Jump to content

Photo

Kjempejobb, denne nye versjonen. Bedre og bedre, Guri!

• Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 cleany

cleany

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 354 posts

Posted 07 May 2007 - 07:45 PM

Suverent, Guri!

#2 STHLM

STHLM

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,572 posts

Posted 07 May 2007 - 07:47 PM

Måste du säga det i flera trådar? Varför inte i samma tråd?

#3 cleany

cleany

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 354 posts

Posted 07 May 2007 - 08:09 PM

Sitat
Opprinnelig skrevet av STHLM
Måste du säga det i flera trådar? Varför inte i samma tråd?

Ganske enkelt, STHLM, all den tid du henger deg opp i akkurat det; jeg gjorde en trykkfeil et pr. plasser i min "bestrebelse" på å lage en ny debatt som det jo kalles for min støtte til Guri og fikk opp 2 separate innlegg ved en solid feiltagelse. Fornøyd?

#4 grandma

grandma

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 391 posts

Posted 07 May 2007 - 08:58 PM

Det er lov å feile Cleany, og så til STHLM, hvor mange ganger har du nevnt i dette forum at The Ark kommer til å vinne Eurosong i XXXX antall forskjellige tråder. Eg berre spyr.
Jeg ser i en annen tråd at du mener at mora di på 65 er "snyggare" en Guri, Jo Jo, den tror vi på hehe, tanta til Hepstars er mer snasen en Ola Salo.
Jeg for min del foretrekker beina til Guri, framfor kroppen til Ola, skaff den mannen en kledelig bluse.

#5 la det swinge

la det swinge

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,790 posts

Posted 07 May 2007 - 09:13 PM

Sitat
Opprinnelig skrevet av grandma
Det er lov å feile Cleany, og så til STHLM, hvor mange ganger har du nevnt i dette forum at The Ark kommer til å vinne Eurosong i XXXX antall forskjellige tråder. Eg berre spyr.
Jeg ser i en annen tråd at du mener at mora di på 65 er "snyggare" en Guri, Jo Jo, den tror vi på hehe, tanta til Hepstars er mer snasen en Ola Salo.
Jeg for min del foretrekker beina til Guri, framfor kroppen til Ola, skaff den mannen en kledelig bluse.

Hahahahaha godt sagt Grandma!!

Jeg skjønner bare ikke at noen må være så stygg mot Guri! Hun er da absolutt ei flott dame. Hvordan i alle dager skal man se ut når man er 46??? Guri ser skikkelig sprek ut, ei meget sjarmerendes dame faktisk. ...og nei, jeg er ikke 60 år, faktisk ganske mye yngre enn Guri!
Eurovision er da for alle aldre!!

#6 cleany

cleany

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 354 posts

Posted 07 May 2007 - 09:33 PM

Sitat
Opprinnelig skrevet av la det swinge
Hahahahaha godt sagt Grandma!!

Jeg skjønner bare ikke at noen må være så stygg mot Guri! Hun er da absolutt ei flott dame. Hvordan i alle dager skal man se ut når man er 46??? Guri ser skikkelig sprek ut, ei meget sjarmerendes dame faktisk. ...og nei, jeg er ikke 60 år, faktisk ganske mye yngre enn Guri!
Eurovision er da for alle aldre!!

Meget godt sagt, la det swinge.

#7 cleany

cleany

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 354 posts

Posted 07 May 2007 - 09:36 PM

Sitat

Du er suveren, Grandma.

#8 harlekin

harlekin

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 13,666 posts

Posted 07 May 2007 - 09:43 PM

Danserne hadde ber bevegelse denne gangen. De brukte armene mer.
Og de sorte kostymene funker bedre enn kjerringgreiene de hadde på første prøva.
Nå får vi bare se hva NRK velger. Jeg håper de går for den sorte varianten! Og med Stargates mix utover høyttalerne, så kan dette gå bra.

#9 la det swinge

la det swinge

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 3,790 posts

Posted 07 May 2007 - 09:58 PM

Håper de går for de sorte klærne. Denne versionen er MYE bedre enn den i spektrum...WOW nå blir det virkelig spennende på torsdag...tror faktisk at europa kan kjøpe dette smile.gif

#10 STHLM

STHLM

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 1,572 posts

Posted 07 May 2007 - 10:14 PM

Sitat

Lilla gumman! Ja, jag tror att Sverige kommer att vara topp fem och ännu mer tror jag det nu när jag har sett repetitionen idag! Men om de vinner, det vet jag inte! Det kan lika gärna Ryssland, Schweiz, Cypern, Bulgarien och till och med Finland göra! Men ja Sverige kommer nog att placera sig högt och jag är inte ensam om att tro det eller har du totalt missat oddsen?

#11 grandma

grandma

Fast bruker

• Registrert bruker
  • 391 posts

Posted 07 May 2007 - 10:37 PM

Neida, jeg har inte missad oddsen, men lille du, det er bare det at det er skjelden og aldri at oddsen slår in, bettingselskapet er en ting, folket ute i Europa er noe helt annet.

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users