.08 - 19:14
Innlegg #3

Ble medlem: 23.01.2008
Bruker nr.: 38 447

Dette med seertallene er nok mest at mange sitter og forventer at programmet skal være like morsomt som før, men pila peker klart nedover!

Likevel er NYTT PÅ NYTT det beste NRK har å by frem på fredagskvelden for tiden og det sier litt om "GULLREKKA"

+Quote Post
Arrion
post 14.03.08 - 05:41
Innlegg #4

Fast bruker

Ble medlem: 02.06.2004
Bruker nr.: 18 597

Nå begynner Nytt på Nytt å ta seg opp. Og gummitrynet til Nærum er alltid ubetalelig.

+Quote Post
ninirollninirol
post 16.03.08 - 01:11
Innlegg #5

Fast bruker

Ble medlem: 19.01.2005
Bruker nr.: 22 831

Sitat
Opprinnelig skrevet av glefsvik
NYTT PÅ NYTT
ser jeg aldri på. Jeg fatter ikke hvordan et så dårlig program kan ha rekordoppslutning i seertall! Helt ufattelig!

Det er både givende og interessant at man dømmer nord og ned et program man aldri ser på. Direkte saftig kritikk blir det ikke på den måten, men man kan jo i det minste skryte av å være ufrivillig morsom.

+Quote Post
glefsvik
post 17.03.08 - 17:34
Innlegg #6

Ble medlem: 15.02.2008
Bruker nr.: 38 581

Når jeg tidligere har sagt at jeg ikke ser på NYTT PÅ NYTT, så er det ikke for at jeg ikke vet hva programmet går på. Jeg har da forsøkt å se på programmet tidligere, og sveiper vel innom av og til. Men det er iallfall ikke blitt noe bedre. Det gir meg ingen ting.

Jørn Glefsvik

+Quote Post
norge94
post 26.04.08 - 14:54
Innlegg #7

Fast bruker

Ble medlem: 09.05.2007
Fra: Oslo
Bruker nr.: 36 486

Sitat
Opprinnelig skrevet av glefsvik
Når jeg tidligere har sagt at jeg ikke ser på NYTT PÅ NYTT, så er det ikke for at jeg ikke vet hva programmet går på. Jeg har da forsøkt å se på programmet tidligere, og sveiper vel innom av og til. Men det er iallfall ikke blitt noe bedre. Det gir meg ingen ting.

Jørn Glefsvik

Jg synes egentlig det er ganske teit at eneste grunnen til at du melder deg inn er for å snakke "stygt" om Nytt på Nytt. (Norges beste tv-program9

+Quote Post
MaiMai
post 08.06.08 - 00:50
Innlegg #8

Ble medlem: 08.06.2008
Bruker nr.: 39 078

Når du ser nytt på nytt så tenker du bare på de peronene de snakker om der og da. Ette programmet tenker du ikke noe mer over det, så hvis nytt på nytt er reklame så er det den dårligste reklamen ever! Jeg digger nytt på nytt!!

+Quote Post
Majs
post 02.02.10 - 16:03
Innlegg #9

Ble medlem: 10.01.2010
Bruker nr.: 42 123

Sitat(norge94 @ 26.04.08 - 13:54) *
Jg synes egentlig det er ganske teit at eneste grunnen til at du melder deg inn er for å snakke "stygt" om Nytt på Nytt. (Norges beste tv-program9

Helt enig, nytt på nytt er det beste programmet i norge! biggrin.gif

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 23.05.13 - 12:12 RSS