Debattforum

Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )

Reply to this topicStart new topic
usakelige dommere
nitramrot
post 28.10.07 - 10:58
Innlegg #1

Gruppe: Registrert bruker
Ble medlem: 22.10.2007
Bruker nr.: 37 835

Dette dommerpanelet er noe av det værste Nrk kunne få tak i...

Tror dom ikke skjønner att Sogns har sin egen sjanger og ikke vil eller skal forandre denne selv om de er på Tv.
Er det dette som skal til får å få deres stemmer kan det ikke være så farlig å vinne dette for Sogns.
Skal ikke forandre noe som fungere for folket her ute.

Sier jo også litt da den ene dommeren jobber for plateselskapet som skal utgi plate til den som vinner Lyden av Lørdag
Tror Jammen han også skal produsere plata.
Go to the top of the page

+Quote Post
cleany
post 28.10.07 - 19:52
Innlegg #2

Fast bruker

Ble medlem: 04.02.2007
Bruker nr.: 35 225

Sitat
Opprinnelig skrevet av nitramrot
Dette dommerpanelet er noe av det værste Nrk kunne få tak i...

Tror dom ikke skjønner att Sogns har sin egen sjanger og ikke vil eller skal forandre denne selv om de er på Tv.
Er det dette som skal til får å få deres stemmer kan det ikke være så farlig å vinne dette for Sogns.
Skal ikke forandre noe som fungere for folket her ute.

Sier jo også litt da den ene dommeren jobber for plateselskapet som skal utgi plate til den som vinner Lyden av Lørdag
Tror Jammen han også skal produsere plata.

Tja: hvis jeg forstår deg rett virker det som selv dommerne er livredde for å gi Sogns en sjanse til å vinne, da selv et danseband har livets rett. For vår del virker dommerne "på trynet" totalt da det virker som et totalt vepsebol bare danseband blir nevnt.

+Quote Post
Adress Rosenhil
post 06.11.07 - 18:36
Innlegg #3

Ble medlem: 06.11.2007
Bruker nr.: 37 986

Publikum stemmer på Sogns.De har forstått det som dommerne ennå ikke har forstått,nemlig at denne sjanger`n er populær!

+Quote Post
Robert Larsen
post 14.11.07 - 03:39
Innlegg #4

Ble medlem: 02.11.2007
Bruker nr.: 37 940

Dommerne er litt vriene av og til, ja. Men det skal jo være litt vrient. Hvis jeg hadde vært med (erm og hvis jeg hadde vært artist, dette er høyst hypotetisk...;-) ville jeg nok ha vurdert et kort kort skjørt for å sikre stemmen fra HC. (Hmm... måtte sannsynligvis ha barbert leggene først da...nåvel...) Så måtte jeg nok ha valgt en ballade (ulykkelig kjærlighet, kanskje...noe trist noe) og sett Marianne dypt inn i øya..
Lage er enkel å tilfredsstille, det holder å være en knakende god artist. (Er'n forresten en smule smålik Jack Torrance fra the shining på bildet på websida her hvor han står ved siden av det røde kortet...? (Heeere's Johnny!))

Skulle nok ha sikra meg dommestemmen, ja! hihi :-)

Robert

+Quote Post
Bubbi
post 10.12.07 - 18:02
Innlegg #5

Ble medlem: 29.10.2007
Bruker nr.: 37 892

kanskje litt for sent dette,men jeg måtte bare. Hvorfor skylde på dommerene når musikken var for dårlig til å vinne?? Folk vil da ikke ha dette søpplet av danseband-musikk. Alle di andre var bra og den beste vant. Nei reis heller til Sverige hvis du vil høre på skrot-musikk,så slipper vi andre å høre det.

+Quote Post
cleany
post 10.12.07 - 20:02
Innlegg #6

Fast bruker

Ble medlem: 04.02.2007
Bruker nr.: 35 225

Sitat
Opprinnelig skrevet av Bubbi
kanskje litt for sent dette,men jeg måtte bare. Hvorfor skylde på dommerene når musikken var for dårlig til å vinne?? Folk vil da ikke ha dette søpplet av danseband-musikk. Alle di andre var bra og den beste vant. Nei reis heller til Sverige hvis du vil høre på skrot-musikk,så slipper vi andre å høre det.

Du har garantert din smak som andre har, Bubbi, men når du uttaler deg slik du gjør på vegne av danseband vil jeg heller anbefale deg å la være å komme med en slik surmaga kritikk og oppgulp. "Folk vil da ikke ha dette søppelet av dansebandmusikk" sier du! Steike ta så feil du tar i tillegg til at du er totalt på jordet, eller kanskje på en annen planet? Det er stor forskjell på saklig kritikk og surmaga oppstøt som også er sårende å lese, og her skårer du til de grader på siste, men presenter gjerne din smak i tekstform på debattsiden her så får vi se hvilken kommentar du får ytterligere. Reiser gjerne til Sverige for danseband, men er mer enn gjerne i eget land og hører på et folkelig preg av dansebandmusikk. Jeg klarte heller ikke la være å svare deg på dette.

+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 bruker(e) leser dette emnet (1 gjester og 0 uregistrerte brukere)
0 brukere:

Enkel visning Tiden er nå: 24.05.13 - 17:06 RSS