Hvorfor intelligente menn har større vanskeligeter med damer enn andre |
Velkommen ( Logg inn | Bli medlem )
![]() ![]() |
Hvorfor intelligente menn har større vanskeligeter med damer enn andre |
27.07.07 - 23:13
|
|
|
Registrert Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 5 Ble medlem: 20.04.2006 Bruker nr.: 31 734 |
Nå har jeg endelig fått bevis på hvorfor jeg fremdeles er single, til tross for mitt store intellekt...
Fra spøk til alvor, mye sant der... http://seduction.manageyourlovelife.com/wh...entmenfail.html |
|
|
|
28.07.07 - 02:02
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
um, tittelen på den artikkelen burde vel heller være "Why men who THINK they are intelligent fail with women" siden hele artikkelen beskriver menn som ikke er særlig smarte i det hele tatt?
(Selve antagelsen om at høy IQ er et godt mål på intelligens er jo i seg selv ikke særlig intelligent) Og at mennesker som er overbevist om at de har et overlegent intellekt ikke er særlig attraktive bør vel ikke komme som en overraskelse på noen.... |
|
|
|
29.07.07 - 00:40
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 932 Ble medlem: 03.05.2002 Bruker nr.: 5 361 |
Hæ? Jeg som trodde at min intelligens var det som trollbandt min mann?Kanskje var det kløften? Eller det at jeg er snil? Eller det at jeg er pen?Hm?:himle:
|
|
|
|
30.07.07 - 19:19
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 1 007 Ble medlem: 28.09.2005 Bruker nr.: 27 215 |
Sitat Opprinnelig skrevet av annabell
Hæ? Jeg som trodde at min intelligens var det som trollbandt min mann?Kanskje var det kløften? Eller det at jeg er snil? Eller det at jeg er pen?Hm?:himle: Sikkert alt sammen Det er selvfølgelig ikke uattraktivt å være intelligent, men mennesker som er overbevist om egen fortreffelighet på ett eller annet felt, -for så å tydelig demonstrere at de ikke har peiling er jo bare pinlig. Dette har jeg førstehånds erfaring med, men jeg liker jo å tro at jeg er såpass smart at jeg greier å le bort de verste flausene. |
|
|
|
25.08.07 - 19:44
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 9 482 Ble medlem: 10.10.2004 Bruker nr.: 20 559 |
liker det ikke når gutter er veldig intelligente og skryter av det, eller når de bare tror de er det, men dumme gutter er verre.. blæ, kan ikke fordra dem. en gutt kan være verdens peneste, men er han også dum: neitakk.
|
|
|
|
02.09.07 - 15:24
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 2 688 Ble medlem: 30.03.2006 Fra: Hellfire Caves, West Wycombe, Buckinghamshire Bruker nr.: 31 331 |
|
|
|
|
04.10.07 - 00:09
|
|
|
Fast bruker Gruppe: Registrert bruker Innlegg: 515 Ble medlem: 11.10.2005 Bruker nr.: 27 490 |
Sitat Opprinnelig skrevet av Irilar
Sikkert alt sammen Det er selvfølgelig ikke uattraktivt å være intelligent, men mennesker som er overbevist om egen fortreffelighet på ett eller annet felt, -for så å tydelig demonstrere at de ikke har peiling er jo bare pinlig. Dette har jeg førstehånds erfaring med, men jeg liker jo å tro at jeg er såpass smart at jeg greier å le bort de verste flausene. Personlig kunne eg ikkje tenkt meg ei dame uten intelligens (men dette høyrest jo heilt meiningslaust ut.......når er du intelligent ? Når iq'n er høgare enn skonummeret ?) Om det var alternativet, har dei sikkert oppblåsbare på postordre..... |
|
|
|
![]() ![]() |
| Enkel visning | Tiden er nå: 24.05.13 - 09:21 |
|