Konkuranse :9 |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Konkuranse :9 |
21.08.07 - 17:39
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 859 Ble medlem: 30.03.2007 Bruker nr.: 36 094 |
Hei (:
Jeg har da ønsket ut en konkuranse du kan lese mer om den lenger ned. Men akkurat bør du vite: Det er en konkuranse om The Sims 2! Hva skal vi gjøre? I konkuransen skal du ta bilder fra The Sims 2, til PC/Mac. Jeg har ingen premie, dette er for GØY. Hvordan da? Altså, du skal ta bilder etter et oppdrag jeg gir dere. Det vil stå noe som dette her: OPPDRAG 0 Tema: Brudebilde Lag et brudebilde. der skal det være simmer, og det kan være når som helst i brullupet, eller bryllupsbilde eller noe. Regler Det er regler også ;] Ikke tillatt: Ikke lov å bruke skremmende ting i bildet sitt, som ikke passer inn. Eksempel: at du laster opp ting til spillet som kan virke ekkelt, feks blod eller døde simmer, skrekk eller annet. Tillatt: Det er lov å laste ned ting, og du får et STOORT pluss for å lage klær og ting selv. (Bodyshop, SimPE og Homecrafter Plus er bra programmer for å gjøre dette) Du kan lese om programmene og slikt rundtomkring på www.thesims2.com Koder... hjelp! Har du litt lite koder eller trenger hjelp? Her er noen koder. De funker. (: -help: du får masse koder opp. -boolProp testingCheatsEnabled true/false, hold inne shift og trykk på hva som helst: koder til den tingen. OBS! VÆR FORSIKTIG, KAN GJØRE BIG MISTAKES OG ØDELEGGE. -boolProp allow45DegreeAngleOfRotation true/false: skrå møbler. kjekt : D Last opp bidragene på en piczo-side (www.piczo.com) som du lager. :] Lykke til! |
|
|
|
24.08.07 - 14:23
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 859 Ble medlem: 30.03.2007 Bruker nr.: 36 094 |
lås denne
|
|
|
|
05.09.07 - 19:40
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 057 Ble medlem: 21.03.2006 Bruker nr.: 31 149 |
jhvorofr det da?
|
|
|
|
10.09.07 - 18:15
|
|
|
fant en bedre plass å legge den ut. thesims2.no
|
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 22.05.13 - 03:03 |
|