Tabbe av programleder |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Tabbe av programleder |
04.11.07 - 16:34
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 04.11.2007 Bruker nr.: 37 968 |
Å sette opp et dommerpanel som er til de grader i utakt med pubikum
er årsaken til at mange forlater programmet. Jeg er ganske sikker på at ingen i dommerpanelet liker dansemusikk eller kan danse. Derfor vil mange av oss føle oss tråkket på terne og bli iriterte. Dette er ikke et progam som alle vil like.Det er for mange sjangere til at det treffer alle. Et lørdagsprogram som alle kan kose seg med bør ikke være splittene. Dette kaller jeg skivebom. Men jeg har andre kanaler,så det er ikke verdens undergang. |
|
|
|
05.11.07 - 20:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 11 Ble medlem: 01.10.2007 Bruker nr.: 37 640 |
Er litt enig her. Virker som dommerne... som helt sikkert gjør deres beste... kanskje hadde passet bedre til Idol... virker ikke helt som dem er i tråd m publikum nei.. kanskje dem sku prøve å komme seg ut av Oslo o se hva som faktisk funker for "folket" en lørdags kveld.
|
|
|
|
05.11.07 - 22:00
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av keys
Er litt enig her. Virker som dommerne... som helt sikkert gjør deres beste... kanskje hadde passet bedre til Idol... virker ikke helt som dem er i tråd m publikum nei.. kanskje dem sku prøve å komme seg ut av Oslo o se hva som faktisk funker for "folket" en lørdags kveld. Først og fremst tviler jeg sterkt på at dommerne gjør sitt beste da dem i mitt "syn" har vært motstandere av danseband hele tiden, men dem hadde "kanskje" forandret seg hvis dem hadde tatt seg en tur eller to og sett/overhørt noen danseband og stemningen der og sett hva som funker, men det blir vel helst som vanlig en sammenligning med våre politikere som har problemer med å komme seg ut av stolene på sine kontorer. Jeg har isåfall en oppfordring til dommerne i så fall: ta dere en tur ut i geografien på en danseband-galla og ta gjerne med kamera og mikrofon og ta noen spørrerunder til publikum så vil dere garantert få et svar hvis det er det som kanskje skal til. |
|
|
|
07.11.07 - 01:03
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 Ble medlem: 04.11.2007 Bruker nr.: 37 968 |
Jeg mener att Tore har gjort en feil , når han
bruker disse personene som dommerere, i en konkuranse som har så stort spend i hva folk liker. Vi som liker dansemusikk blir jo helt tilsidesatt av disse forståsegpåerene. Tore hadde det beste familieprogrammet i Tore på sporet.Det samlet hele Norge. Vi gråt litt og engasjerte oss. Men ble ikke forbannet. Dommerene gjør sikkert sitt beste ut fra sitt ståsted, men det holder ikke for oss som liker dans og ha det trivelig sammen. Det hjelper vel ikke stort om mann sier ifra, vi er jo en tilbakeståeene gruppe. Så kjære dansevenner, dans og kos dere. Songs vil bli et av de store dansebandene om de fortsetter i samme duren. Jeg ønsker dem lykke til. |
|
|
|
08.11.07 - 00:22
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 24 Ble medlem: 17.09.2007 Bruker nr.: 37 503 |
Sitat Opprinnelig skrevet av roltorp
vi er jo en tilbakeståeene gruppe Joda. Mange med downs syndrom på dansegalla, men å kalle hele GRUPPEN for tilbakestående blir litt drøyt synes jeg. Ikke noe galt med downs altså! |
|
|
|
09.11.07 - 12:29
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 11 Ble medlem: 01.10.2007 Bruker nr.: 37 640 |
....men uansett har vi som liker dansemusikk bare 2 ting å gjøre... forsette debatten og ikke minst... Stemme frem Sogns til finalen.... For da er det "vi" som bestemmer og ikke dommerne!!!
|
|
|
|
09.11.07 - 17:04
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 354 Ble medlem: 04.02.2007 Bruker nr.: 35 225 |
Sitat Opprinnelig skrevet av keys
....men uansett har vi som liker dansemusikk bare 2 ting å gjøre... forsette debatten og ikke minst... Stemme frem Sogns til finalen.... For da er det "vi" som bestemmer og ikke dommerne!!! Enig i dette. |
|
|
|
18.11.07 - 22:31
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 Ble medlem: 18.11.2007 Bruker nr.: 38 081 |
Synes det er rart at en som skal produsere plate sitter i et dommerpanell i et sånt program. Da kan jo ikke et danseband vinne. Espen i sogn synger faktisk veldig bra, men dama i dommerpanellet vil jo tydligvis ikke ha med danseband, ( hun var nok mes interesert i å få Helge Toft og Publiners til finalen.
Danseband får nok finne seg en annen kanal skal de nå frem !!!! |
|
|
|
18.11.07 - 23:54
|
|
|
Sitat Opprinnelig skrevet av 123456
Synes det er rart at en som skal produsere plate sitter i et dommerpanell i et sånt program. Da kan jo ikke et danseband vinne. Espen i sogn synger faktisk veldig bra, men dama i dommerpanellet vil jo tydligvis ikke ha med danseband, ( hun var nok mes interesert i å få Helge Toft og Publiners til finalen. Danseband får nok finne seg en annen kanal skal de nå frem !!!! Går ut fra at du da mener en kanal som ikke er danseband-fientlig som NRK er? Iallfall godt at man har TV 2 som en rett kanal, da. Espen i Sogns synger VELDIG bra, men det er en tragedie at dommerne er vaksinerte. |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 19.05.13 - 07:36 |
|